חדשות הקולנוע: התפקיד החדש של גל גדות. צילום: Gettyimages.IL/ Dia Dipasupil

חדשות הקולנוע: התפקיד החדש של גל גדות

גל גדות תגלם את תפקידה של קליאופטרה, סלינה גומז בדיבורים על תפקיד מרכזי בסרט אימה וחדשות טובות למעריצי מארוול • כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

ת'ור חוזר 

כריס המסוורת' הלוא הוא ת'ור, ישוב לסרט  "Thor: Love and Thunder"  מבית 'מארוול' בקרוב. השנה הנוכחית היא שנה קשה לעסקי הקולנוע, סרטים רבים נדחו או הועברו לרשתות הסטרימינג. אך אולפני 'דיסני' ו-'מארוול'  מנסים להתעשת ולהחזיר את עצמם לתלם. הסרט "Thor: Love and Thunder" נמצא אצלם בעדיפות עליונה. כעת נחשף כי כריס המסוורת' יחזור לתפקיד אל הרעם כשהצילומים יחלו בינואר 2021, הסרט עשוי להצטלם באוסטרליה, עיר הולדתו של המסוורת'. טאיקה וואיטיטי שביים את הסרט "תור: ראגנארוק" צפוי לחזור לכס הבמאי ולביים גם את הסרט "Thor: Love and Thunder". וואיטיטי פרסם בעבר תמונה שלו חוזר לעבוד על פרויקט מסתורי ברשתות החברתיות והועלו השערות שהוא מתחיל להפיק את "ת'ור 4". נראה כי ההשערות נכונות.

בנוסף, דיווחים אחרונים מספרים שנטלי פורטמן שמגלמת את ג'יין פוסטר וחברי צוות נוספים כבר נמצאים באוסטרליה מתכוננים להפקה. פורטמן תהפוך לת'ור החדש בסרט, שהוכרז במקור בפאנל של 'מארוול' בקיץ האחרון בקומיק-קון בסן דייגו. פרטי העלילה בנתיים נשמרים בסוד אך השמועות מספרות שכריסטיאן בייל ("האביר האפל") אולי ישחק נבל בסרט, זהות הדמות עדיין לא ברורה. אנחנו סופר מתרגשים! ואתם?

ת'ור
ת'ור © צילום: באדיבות yes

הבלש המפורסם חוזר 

על-פי דיווחים 'נטפליקס' מפתחת סרט חדש שיעקוב אחר סיפורם של שרלוק הולמס וד"ר ג'ון ווטסון בצעירותם. בעקבות ההצלחה המסחררת של אנולה הולמס מבית 'נטפליקס', ענקית הסטרימינג מתכננת להמשיך ולהרחיב את סיפרו של שרלוק הולמס והפעם הם חוזרים למקורותיו של הגיבור, לפרויקט שכותרתו היא "Sherlock Junior". הסרט יעקוב אחר הגרסאות הצעירות של שרלוק הולמס וחברו ד"ר ג'ון ווטסון בימינו. דיווח חדש חושף את תקציר הסרט: "'Sherlock Junior' עוקב אחר ג'ון ווטסון הצעיר של ימינו כשהוא מתחבר לשכן החדש, שרלוק הולמס, כדי לפתור את התעלומה שמאחורי היעלמות מוזרה וקללת מכשפה על העיר שלהם..." על-פי הדיווח הפרויקט הוא משהו ש'נטפליקס' שוקלים מזה זמן רב, ושהם רתמו למשימה את ארן קרוגר ("דמבו" ו-"רובטריקים: עידן ההכחדה") לכתיבת התסריט לצד התסריטאי מאט קוזמה. ליוצרי הסרט אולי יהיה קשה לשכנע את מעריצי שרלוק הולמס, אשר כבר רגילים לשרלוק אחר, הלוא הוא בנדיקט קמברבאנץ' שמשחק את שרלוק הולמס בסדרה  "שרלוק" עטורת הפרסים. לסרט "Sherlock Junior" עדיין אין תאריך שחרור או אפילו אישור רשמי בשלב זה, מה שבהחלט שומר על המסתורין.

