רכילות בקטנה: מה קורה בחיי האהבה של ג'ייקוב אלרודי?. Gettyimages.IL/JP Yim

רכילות בקטנה: מה קורה בחיי האהבה של ג'ייקוב אלרודי?

השבוע ב"רכילות בקטנה": הטיקטוקר עונה לטוקבקים, כוכבת רייברדיל מתאחדות ברשתות, אגם בוחבוט מציגה חבר חדש והבוזגלוס משיקים

אם הייתם עסוקים בלהבין אם יש או אין עוצר לילי אצלכם ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נסיכות של שלום

אירוע חסר תקדים קרה השבוע בעולם בעקבות צילומי קמפיין משמעותי במיוחד. השבוע נחתה הדוגמנית הישראלית מאי תגר על אדמת דובאי, שם היא הצטלמה יחד עם הדוגמנית המקומית אנסטסיה בנדרנקה. השתיים הצטלמו לקמפיין משותף לחברת ההלבשה התחתונה fix במיוחד בשביל קולקציית הנסיכות החדשה של החברה, שיתוף פעולה הראשון עם איחוד האמירויות.

© צילום : סוכנות הייצוג והתוכן BOLD/ עמרי רוזנגרט

אין קאמבק?

המעריצות של "וואן דיירקשן" התאכזבו לגלות השבוע שמוזיאון השעווה, "מדאם טוסו" בלונדון, בחר להסיר סופית מהתצוגה את בובות השעווה בדמותם של חברי להקת "וואן דיירקשן" - שבע שנים מאז הוצג לראשונה ובשנה שחברי הלהקה מציינים עשור להקמתם. באסוש.

 

© Gettyimages.IL/Handout

 

פעם שלישית גלידה?

השחקן ג'ייקוב אלרודי עלה בשנים האחרונות לא מעט לכותרות בהקשר זוגי. אחרי ששמו נקשר לשתי עמיתות שלו לעבודה, ג׳ואי קינג איתה שיחק בסרטי "דוכן הנשיקות" ולזנדאיה איתה שיחק בסדרה "אופוריה" ואחרי שכל העולם געש ותהה האם הכריז על זוגיות עם גבר (כוכב "13 סיבות"), הפעם, על פי דיווחים מעבר לים, החליט הכוכב לשנות כיוון והחל לצאת דווקא עם דוגמנית מוכרת במיוחד - קאיה גרבר. על פי המקורות שמסרו את הדיווחים נאמר כי: "השניים מבלים הרבה זמן ביחד ונראים ממש שמחים". נראה כי מערכת היחסים מתקדמת לכיוון רציני משום שהשניים הספיקו כבר לצאת לאימון ספורט אישי ביחד ואפילו בילו יחד בשוק איכרים. אם יש לכם ד'ה ז'ה וו, זה ממש לא במקרה! אלרודי כבר הספיק לבלות שם גם עם שתי האקסיות הקודמות שלו, הלוא הן שתי השחקניות המפורסמות. נקווה שהפעם הזוגיות תגמר אחרת...

© Marcos Cruz/Netflix

נהדרלינג

שיתוף פעולה ראשון בין זמר מאיחוד האמירויות לזמר ישראלי: בעקבות הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, נרקם שיתוף פעולה ראשון בין זמר ישראלי וזמר מדובאי. זוכה "דה וויס", אלקנה מרציאנווהזמר וואליד אל ג׳סיאם שנחשב זמר צעיר, מבטיח ומצליח בדובאי ובאמירויות, החלו לעבוד בימים אלו על דואט ל"שיר לשלום" בביצועם בעברית, אנגלית וערבית. מי שאחראי על המילים, הלחן וההפקה המוסיקלית הוא לא אחר מיוצר הלהיטים וזוכה האירוויזיון דורון מדלי!

 

בוחר נכון

הדת והמסורת קרובה מאוד לליבו של אסף גורן, כל כך קרובה שהוא לגמרי היה מוכן לוותר על קריירה וכסף בשביל זה. גורן היה אמור להצטלם לתכנית ריאליטי מצליחה בחו"ל, אך נאלץ לוותר על השתתפותו בשל שהצילומים התעכבו ועתידים להתפרש על ראש השנה ויום כיפור. "בהחלטה לא קלה אך שלמה לגמרי, החלטתי לוותר על ההשתפות בתכנית", כתב הכוכב בחשבון האינסטגרם שלו, "נכון, היא אולי הייתה סוללת לי כיוון ודרך חדשים וחושפת אותי לקהל חדש, אבל אני בוחר ללכת עם האמת הפנימית שלי". אמיץ מצידו.

מוריד את המסכה

בתקופה האחרונה עלו מספר התגובות להרבה טיקטוקרים ישראלים בטענה כי הם לא ממלאים את הנחיות משרד הבריאות ולא עוטים מסיכות בזמן צילומי סרטונים לאפליקציה. הטיקטוקר מאור לוי החליט שלא לשתוק על אותן תגובות, ובסרטון שהעלה לחשבונו אמר כי הרבה אנשים שמצלמים סרטוני טיקטוק מורידים את המסכה רק לצורך הסרטון.

מבודדות ביחד

רק בשבוע שעבר שמענו את דבריה הקשים של כוכבת "ריברדייל", שטענה כי הבידוד הארוך שהיא צריכה לעבור בגלל צילומי העונה החדשה גורמים להרגיש כמו אסירה בבית כלא. אך, השבוע נראה כי הדברים מתחילים להסתדר, לאור פתיחת חשבון טיקטוק מפתיע ומשמח. שלוש מהכוכבות הראשיות של הסדרה, לילי ריינהרט, קמילה מנדס ומדליין פטץ' איחדו כוחות ופתחו חשבון משותף בטיקטוק תחת השם @blondebrunetteredhead. לחשבון הועלו כבר כשישה סרטונים, בחלקם תוכלו לראות את השחקניות מראיינות אחת את השנייה שאלות מהירות. מהתרשמות שלנו התוכן של החשבון לא נופל מהסדרה! שמיהו כבר יתן להן תוכנית אירוח.

