חדשות הקולנוע: טריילר ראשון לסרט של זנדאיה וטימותי שאלאמה. מתוך הטריילר ביוטיוב  Warner Bros. Pictures

חדשות הקולנוע: טריילר ראשון לסרט של זנדאיה וטימותי שאלאמה

אולף מקבל סרט חדש משלו, כוכב "משחקי הרעב" לא שולל קאמבק לדמות שלו, מחאה להשבתו של סופרמן וגם: איזו דמות בגזרת "הארי פוטר" עלולה לשוב?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


האגריד חוזר להוגוורטס?

לאור הצלחת סרטי הפריקוול מסדרת "חיות הפלא" ולאחר דחיית צילומי הסרט בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, נודע כי הסרט השלישי בדרך אלינו (וצפוי לצאת ב-12 בנובמבר, 2021 בעולם), כאשר ישנן שמועות שיופיעו בו כמה דמויות מוכרות מסדרת סרטי "הארי פוטר". בקרב מעריצים עלו שמועות כי בין הדמויות המדוברות נוכל לראות את דמותו של רובאוס האגריד, שומר הקרקעות בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. דן פוגלר, שמגלם את דמותו של ג'ייקוב קובלסקי, הגיב לשמועות "זה מה שאנשים אומרים? לא ידעתי את זה. תמיד חשבתי על זה, כי אני אוהב את האגריד, מי לא אוהב את האגריד?". לצערנו, נראה כי לפולגר אין הרבה מושג בנושא זה גם הוא. הוא הציע שדמותו של קובלסקי, אותו מגלם, יהיה אביו המאמץ של האגריד, וגם הזכיר את מכשיר הנסיעה בזמן של הרמיוני - שמשאיר את האפשרויות פתוחות. רוב הפרטים על "חיות הפלא 3" עדיין נותרים חסויים, אבל לפי הדיווחים, נראה כי לפוגלר תפקיד נרחב בסרט. לפי דיווחים קודמים, הפקת הסרט צפויה להתחיל בעתיד הקרוב.

© באדיבות yes


איש הפלדה 2?

בשנה האחרונה נראו כמה הפתעות בלתי צפויות ביקום הקלנועי של "DC". ביניהן, האישור כי בן אפלק ומייקל קיטון יחזרו לתפקיד הבאטמן בסרט של "הפלאש". מעריצי סופרמן החליטו ליצור את ההאשטג #האנריקאווילסופרמן (באנגלית) ברשתות החברתיות, על מנת להחזיר את הנרי קאוויל לתפקידו של סופרמן (לאחר שגילם אותו בסרט "איש הפלדה"). הרבה מעריצים חושבים, במיוחד במצב הנוכחי, שאין דבר שכולם צריכים יותר מאשר סרט נוסף מלא תקווה של סופרמן בכיכובו של הנרי קאוויל. הרבה מעריצים מופתעים שכרגע אין תוכניות לסרט השני של "איש הפלדה". עוד ביולי, קאוויל הגיב לשמועות הרצות לגבי הסרט וטוען כי השמועות על שובו לתפקיד יכולות להיות מתסכלות וציין שישנם הרבה דברים (בשמועות) המוצגים כעובדות, אבל למעשה כלל לא נכונים. קאוויל אף הביע את הלהיטות שלו שוב ללבוש את הגלימה האדומה ואת הגרביונים הכחולים, אבל כרגע אין אף תוכנית לסרט שני של "איש הפלדה".

© באדיבות yes


הסיבה לשקט

כולנו הזלנו דמעה כשיצאה ההודעה כי אחד השחקנים האהובים והמוערכים ביותר בהוליווד הלך לעולמו בטרם עת, צ'אדוויק בוזמן. השחקן, עם כל הנוכחות שלו על המסך הגדול, בחר לשמור על הקרב הגדול שלו עם מחלת הסרטן עמוק בפנים הרחק מאור הזרקורים. בעולם של היום בו כולנו רגילים לקבל מידע מכל סוג שהוא דרך הרשתות החברתיות ולהתעדכן במצבם של המפורסמים האהובים עלינו, השקט של בוזמן בלט. עכשיו, הסוכן של בוזמן מייקל גרין, מהסוכנות "Greene & "Associates, מספר את דעתו לגבי מדוע בוזמן בחר לשמור על המחלה בסתר. הסוכן מייקל גרין סיפר "אמא שלו תמיד חינכה אותו לא לתת לאנשים להתלהם סביבו". הוא הוסיף וסיפר: "הוא הרגיש שבתעשייה הזאת אנשים נוטים להתחרפן מדברים כאלה, והוא היה אדם מאוד מאוד פרטי". אין ספק שזו הייתה הפתעה מאוד מצערת לכולנו.

