זה לואי טומלינסון שם? נבו עמרני בסטורי שעורר סערה בעולם. Gettyimages.IL/ Kevin Winter, צילום מאינסטגרם של נבו

זה לואי טומלינסון שם? נבו עמרני בסטורי שעורר סערה בעולם

כוכב הנוער הישראלי, נבו עמרני, הנופש בימים אלו ב-LA, העלה סטורי שגרתי - אלא שמעריצות טוענות שהן שמו לב לפרטים הקטנים, קישרו אותו ללואי טומלינסון ועוררו סערה מסביב לעולם • האם מדובר במתיחה?

נבו עמרני נחשב לאחד מיוצרי התוכן וכוכבי הנוער האהובים בישראל. רק לאחרונה עמרני עשה צעד חשוב בחייו ויצא מהארון בפני הקהל בסרטון מרגש ומאז הוא תומך נלהב של הקהילה הגאה. בימים אלו נופש עמרני בלוס אנג'לס שבארצות הברית ומעלה לא מעט סטוריז מהחוויה - אלא שאחד מהם הצליח לעורר סערה ובאזז ברשת מסביב לעולם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמש (ב'), עמרני בילה במתחם בארצות הברית המזוהה עם הקהילה הגאה (ברים, חנויות וכו') וכאמור המשיך לתעד סטוריז מהמקום. אחד מהם היה סטורי בו התלהב מהמקום בו נמצא וברקע נשמעים, כבדרך שגרה, אנשים הנוכחים במקום ואחד מהם צוחק. 

© צילום מסך מאינסטגרם

מעריצות בעלות יכולת תשומת לב יתרה, טוענות כי הן שמזהות הצחוק הדי ספציפי שנשמע ברקע וכי מדובר בצחוקו של הכוכב הבריטי וחבר לשעבר בלהקת "וואן דיירקשן" - לואי טומלינסון. המעריצים והמעריצות מיהרו להפיץ את הסטורי המדובר שהלך וצבר תאוצה ברחבי העולם כמו בטיקטוק, בטוויטר ועוד וקיבלו התייחסות גם ממעריצים ומקהל מעבר לים.

 

למה זה כל כך מלהיב אותם? בעבר הופצו לא מעט על כך שטומלינסון ניהל רומן סודי עם חבר אחר בלהקת דיירקשן - הארי סטיילס. שמועות אלו כמובן תמיד הוכחשו או לא קיבלו התייחסות רצינית מצד השניים. כמו כן, גם מצידנו חשוב להזכיר, שגם אם זה היה נכון או בעתיד יתגלה כנכון - מותר להם גם להסתיר והם יכולים לעשות זאת בזמנם. לא ברור אם זה גם המקרה כאן, שכן כל צד טוען שזאת שמועה מופרכת. בכל אופן, ככל הנראה לואי בכלל שוהה ב-LA לצורך מפגש עם בנו מההורות המשותפת שלו עם בריאנה, איתו לא נפגש זמן רב בשל הגבלות הקורונה.

© צילום מאינסטגרם

בכל זאת, הסטורי המדובר העלה את החשד לכך שהשמועות נכונות או לפחות מתייחסות לכאורה רק אל נטיותיו של לואי, בעיקר בשל המיקום המזוהה עם הקהילה הגאה. כל אלו  גרמו לסטורי להתפשט בכל עבר וללא מעט מעריצים לצאת בהכרזות או להסיק מסקנות למיניהן בנושא. במקביל - כמה מעריצות בארץ טוענות כי מדובר במתיחה שהחל הפאנדום הישראלי בטוויטר והיא יצאה מכלל שליטה.

© צילום מסך מהרשתות

שוחחנו עם עמרני שמסר לנו בתגובה: "נורא התרכזתי ביופייה של לוס אנג'לס ובעובדה שהכל פתוח כאן. היו חבורה של אנשים שישבו לידי עם מסיכות ולא כל כך היה אפשר לזהות את הפנים, חוץ מזה לא הכרתי ולא ידעתי מי לואי עד כה. התעוררתי הבוקר לאלפי התראות ותיוגים, משהו מטורף".

חושבים שעמרני הוא כוכב הרשת של השנה? לחצו כאן והצביעו!  

תגובות