ממשיך ובגדול

לאחר שכבר השיג קהל מעריצים גדול מאחוריו, ששיריו הפכו ללהיטים, ואפילו האחרון, יחד עם דודו אהרון ("בחלומות שלנו") מועמד לשיר השנה בכל המצעדים - עדן מאירי ממשיך לעבוד בפול טיים. הוא צילם השבוע קליפ חדש לשיר מסקרן שיצא בקרוב מאוד. כמה קרוב? נגלה לכם שזה קורה ממש ביום שני! לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר ממש מצפים ומחכים שהשיר יצא!

© עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

מוכנים?

DJ גל מלכה ושגיא ברייטנר משתפים פעולה בסינגל חדש בשם "תשע וחצי". השניים נפגשו אתמול לצילומי הקליפ בכפר סבא באווירה צבעונית. מדובר בהכנות לסינגל שלישי של ברייטנר שפצח לאחרונה בקריירה מוזיקלית והפעם חבר אל חברו הטוב שאחראי על כמה מהלהיטים של השנים האחרונות. אם תהיתם - הסינגל יהיה מז'אנר הטראפ הלטיני.

© באדיבות שיר פינטו יחסי ציבור

נלחמים בבריונות

אלה איילון, ברק שמיר, הדוגמן והכדורגלן רון לוי והילדה אופק ראשון מ"סיירת החרם", הצטלמו השבוע לקמפיין עבור עמותת עלם, הנועד לגיוס תרומות של 3 מיליון שקלים.
הקונספט של הצילומים היה נגד בריונות ברשת וההשלכות שנוצרות כתוצאה מתופעת הטוקבקיזם, דבר שכל הארבע חוו על בשרם. עם זאת, היו כמה גבות שהורמו על הבחירה באיילון להשתתף בקמפיין, שכן נטעם שנהגה בדיוק באותה הדרך בעצמה על המסך. בכל אופן, לצד כל אלו - יש לזכור שמדובר במטרה טובה ומקווים שיצליחו לגייס את התרומות החשובות.

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

שורדים בתערוכה

חני בוזגלו, האמא של הבוזגלוס, השיקה השבוע את פתיחת תערוכת הציורים שלה במלון "איילנד" בנתניה וכל משפחת בוזגלו באו לפרגן לה כולל הפיינליסט אסי.

© אור גפן, יחסי ציבור

Crazy

בראיון לאתר בינלאומי, התראיינה סלינה גומז וסיפרה על מערכות היחסים בחייה. היא סיפרה כי בתקופה כזו של סגר ובידוד קשה לה למצוא חבר, אך הוסיפה שזו ממש לא הזמנה עבור גברים שיתחילו איתה עכשיו. כמו כן, היא שוחחה גם על מערכות היחסים הישנות שלה, כי איך אפשר שלא? גומז אמרה כי: "כל האקסים שלי חושבים שאני משוגעת, אבל לא אכפת לי". שמעת ביבר?

© צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

הופה, פה, פה

אחרי שרמזה זאת בסטורי שלה, השבוע הם כבר עשו זאת רשמית לחלוטין - אגם בוחבוט חובקת חבר חדש - הכדורגלן עילי אלמקייס בן העשרים.

שחור&לבן

חברת האופנה רנואר צילמה השבוע את הקמפיין לקולקציית נעלי הגברים Black & white והשחקנים והפרזנטורים דניאל ליטמן וגפן ברקאי, התייצבו על הסט שהורכב מבמה עגולה מסתובבת ומגרש מאולתר לפעלולי סקייטבורד.

© צילום: סער נווה, באדיבות רנואר

איך שגלגל מסתובב

צילומי העונה החדשה והשלישית של "א' עד ת'" החלו! בימים אלו, אנו בפרוגי מכינים לכם פרקים חדשים עם אורחים חדשים שהולכים לשפוך את ליבם ולענות על כל השאלות. כזכור, כל אורח לוחץ על הפעמון ומסובב את גלגל האותיות, האות שנבחרת היא למעשה תוביל את הנושא של השאלה הבאה. בין הכוכבים שנראה בעונה הקרובה: טיילור מלכוב, ליאל אלי, אוראל צברי, הכוכב החדש והמסקרן - בר ברימר ונוספים. את העונה החדשה תוכלו לראות כבר אחרי החגים, אצלנו בפרוגי וכמובן בערוץ KIDZ (ב-HOT וב-yes) וב-VOD. אם פספסתם את הפרקים הקודמים - מוזמנים להכנס לפלייליסט ביוטיוב שלנו!

העונה הקודמת
 

יוצאים לדרך

השבוע התקיים אירוע הרמת כוסית לקראת יציאה לצילומים של העונה החדשה (והתשיעית) של "מחוברים" שמצטלמת בימים אלו וצפויה לעלות בשנה הקרובה ב-HOT. לאירוע המצומצם הגיעו כוכבי העונה החדשה - דור רפאלי, דורין אטיאס, לוסי אהריש, מיכל אנסקי עברי לידר. במהלך האירוע, הזמר עברי לידר עלה לבמה וביצע שניים משיריו המרגשים "נסיכה שלי" ו"מישהו פעם".

© רפי דלויה, באדיבות HOT

 

 

תגובות