גם מהבית: כך תצרו חווית צפייה כמו בקולנוע. צילום: Fotolia

גם מהבית: כך תצרו חווית צפייה כמו בקולנוע

בעקבות מגפת הקורונה בתי הקולנוע סגורים כבר לא מעט זמן, ויחד עם הסגר הקרב ובא, החלטנו לרכז לכם כמה טיפים כדי שתוכלו לצפות בסרט מהבית, כמו בקולנוע!

אין ספק ששום דבר לא יוכל להחליף לגמרי את חווית הצפייה בבתי הקולנוע, אבל כן אפשר לשפר ולהפוך צפייה רגילה של סרט בבית לאירוע טוב כמו ביקור בקולנוע, אז מה תצטרכו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סביבה נוחה

אז הדבר הראשון ברשימת הטיפים שלנו הוא בעצם סביבה טובה, מה זאת אומרת? קודם כל לסדר את המקום, בין אם זה הסלון בבית או חדר אחר, שיהיה נוח לצפייה כמו שאתם אוהבים. שיהיה לכם נעים לשבת ופשוט להירגע. טמפרטורה נכונה מוסיפה המון, למרות שבקולנוע האמיתי לפעמים מתקררים יתר על המידה (יתרון בצפייה מהבית).

© צילום: fotolia

לאכול נכון

מה שעשוי מאוד לשדרג את חוויית הצפייה מהבית הוא האוכל שאתם בוחרים שיהיה במהלך הצפייה בסרט. מכיוון שאתם בבית - אפשר ללכת עד הסוף! מחטיפים רגילים לפופקורן ודברים אחרים שאתם אוהבים, תלכו בגדול! לפופקורן למשל, אפשר להוסיף אילו תוספות שתרצו, מסוכר, לקרמל ומלח עם חמאה. גם בשתייה אפשר להשתגע, ולשתות גם שתייה קלה ששותים בקולנוע, וגם משהו אחר (אנחנו ממליצים על שוקו עם מרשמלו למשל). יאמי!

בובספוג
בובספוג © צילום מסך מהסדרה

האנשים

בהנחה שאתם מתכננים לראות את הסרט בקבוצה (דבר שהוא כמובן לא חובה ואפשר להינות מהטיפים האלה גם כשצופים ביחידות) אחד הדברים שעושים צפייה בסרט יותר טובה, היא החברה שאיתה רואים את הסרט. בין אם זה חברים או משפחה, חשוב שתהנו מהחברה שאתם נמצאים בה - וזה יהפוך את הצפייה למהנה הרבה יותר. 

ווליום + תאורה

חלק מהדברים שהכי רלוונטים לקולנוע, הם הסאונד והתאורה. תגבירו את הווליום בלי פחד (אבל אל תגזימו, כן?) ותכבו את האורות לגמרי, ככה תוכלו לזכות בחוויה גרנדיוזית ושונה מהצפייה הנורמלית של סרט בבית. אם יש לכם מקרן בבית, אתם יכולים לקחת את הצפייה בסרט שלב אחד קדימה ולצפות לגמרי בגדול (תרתי משמע).

תחפושות

אל תדאגו, לא התבלבלנו בין סרט קולנוע למסיבת פורים, אבל זה לא אומר שאי אפשר להתחפש! ישנם הרבה סרטים בעלי דמויות עם לבוש מיוחד ונושא ברור, אז אפשר שכל הצופים יתחפשו ביחד לדמויות מהסרט! למשל בסרטי "מלחמת הכוכבים" או "הארי פוטר" כל הצופים שאיתכם (ואתם כמובן) תבחרו דמויות להתחפש אליהם מהסרטים ותעשו מזה ממש מסיבת צפייה בסרט. אולי לא כל אחד יהיה מעוניין לעשות זאת בבתי הקולנוע, אבל בבית זה בהחלט נשמע כמו חוויה מיוחדת וכיפית!

הארי פוטר
הארי פוטר © צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes

סרט טוב

הטיפ האחרון ואולי החשוב ביותר, הוא כמובן סרט שאתם אוהבים\חושבים שתאהבו (בהנחה שלא ראיתם אותו). חלק גדול מלהנות מחווית צפייה בסרט (גם בקולנוע וגם בבית) הוא הסרט שצופים בו (מפתיע, נכון?), לכן אנחנו ממליצים לכם לבחור בקפידה. אז אחרי שעשיתם את כל זה, תשבו, תנחו ותלחצו על פליי - כי הולכת להיות לכם חוויה מהסרטים.

סרטים
סרטים © צילום באדיבות: Tulip Entetaiment, פורום פילם וסרטי יוניטד קינג

 

 

תגובות