משמרות כפולות: מי הם גיבורי העל המרוויחים ביותר?. צילום: באדיבות גלובוס מקס ופורום פילם

משמרות כפולות: מי הם גיבורי העל המרוויחים ביותר?

לכולנו עברה בראש המחשבה, "מה היה קורה אם הייתי גיבור על"? כמובן שהתהילה שתגיע עם הכוחות העל אנושיים לא תזיק, שלא לדבר על כך שנהפוך לגאווה ענקית בשביל ההורים וכולם יאהבו אותנו. אבל אסור לשכוח שגם הגיבורים צריכים להתפרנס בסופו של דבר וגם הם צריכים להרוויח "מעט" כסף בשביל עצמם. אז מי נמצא בראש טבלת הגיבורים המרוויחים ביותר? שימו לב, הקרב צמוד

לא משנה אם אתם אוהדי היקום של "DC" או של "מארוול", נוכל אחת ולתמיד לדעת מי נמצא בראש הרשימה של הגיבור המרוויח ביותר ומי זוחל בתחתית. שימו לב כי הנתונים יתייחסו לעבודות היום יום של הגיבורים, כי להילחם בחייזרים לא עוזר לשלם את המיסים. כמו כן כל הנתונים, שנאספו באתר "Vanquis" הבריטי, מציגים את הסכום שאדם רגיל היה מרוויח באותה המשרה באותה העיר בה הגיבור הספציפי פועל. בערים בידיוניות, כמו גות'האם לדוגמא, החישוב נעשה על ידי השוואה לערים דומות באותם אזורים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנט-מן

נתחיל מתחתית הרשימה, בה יושב לו העובד החרוץ והקטן הלא הוא אנט-מן, איש הנמלה סקוט לאנג. סקוט, אחרי שחרורו מהכלא, מסתפק ב-18,543$ בשנה מהעבודה שלו כמוכר גלידה ברשת הגלידריות "בסקין רובינס". 

אנטמן והצרעה
אנטמן והצרעה © צילום: באדיבות פורום פילם

ספיידרמן וסופרגירל

מיד אחריו מגיע איש העכביש האהוב פיטר פארקר עם 18,605$ כשבין הלימודים הוא מרוויח כסף בצד בתור צלם פרילנסר. עוד גיבורה שנמצאת למטה ברשימה (אמנם בהפרש גדול מאנט-מן וספיידי) היא סופרגירל, בת הדודה של סופרמן שמרוויחה משכורת נאה של כ-49,433$ בשנה בתור כתבת במגזין "CatCo". 

ספיידרמן
ספיידרמן © צילום: באדיבות פורום פילם

וונדרמן, קפטן אמריקה וסופרמן

במרכז הטבלה נוכל למצוא עוד גיבורים אהובים כמו וונדרוומן, דיאנה פרינס, עם משכורת של 51,441$ בפריז בתור אוצרת עתיקות. גם קפטן אמריקה בכבודו ובעצמו נמצא בצד הנמוך יותר של הרשימה כאשר ממשרתו כקפטן בצבא ארצות הברית הוא מקבל 52,599$. סופרמן המפורסם נמצא במקום דומה לשני הגיבורים, שבתור קלארק קנט העיתונאי ירוויח משכורת של 53,070$, סכום קטן יחסית בשביל אדם עם שם כה גדול. 

סופרמן
סופרמן © צילום: באדיבות yes

האלמנה השחורה, קפטן מארוול, האלק והפלאש

האלמנה השחורה, הרי היא נטשה רומנוף, מגיעה לרשימה עם משכורת של 55,200$ בתור סוכנת (כאן מדובר על מה שתרוויח בתור סוכנת KGB). מיד אחריה מגיעה גם קפטן מארוול (קרול דנוורס) בתפקידה בחיל האוויר עם משכורת שנתית של 59,824$. הפלאש, ברי אלן, מצטרף עם 64,648$ לשנה שמרוויח מעבודתו במשטרה, וגם הענק הירוק (דוקטור ברוס באנר) לא מאחר להגיע עם משכורת של 71,852$ בתור מדען מחקר.

קפטן מארוול
קפטן מארוול © צילום: באדיבות פורום פילם

פרופסור אקס ודוקטור סטריינג'

פרופסור אקס או צ'ארלס אקסבייר, הוא מייסד בית הספר בו לומדים מוטנטים ומרוויח 132.012$ לשנה בעבודתו כמנהל. אחריו, ממש צמוד לפסגת הרשימה, מגיע דוקטור סטריינג', שבעבודתו כנוירוכירורג נהנה ממשכורת שנתית של 394,765$.

דוקטור סטריינג'
דוקטור סטריינג' © צילום: באדיבות פורום פילם

הטופ 3

לבסוף, בואו נעלה לשלישייה היוקרתית ביותר, במקום השלישי נמצא החץ הירוק שפוגע ישר במטרה של כ-894,098$ דולר בשנה בתפקידו כמנכ"ל "תעשיות קווין". מיד אחריו נמצא האיש והאגדה הנצחית טוני סטארק, הלא הוא איירון מן, בעזרת חברת הטכנולוגיה הענקית שלו "תעשיות סטארק" עם 920,006$. למרות ששניהם מציבים תחרות לא קטנה, את המקום הראשון לוקח בכבוד האיש האפל ביותר בעולם, ברוס ויין, המוכר גם כבאטמן איש העטלף, עם סכום של כ-988,902$ בשנה.

באטמן (רוברט פטינסון)
באטמן (רוברט פטינסון) © צילום מהטריילר

לאחר שעברנו על כל הנתונים אנחנו מגלים כי היקום של "די.סי" למעשה יותר יוקרתי מהיקום של "מארוול", בהפרש ממש קטן. הגיבור הממוצע ביקום של "די.סי" מרוויח משכורת של 78,546$, בזמן שביקום של "מארוול" גיבור ממוצע מרוויח משכורת של 71,852$, הבדל של כ-6,694$ בסך הכל. את כל הנתונים תוכלו למצוא באתר "Vanquis".

© צילום: באדיבות גלובוס מקס
תגובות