הוא חוזר: "מלך האריות" יקבל סרט המשך. צילום: באדיבות פורום פילם

הוא חוזר: "מלך האריות" יקבל סרט המשך

הלהיט של 2019, הלייב אקשן של "מלך האריות", חוזר ובגדול - הפעם עם במאי חדש. הסרט שכבש את הקופות ואת הצופים חוזר ואנחנו פשוט לא יכולים לחכות! כל הפרטים

מלך האריות - סימבה, חוזר פעם נוספת. לאחר סרט הלייב-אקשן שזכה לו בשנה שעברה, המבוסס על סרט האנימציה של "דיסני" משנות ה-90. דיווחים מעבר לים מספרים כי הפעם הסרט גם כן יחזור כלייב-אקשן, אך עם במאי אחר ולא צפוי. סקרנים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה, המושפעת חלקית מהמחזה המפורסם "המלט", כבשה את העולם בסרט גם בשנת 2019. מגזין "Deadline" דיווחו לראשונה כי המשך על המסך הגדול אכן יקרה, עם הבמאי של הסרט "אור ירח", זוכה האוסקר בארי ג'נקינס - דבר שאכן מפתיע אותנו (בהתחשב באופי הסרט "אור ירח") אבל זה לא אומר שזאת לא הפתעה טובה.

בנוסף לג'נקינס, ג'ף נתנזון, שהיה אחראי גם על התסריט הסרט הקודם, כתב את הטיוטה הראשונה לתסריט הזה. הסרט ימשיך עם טכונולוגיית התמונה המציאותית שבה השתמש הבמאי ג'ון פאברו בסרט מ-2019 ובסרט "ספר הג'ונגל" מ-2016. נכון לעכשיו, תאריך שחרור מצופה לסרט אינו ידוע וגם לא תאריך התחלה ליציאה להפקה. אבל לאחר שהסרט הקודם גרף 1.6 מיליארד דולר ברחבי העולם, ניתן לסבור כי הוא נמצא בעדיפות גבוהה.

 

פרטים על העלילה נשמרים כרגע חשאיים, ולא ידוע אם הסרט כן ייקח השראה מההמשך המצויר "מלכות סימבה". אבל לפי דיווח של "Deadline" הסרט יחקור את המיתולוגיה של הדמויות, ואפילו ייכנס קצת לסיפור המקור של מופסה. בנוסף, יכול להיות שהסרט ישמש גם כהמשך וגם כפריקוול, זאת אומרת שתהיה המשכיות לעלילה עם חזרה לזכרונות העבר.

© צילום מסך מהטריילר

באשר לשחקנים, ישנה אפשרות סבירה (פלוס) שדונלד גלובר וביונסה ילוהקו פעם נוספת גם לסרט ההמשך, כדי לדבב את סימבה ונלה הבוגרים. הגיוני בעקבות ההצלחה של הלייב-אקשן הראשון, כי השחקנים ירצו לחזור ולגלם את דמויותיהם, אבל דבר זה אינו ידוע בינתיים. 

אין ספק שמדובר בדיווח מרגש ביותר, במיוחד בתקופה הזאת ואנחנו פשוט לא יכולים לחכות!

מלך האריות
מלך האריות © צילום: באדיבות פורום פילם
תגובות