לא רק אימה: הסרטים שיכניסו אתכם לאווירת ההאלווין . צילום: Disney Channel, באדיבות yes

לא רק אימה: הסרטים שיכניסו אתכם לאווירת ההאלווין

היום, ה-31 באוקטובר, חל חג ההאלווין - ליל כל הקדושים. אם אתם אוהבים את אווירת החג אבל פחות בקטע של סרטי אימה, אספנו במיוחד בשבילכם רשימה של סרטים שיכניסו אתכם לאווירת ה"תעלול או ממתק", גם מבלי לפחד ואפילו לצחוק בקול גדול!

לא כולנו טיפוסים של סרטי אימה ודווקא בימים כאלו בהם מציינים את "ליל כל הקדושים" (האלווין), אנו מוצאים את עצמנו מחפשים אחרי סרטים באווירת החג שדווקא לא יגרמו לנו לצרוח מפחד. במיוחד עבורכם אספנו היום רשימה של סרטים שיסדרו לכם אווירת חג האלווין בדיוק כפי שאתם רוצים - רק בהרבה פחות פחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קוקו 

הסרט "קוקו" הוא למען האמת לא בדיוק סרט ייעודי להאלווין, אבל הוא הכי יכניס אתכם לאווירת החג. הסרט שזכה בפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר עוקב אחר מיגל, ילד בן 12 אשר במשפחתו קיים במשך דורות רבים איסור לעסוק במוזיקה, אך הוא עדיין חולם להיות מוזיקאי מצליח. בעקבות שרשרת אירועים שקורים, מיגל מוצא את עצמו בארץ המתים ופוגש נוכל בשם הקטור ויחד יוצאים לחפש את האמת מאחורי ההיסטוריה המשפחתית של מיגל.

קספר 

הסרט "קספר" הוא סרט פנטזיה-קומי שיצא אל מסכי הקולנוע בשנת 1995. קספר הוא רוח של ילד קטן שמת, המסתובבת בטירה עתיקה בה נמצאות גם רוחות של שלושת דודיו. הדבר שקספר הבודד הכי רוצה הוא בסך הכל חברה ובדיוק אז מגיעה לטירה העתיקה קאט יחד עם אביה, פסיכולוג של רוחות. הסרט הינו סרט קומי המשלב בתוכו גם רגעים עצובים, ואנחנו יותר מבטוחים שתאהבו אותו.

Now you see it

"Now You See It” הוא סרט דיסני שעלה לאוויר בשנת 2005. הסרט מספר על גבר צעיר המוזמן להצטרף לתחרות המחפשת את הקוסם הצעיר הבא, אך מהר מאוד מתברר שלא הכל עובד כמו שזה נראה. הסרט זכה לביקורות רבות וטובות, והוא רק מוכיח עד כמה סרטי האלווין לא חייבים להיות מפחידים בהכרח. לגמרי הולכים לצפות בו!
 

משפחת אדמס

לסרט הקומדיה "משפחת אדמס" קיימות מספר גרסאות. הפעם נמליץ לכם על הגרסה החדשה ביותר שיצאה רק בשנה שעברה אל האקרנים. הסרט עוסק בחייהם של משפחת אדמס אשר עומדים למבחן כאשר הם מגיעים לעולם שלא רגילים אליו. בו זמנית מתכוננים גם לבואם של משפחתם המורחבת. מדובר בסרט האלווין מושלם, ואף צפוי לצאת לו סרט המשך באוקטובר 2021. 

גודל מצחיק 

"Fun Size” או בעברית "גודל מצחיק", הוא סרט קומדיה פשוט מושלם על מנת להכניס אתכם לאווירת ה"תעלול או ממתק" ובעיקר לגרום לכם לצחוק במשך כל הצפייה בו. וורן מתכננת להשתתף במסיבת ליל כל הקדושים יחד עם חבריה, אך ברגע האחרון מגלה כי עליה לשמור על אחיה הקטן. אמנם נהרסות לה התכניות לחגוג, את הדברים מתחילים להשתבש באמת כאשר אחיה נעלם והיא צריכה לחפש אותו. תכינו את שרירי הפנים שלכם, כי אתם הולכים לצחוק מהסרט הזה ובענק!

 

שקוף שזאת אחותי 

"שקוף שזאת אחותי" הינו סרט דיסני משנת 2015 אשר זכה להצלחה רבה. קליאו ומולי הן אחיות, כאשר מולי היא כביכול האחות מוצלחת וקליאו מרגישה כל הזמן בצל שלה. בעקבות ניסוי שביצעה קליאו בשיעור מדעים, הפכה בטעות את אחותה מולי לבלתי נראית. קליאו מנסה למצוא דרך להחזיר את המצב לקדמותו, והיא חייבת לעשות זאת לפני חצות, כי אם לא - המצב יהפוך לקבוע. אין ספק שמדובר באחד הסרטים היותר אהובים עלינו, ואנחנו מתים כבר שגם אתם תצפו ותתאהבו. 

מפלצת של מלון 

סרט האנימציה "מפלצת של מלון" הוא אחד הסרטים היותר מצליחים ומדוברים עד כדי כך שמרגיש כי אפילו אין לנו צורך לפרט עליו. דרקולה הוא מנהל מלון מפלצות בעל חמישה כוכבים, אשר באות אליו מפלצות על מנת להגן על עצמן מפני בני האדם. כמובן שהעלילה הולכת ומתפתחת, אך את השאר תיאלצו לגלות בעצמכם. הסרט זכה להצלחה מטורפת ולשני סרטי המשך. אם איכשהו לא יצא לכם לצפות בו עד כה, האלווין הוא ההזדמנות המושלמת לכך!

ביטלג׳וס

"ביטלג׳וס" הוא סרט פרודיה על סרטי אימה, אשר יצא בשנת 1988 אל האקרנים. עלילת הסרט עוקבת אחר ברברה ואדם מייטלנד, זוג צעיר אשר מתו והפכו לרוחות רפאים הרודפות את ביתם הקודם. כאשר משפחה רוכשת את הבית ועוברת לגור בו, מנסים זוג הרוחות להפחיד אותם ולגרש אותם מביתם - אך ללא הצלחה. לאחר ניסיונות רבים וכושלים פונה זוג הרוחות אל "מגרש חיים" (ההפך מ"מגרש שדים"), המתגלה כטיפוס ערמומי בשם ביטלג׳וס. הסרט הפך לסדרה ואף למחזמר. אם עוד לא יצא לכם לראות אותו, אתם לגמרי חייבים.

 


תגובות