שרלוק הולמס (הסרט)
שרלוק הולמס (הסרט) © צילום: באדיבות yes

המשחק הבא

במאי האחרון יצא ספר חדש מסדרת ספרי 'משחקי הרעב' מאת הסופרת סוזן קולינס שנקרא "בלדה לנחשים וציפורי השיר", עלילת הספר צפויה להגיע לאקרנים בעוד סרט מסדרת "משחקי הרעב". עכשיו נחשפו קצת פרטים חדשים על אופיה של העלילה, לאחר שמפיק סרטי "משחקי הרעב" המקוריים, מיהר להכריז על עיבוד לספרה האחרון של קולינס. בראיון שנערך בקומיק-קון בניו-יורק הסבירה המפיקה נינה ג'ייקובסון כיצד העיבוד הקרוב יהיה שונה מהסרטים הקודמים של "משחקי הרעב" - "הסיפור מתרחש בשלב מאוד מוקדם, ובזמנים מאוד שונים. זה אירוע 'משחקי הרעב' העשירי, בניגוד ל-75, אני חושבת שמשחקי הרעב הם הרבה פחות נוצצים ממה שהופכים להיות בסופו של דבר. אני חושבת שזה יהיה ממש כיף לראואיןת מה הם היו וזה יהיה מעניין. אני חושבת שלראות דמות קפיטל מעבירה חלק גדול מהסיפור הוא משהו שאף פעם לא באמת עשינו. היו לנו דמויות נהדרות מהקפיטל, אבל תמיד רק ראינו אותם דרך העיניים של הדמות הראשית מהמחוז. לעולם לא ראינו את העולם דרך העיניים של דמות מהקפיטל, סנואו במיוחד".

משחקי הרעב
משחקי הרעב © צילום מסך

קליאופטרה החדשה

גל גדות, שמוכרת לנו בעיקר בזכות תפקידה של "וונדר וומן", ותפקידה בסרטי "מהיר ועצבני", עתידה לשחק את קליאופטרה המפורסמת בסרט חדש. על פי דיווחים, הרעיון לסרט הגיעה מגדות עצמה, והיא ובעלה ירון ורסנו גם כן יקחו חלק בהפקת הסרט. את הסרט תביים פטי ג'נקינס, שאחראית גם על סרטי "וונדר וומן" המצליחים. אין ספק שהכוכבת מעוררת בכולנו השראה, ואנחנו ממש לא יכולים לחכות!

הטירוף של ספיידרמן

ישנם דיווחים חדשים על הצטרפותם של ג'ימי פוקס (בתפקיד הדמות אלקטרו) ודמותו של דוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבץ') לסרטו השלישי של "ספיידרמן", ובעקבות כך הרבה מעריצים מסוקרנים איזה טירוף מחכה לנו בסרט (נזכיר גם שסרטו השני של דוקטור סטריינג' נקרא "דוקטור סטריינג' במולטיוורס השיגעון", אז זה מתאים). עכשיו, ניכר כי יש סיכוי גדול שגם טום הארדי, שמגלם את דמותו של ונום בסרטי 'מארוול', יצטרף ליקום וגם לסרט השלישי של ספיידרמן, כידוע השניים הם אויבים מוכרים. כרגע לפי דיווחים בעולם, יש "עניין כללי" בהצטרפותו של הארדי לאיש העכביש בסרט השלישי, אבל שום דבר אינו אושר באופן רשמי. אז עם הצטרפות שלוש הדמויות המסקרנות האלה (לפי דיווחים ברחבי העולם, עד כה לא אושרו באופן רשמי) אין ספק שמדובר בלהיט מבטיח, ובוא לא נשכח את טום הולנד בתור ספיידרמן. אמל'ה!

טום הולנד ספיידרמן
טום הולנד ספיידרמן © צילום מסך

סלינה גומז בסרט אימה?

הזמרת והשחקנית הידועה סלינה גומז, נמצאת בדיבורים לשחק בתפקיד ראשי בסרט חדש. הסרט נקרא "Dollhouse" והוא מתרחש בסצנת אופנת העילית של העיר ניו יורק. הסרט שייך לז'אנר המותחן הפסיכולוגי וסרטי האימה, ולפי דיווחים גומז גם תפיק אותו יחד עם שון לוי ודן כהן. מייקל פייזלי כתב את התסריט, וכרגע אין עוד במאי לפרויקט. בשנים האחרונות סלינה מעורבת גם מאחורי המצלמה, ובין היתר הפיקה את הסדרה "13 סיבות למה" שהפכה ללהיט.

סלינה גומז
סלינה גומז © צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

הדוקו של שון מנדס

הזמר האהוב שון מנדס, הכריז השבוע על סרט דוקומנטרי שלו שיגיע ל'נטפליקס'. הסרט נקרא "In wonder" לאחר שהוציא שיר ששמו "Wonder" לא מזמן. שון כתב: "אני עובד על הדוקומנטרי הזה כל כך הרבה זמן ואני מתרגש לחלוק את זה סוף סוף עם כולכם". הסרט יגיע ל'נטפליקס' ב-23 לנובמבר, ואנחנו לא יכולים לחכות!

 ג'וש האצ'רסון

מזל טוב לשחקן ג'וש האצ'רסון! השחקן בן ה-28 חגג את יום הולדתו השבוע, ב-12 לאוקטובר. הוא מוכר לכולנו בעיקר מתפקידו של פיטה מלארק בסדרת סרטי "משחקי הרעב", ושיחק גם בעוד להיטים מוכרים, למשל "המסע לאי המסתורי". יום הולדת שמח!

תגובות