חדשות הקולנוע: האיחוד של "הארי פוטר". צילום: Warner Bros. Ent, באדיבות yes

חדשות הקולנוע: האיחוד של "הארי פוטר"

כוכב סרטי "הארי פוטר" מתכנן איחוד של הקאסט האהוב, טום הולנד קיבל את התסריט של "ספיידרמן 3" ומה התפקיד הבא של סקרלט ג'והנסון? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בלי ספוילרים

אין ספק שטום הולנד הוא אחד מהשחקנים שהצליחו להיכנס בצורה הכי טובה לחליפתו של ספיידרמן, הגיבור האהוב. עם זאת, הולנד עשה הרבה טעויות בדרך, לא בכוונה אמנם, אבל נוכל להודות לו על כל הספוילרים החשובים שנפלטו לו מאז שלוהק לתפקיד ב'מארוול'. הולנד לא פעם ולא פעמיים חשף בטעות פרטים על הסרטים בהם לקח חלק ביקום הקולנועי. אך הפעם, טום הולנד מודיע בחגיגיות כי התסריט לסרט השלישי של "ספיידרמן" כבר בידיו והוא למד את הלקח והוא לא מתכוון לספר לנו כלום, אז נשאר לנו רק לאחל לו קריאה מהנה.

תקראו להם עוד עשר שנים

ארמי האמר ששיחק את אוליבר בסרט המצליח "קרא לי בשמך", נשאל השבוע מה דעתו לגבי סרט המשך ללהיט. לטענתו של האמר אם יפיקו את סרט ההמשך בזמן הקרוב, הוא יהיה חסר טעם ויכשל לשבות את לבבות המעריצים שוב כמו בפעם הראשונה. "הסרט צריך זמן לנשום", הוא אמר והוסיף כי: "אם תתנו לנו זמן אני אוכל לחזור בשנות ה-40 שלי, (וטימות'י שאלאמה) כרגע בן 23, אז נוכל לעשות את זה". קל להאמר להגיד לנו לחכות עוד עשר שנים, אבל לנו זה בהחלט לא נשמעת כמו המתנה קלה. 

טימותי שאלאמה
טימותי שאלאמה © צילום: באדיבות yes

כלתו של פרנקנשטיין קמה לתחייה

סקרלט ג'והנסון עוזבת את תפקיד האלמנה השחורה ומחזירה את הדמות האייקונית של הכלה של פרנקנשטיין. זה יקרה בחידוש לסרט שיופץ בשירות הסטרימינג של 'אפל'. דמותה אהובה ונערצת, כך שהתמזל מזלנו ובסרט החדש היא אכן תגולם על ידי ג'והנסון בעצמה. כמו כן ג'והנסון גם תפיק את הסרט לצד ג'ונתן ליה וסבסטיאן לליו יהיה בכס הבמאי. לצערנו עדיין אין תאריך יציאה לאקרנים, אך הצמרמורת כבר מתחילה להתפזר לנו בעור.  

סקרלט ג'והנסון "הרוח במעטפת"
סקרלט ג'והנסון "הרוח במעטפת" © צילום: באדיבות גלובוס מקס

שון מדבר על הסרט שלו

ממש עוד מעט נזכה לראות את שון מנדס על גבי המסך שלנו בסרט דוקומנטרי של 'נטפליקס'. עד אז, רשת הסטרימינג והזמר מתכוננים ל-24 בנובמבר ומשחררים לנו קליפ קטן של שון, שצופה בטריילר של הסרט שלו ומגיב עליו. הסרטון משעשע והתגובה מרגשת אותנו, צפו:

האיחוד של חברי "הארי פוטר"

אין ספק שסרטי "הארי פוטר" פופולרים מסיבה מסויימת, כי הם (וגם הספרים, כמובן) ממשיכים לסחוף את הקהל גם אחרי הרבה שנים. לכבוד 19 שנים מאז ששוחרר הסרט "הארי פוטר ואבן החכמים", טום פלטון (דראקו מאלפוי) החליט לאחד את הקאסט באיחוד וירטואלי מרגש. הוא מספר: "ראיתי את התאומים וויזלי (ג'יימס ואוליבר פלפס) לפני כמה ימים, הלכנו לשחק גולף" כמו כן סיפר: "תמיד מדבר עם החבר'ה האחרים בוואטספ ומוודא שהכל בסדר. זה היה נחמד כי בקרוב יום השנה ה-19 ב-14 בנובמבר, אז אני מתכנן סוג של חגיגה וירטואלית". אנחנו הכי מצפים לזה (למרות שאין עוד שום אישור רשמי שזה יקרה או מי מהקאסט יבוא), ואנחנו חושבים שיש סיכוי גדול שהקאסט ישמעו את פלטון ויצטרפו לאיחוד המדובר.

© צילום: Warner Bros. Ent, באדיבות yes

סצנת המפתח ב"הנוקמים: סוף המשחק" שהייתה אילתור

מסתבר שאחד הרגעים הכי דרמטיים בסרט "הנוקמים: סוף המשחק" היה למעשה אילתור ממש מוצלח מהשחקן בנדיקט קמברבאץ', על פי הבמאי סקוט דריקסון. קמברבאץ', שמשחק את דוקטור סטריינג', אילתר את אחת הסצנות הכי מותחות בסרט, כך סקוט משתף בטוויטר. כשהחבורה מנסה לשמור על אבני האינסוף (*ספוילר לפניכם*) הרגע בו דוקטור סטריינג' מסמן לאיירון מן עם האצבע שלו ואומר שהם נמצאים בהתרחשות האחת שהם ינצחו בה מתוך 14 מיליון האפשרויות לעתיד שסטריינג' חזה. שוקינג!

 

ג'וליה רוברטס

השבוע, ב-28 לאוקטובר, חגגה הכוכבת ג'וליה רוברטס את יום הולדתה ה-53! השחקנית גילמה תפקידים רבים בסרטים מוכרים מאוד, ביניהם תפקידה בסרט האייקוני "אישה יפה", והסרטים "פלא", "נוטינג היל", "לאכול, להתפלל, לאהוב", "אושן 11" ועוד רבים אחרים. יום הולדת שמח!

תגובות