מתקרר: הסרטים שיכניסו אתכם לאווירת הסתיו. צילום: Deana Newcomb באדיבות yes

מתקרר: הסרטים שיכניסו אתכם לאווירת הסתיו

הקיץ כבר נגמר אבל החורף עוד לא התחיל, אז מה עכשיו? נכון, הגיע הסתיו - אז גם לכאלה שפחות מעריצים את העונות החורפיות וגם לאלה שמצפים להן כל השנה, הנה חמשת הסרטים הטובים ביותר לעונת הסתיו

גרביים צמריריות, שוקו חם ושמיכה, אין ספק שזה מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות בסתיו, אבל לא לשכוח סרט טוב לראות בזמן שיש גשם ורוחות בחוץ. אלו הסרטים שהכי כיף לראות בסתיו

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גאווה ודעה קדומה

נקפוץ ישר למים (או לשלולית) ונפתח בסרט הרומנטיקה האולטימטיבי לסתיו, "גאווה ודעה קדומה". הסרט מספר על חייה של אליזבת' בנט (קירה נייטלי) ומשפחתה, אולם אליזבת' מתנגדת לנישואי תועלת שכל כך אופייניים לתקופה - ואז מגיע למקום מר דרסי, ובינו לבין אליזבת' נרקמת מערכת יחסים מיוחדת במינה. הסרט הכי מתאים למצב רוח של סתיו, שלא נדבר על כמה סצנות מרגשות שיחממו לכם את הלב ביום קריר.

שמי אוקטובר

הסרט הזה מבוסס על סיפורו האמיתי של הומר היקאם, שמחליט לבנות רקטה יחד עם חבריו.  הומר גר בעיירת כורים, בה מעטים מאוד יוצאים לדרך חדשה מחוצה לה, אבל הוא נחוש בדעתו לרדוף אחרי חלומותיו. אם עוד לא קלטתם למה הסרט נמצא ברשימת הסתיו שלנו, שימו לב לחודש שבשם הסרט. הוא בהחלט עשוי להביא לכם את רוח הסתיו.

 

הארי פוטר

אמרנו כבר קסמים, כישופים, מאכלים שקשורים בדלעת וגלימת קוסמים ליום סגרירי? כן? לא? לא משנה, כי בסרטי "הארי פוטר" יש את כל אלה, שהכי יכניסו אתכם למצב הרוח של עונת המעבר. למי שלא יודע, עלילת הסרטים מספרת על נער בשם הארי פוטר וחבריו רון והרמיוני, שלומדים בבית הספר "הוגוורטס" ונקלעים ללא מעט צרות, כולל מכשף רשע שמנסה להשתלט על עולם הקוסמים (אתם יודעים, יום שלישי סטנדרטי).

 

 

דמדומים

הסרט "דמדומים" מספר על חייה של בלה, שעוברת לעיירה קטנה וקרה עם אביה ופוגשת בנער לא שגרתי. אם ניחשתם, הנער כמובן מתברר כערפד, והחיים של בלה הופכים לקצת פחות צפויים משחשבה. הסרט פשוט צועק לנו בראש "סתיו!!!!" כל פעם שאנחנו מתיישבים לצפות בו, אז הכנסנו אותו לרשימה. סתם, אבל הסרט הזה באמת יהיה מושלם לצפייה עם שוקו חם מתחת לשמיכה כשהרוח שורקת מחוץ לחלון.

הסיוט שלפני חג המולד

הסרט המוזיקלי "הסיוט שלפני חג המולד" הוא סרט אנימציה משנות ה-90, והוא מושלם לסגור את הרשימה שלנו. הסרט מספר על המקום "האלווטאון", עיר 'ליל כל הקדושים', בעברית, והוא מתמקד בדמותו של ג'ק סקאלטן (ג'ק שלד). ג'ק, שמכונה "מלך הדלעות", הוא האדם האהוב ביותר בעיר, אבל הוא מרגיש חוסר. יום אחד לג'ק נמאס מחג ההאלווין והוא מוצא דלת שמובילה אל עיר חג המולד - שמלאה בשמחה ובקסם. הסרט עד היום נחשב לקלאסיקה ולהצלחה, והוא הסרט האולטימטיבי לצפייה בעונת הסתיו.

 

 

תגובות