רכילות בקטנה: לילי ריינהרט מסבירה למה לא יצאה מהארון מזמן. Gettyimages.IL/Frazer Harrison

רכילות בקטנה: לילי ריינהרט מסבירה למה לא יצאה מהארון מזמן

השבוע ב"רכילות בקטנה": קורטני קרדשיאן עונה למבקרים על החברות עם אדיסון ריי, אלה לי בקמפיין חדש וגם: הדרמה של תובל שפיר בפסטיגל

אם הייתם עסוקים בהכנות לסגר ובבקשות סליחה לקראת יום כיפור ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סיימו בטוב

נראה כי אווירת חגי תשרי ורוח ההתחלות החדשות הגיעה עד להוליווד כי זוג שנפרד רק לפני כמה חודשים מראה סימנים מפתיעים ומשמחים. אומנם שני השחקנים זנדאיה וג'ייקוב אלרודי שיצאו עד לפני כמה חודשים כנראה לא יחזרו לזוגיות בזמן הקרוב (שמו כבר נשמר לכוכבת אחרת) אבל הם בהחלט הוכיחו השבוע כי למרות הפרידה הם הצליחו לשמור על מערכת יחסים מפרגנת. אחרי הזכייה של זנדאיה על תפקידה בסדרה "אופוריה" בפרס האמי, אלרודי לא שכח לפרגן לאקסית ולעמיתתו לסדרה וכתב בסטורי: "מזל טוב קפטן, בראבו". אם לא די בכך, הפרגון מצד האקס הוא לא הדבר היחיד שיכול לשמח את הדוגמנית כי בזכייתה בפרס היא גם קטפה את תואר השחקנית הצעירה ביותר שזכתה בפרס הזה.

נשארת בארץ

פריצת השנה שלנו, אלה לי להב, התייצבה השבוע לצילומי הקמפיין החדש לחברת ההלבשה התחתונה fix. אחרי כבר הספיקו לשלוח מטעם המותג את הפרזנטורית מאי תגר לקמפיין בדובאי, לא יכלו לשלוח גם את להב לצילומים מחוץ לגבולות המדינה בשל הסיבה שהיא לא מחזיקה בדרכון זר. אך אל תחשבו שהדבר מבאס את הזמרת כי לפי דבריה היא תנצל את תקופת הסגר לעבוד על הלהיט הבא שלה. האמת נראה שבסוף כולנו הרווחנו!

© יחסי ציבור, באדיבות FIX

ההודעה הרשמית

השבוע הפכו הזמר זאין מאליק והדוגמנית ג'יג'י חדיד להורים באופן רשמי! אחרי ההתקלה של אבי האם הטרייה, שבפרסום שיר שכתב לנכדתו הצפויה גרם לידיעות כוזבות על הלידה - הפעם זה אכן קרה. איך נדע שגם הפעם לא מדובר בספין? האב הטרי פרסם פוסט מרגש שבו נראות ידו ויד ביתו אוחזות זו בזו וכתב: "התינוקת שלנו כאן, בריאה ושלמה... האהבה שאני מרגיש ליצור הקטן הזה - זה מעבר ליכולות שלי". מרגש!

הפרזנטוריות החדשות

אחרי שנודע על בחירתן כפנים החדשות של "ADIKA", השחקנית האהובה, נאיה פדרמן, והדוגמנית הבינלאומית, מאיה קיי - הצטלמו כבר השבוע לקמפיין החדש לעונת הסתיו בחוף דור, רגע לפני שהסגר התהדק. 

