סטפן מגיב לרב: "בן אדם במעמדו עושה הפוך ממה שמציג". אנדריי מקסימוב

סטפן מגיב לרב: "בן אדם במעמדו עושה הפוך ממה שמציג"

בשעות האחרונות רץ ברשת סרטון של הרב רונן שאולוב ובמהלכו הוא קורא לסטפן לגר: "גוי מסריח שבשרו בשר חמורים" • סטפן לא נשאר אדיש והגיב: "בן אדם במעמד כזה שמלמד על דת וערכים עושה בדיוק ההיפך ממה שהוא מציג"

סטפן לגר לא התכונן לדבר הבא - בשעות האחרונות רץ סרטון ברחבי הרשת של הרב רונן שאולוב (הידוע בביטואיו הבוטים כלפי אנשי עולם הבידור) ובמהלכו ביקר ותקף שאולוב את השיר "רק בנות" של איתי לוי וסטפן. עד כאן נשמע לגיטימי ומקובל - אך בשיא הסרטון הרב התבטא באופן גזעני במיוחד ואמר: "אחד מהבחורים הוא בכלל גוי מסריח, בשרו מבשר חמורים".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרטון והאמירה המזוויעה של הרב הגיע עד לסטפן שלא נשאר אדיש. תחילה פרסם לגר את החלק המדובר מהסרטון בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אמן", אך כעת הוא מגיב בהרחבה ומבהיר שברור לו שלא כל אנשי הדת חושבים כך ושהרב המדובר הוא לגמרי ייצוג לא הולם בעניין. "אני מכיר את הדת, אני יודע שמכבדים אחד את השני לא משנה מה, פשוט אדם כזה במעמדו שמלמד את הדת ואת הערכים - עושה בדיוק ההיפך ממה שהוא מציג עושה וזה רק חבל. צריכים לכבד אחד את השני. מה שנאמר שם היה מזעזע אז הייתי חייב להגיב לזה, אי אפשר לא להתייחס ולא לתת לזה במה - צריך לדבר על הדברים האלה. אני אוהב את כולם לא משנה מה הדת, גזע, מין - תתעסקו רק בטוב".

סטפן לגר מגיב לרב. באדיבות שיר פינטו
 

שיר פינטו מנהל יחסי הציבור של סטפן הוסיף כי: "לאמירות מסוג זה אין שום מקום בחברה הישראלית בשנת 2020. אנו מצרים על כך שישנם אנשים שבוחרים להתבטא בגזענות, תוך פיזור רעל ושינאה בתוך החברה הישראלית. סטפן לגר הוא ישראלי גאה, שנולד בישראל, התחנך בישראל ושירת בצה״ל, הוא מוזיקאי מחונן שמחבר בין כל הגילאים, הדתות והמגזרים וכך ימשיך לעשות".

 
תגובות