משימה (בלתי) אפשרית חוזרת

חדשות טובות למעריצי טום קרוז! נראה כי הצילומים של הסרט השביעי בסדרת הסרטים המצליחה "משימה בלתי אפשרית", יוצאים לדרך לאחר חמישה חודשים של עיכוב עקב בעיות בהפקה וכמובן, גברת קורונה. השבוע הופצו תמונות מסט הצילומים של הסרט בנורווגיה בהן נראה השחקן הראשי, טום קרוז מתכונן עם עוד פעלולן לקטע על רכבת כאשר שניהם עוטים מסכות. אולם, מלבד התמונות האלו אין עוד מידע על הצילומים או החזרה אליהם, מכיוון שהתמונות פורסמו ללא הקשר מסוים. הסרט שזכה כבר למספר משברים מהזמן בו הצטלם ככל הנראה חוזר לפעילות וצפוי להגיע אלינו באזור נובמבר 2021, אך נכון לעכשיו יתכן ותהיה דחייה בתאריך. אל הסרט מצטרפים שחקנים מובילים אחרים כגון פום קלמנטיף, סיימון פג, היילי אטוול, ונסה קירבי ורבקה פרגוסון.

© צילום: באדיבות yes

הטריילר הגיע

הטריילר לסרט "Dune" (או, "חולית" בעברית) בכיכובו של טימותי שאלמה, סוף סוף כאן. מדובר בסרט מז'אנר המדע הבדיוני, המבוסס על ספר באותו השם. הטריילר מציג לנו עולם מרהיב ואפל שלא נראה כמותו, ובהחלט מעורר את ההתלהבות שלנו. שאר הקאסט של הסרט גם כן מכיל כמה שמות גדולים, ביניהם זנדאיה, אוסקר אייזיק, ג'ייסון מומואה, דייב בטיסה, ג'וש ברולין ועוד רבים. מתרגשים? גם אנחנו!

 

חוזר למשחקים

כולנו התלהבנו כששמענו על ספר וסרט חדש לסדרת הלהיט "משחקי הרעב", ומאז אנחנו מצפים בכיליון עיניים לראות מה יקרה איתו. עכשיו, השחקן ג'וש האצ'רסון, שמגלם את פיטה בסרטים, אמר כי יהיה מוכן לחזור ולגלם את דמותו שוב. כשנשאל על כך בהקשר לפריקוול המצופה, אמר שהוא לא יודע אם יש תפקיד בשבילו שם, אבל הוא לא שלל "במאת אחוזים" לחזור לפרנצ'ייז שכבש את העולם. הספר הנוסף של משחקי הרעב יצא כבר במאי, והוכרז כי סרט לא יאחר לבוא. עלילת הסרט אמורה להתרחש שנים לפני אירועי "משחקי הרעב", לכן לא ברור אם מישהו מהשחקנים האחרים יוכל אפילו להופיע שם, אבל תמיד אפשר לקוות, לא?

© באדיבות yes

הסיפור של אולף

דיסני+ לא מפסיקים לעבוד ולייצר תכנים חדשים. השבוע נודע כי אולף, איש השלג החמוד מ"לשבור את הקרח" יקבל סרט קצר משלו אשר יגולל את סיפורו לפני מאורעות הסרט הראשון. לסרט יקראו "היו היה איש שלג" והוא יספר על מה שקרה לאולף ברגעים שאלזה יצרה אותו ובנתה את ארמון הקרח שלה ומה קרה כשאנה וקריסטוף פוגשים אותו לראשונה ביער? איך למד אולף לאהוב את הקיץ? 

© Disney באדיבות yes

 

תגובות