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

נותנת הסברים

בחודש יוני האחרון חשפה כוכבת הסדרה "ריברדייל", לילי ריינהרט, כי היא ביסקסואליות. השבוע היא חשפה לראשונה מדוע בחרה להסתיר זאת תקופה ארוכה בפרק האחרון בפודקאסט ״LGBTQ&A". תחילה היא הסבירה כי חיכתה לתקופה בה היא תחזור להיות רווקה כדי שאחרים לא יגידו שבגלל שהיא בזוגיות עם גבר היא סטרייטית. נוסף לכך הסבירה השחקנית כי היא לא רצתה לשים את האקס, קול ספראוס בסיטואציה לא נוחה: "זה פשוט נראה... כאילו אני מחפשת מישהו אחר בזמן שאני בקשר איתו". ריינהרט לא הסתירה והודתה כי מעבר לאותן סיבות היא גם פחדה לצאת מהארון כי כבר יצא לה לחוות גילויי הומופוביה.

מה יהיה עם הפסטיגל של 2020?

למקרה שפספסתם: מוקדם יותר השבוע חשפנו כי תובל שפיר קיבל בשבוע שעבר הצעה להצטרף לקאסט הפסטיגל של השנה (שייערך השנה רק במתכונת סרט), אשר מחזיר אליו כוכבים חזקים מאז היווסדו לפני 40 שנה. אלא ששפיר סירב להצעה משיקוליו האישיים, אך השבוע, כך נודע לנו, הוא התחרט והביע רצון בפני המפיקים לקחת חלק. גם מטעם ההפקה נרשם רצון חיובי לנושא ובוחנים מה ניתן לעשות שכן ההכנות כבר החלו והשבוע אף צולם שיר הנושא. אם שפיר יצטרף לקאסט הוא יחבור אל כוכבים כמו: השותפות מ"גאליס" - אליאנה תדהר ושירן סנדל, איתם גם - רן דנקר, רוני דואני, עדי הימלבלוי, אנה זק, עומר חזן, קווין רובין, אנה זק, נועה קירל, שירי מימון, טל מוסרי, חני נחמיאס, לירז צ'רכי, עוז זהבי ורבים נוספים. מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "אנו מכינים לכם הפתעות".

צינית, אך לא נשארת חייבת

תמוה בעינכם שבחורה בת 41 תהיה החברה הטובה של נערה בת 19? ובכן, זה היה תמוה גם עבור הגולשים מעבר לים. כבר תקופה ארוכה שקורטני קרדשיאן בחברות טובה וחזקה עם אדיסון ריי, כוכבת הטיקטוק הצעירה. השתיים מבלות זמן רב יחד והגולשים הרימו על כך גבה, בשל פער הגילאים שביניהן. רק שהפעם, קורטני ענתה תשובה קורעת במיוחד לאחד העוקבים שהגיב: "החברות הזו עדיין מוזרה לי ברמות". גולש נוסף הגיב על התמונות המשותפות "היא בת 41 ומסתובבת עם בנות 19 בבריכות", קרדשיאן ענתה בציניות ובשנינות רבה: "יש לך רעיון למקומות טובים יותר? מחפשת הצעות...".  

נמאס לה

קארדי בי הודיעה בשבוע שעבר על הצעד הדרמטי בחייה וסיפרה כי היא ובעלה בשלוש השנים האחרונות מתגרשים. בעלה, כזכור, הוא הראפר אופסט. בעבר הוא בהחלט בגד בה, לכן רבים קישרו שזו סיבת הגירושים, אך קארדי בי פירסמה סרטון באינסטגרם שלה שבו היא מסבירה הכל. "הייתי עם הגבר הזה ארבע שנים. יש לנו ילדה ואנחנו חיים באותו בית. אני לא מוכנה שיקרו עוד דברים רעים, לכן אני עוזבת. לא הזלתי אפילו דמעה אחת. בכל פעם כשהבחור הזה עשה משהו 'דפוק' או התנהג כמו משוגע וזה הגיע לתקשורת - הייתי בוכה", כך סיפרה בסרטון, והוסיפה: "זה לא בגלל בגידה והוא לא הכניס מישהי להריון, אלה שקרים".  

© gettyimages.il/Astrid Stawiarz
תגובות