חדשות הקולנוע: סלינה גומז בסרט חדש. צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

חדשות הקולנוע: סלינה גומז בסרט חדש

סלינה גומז תשחק מטפסת הרים בסרט חדש, מילי בובי בראון תככב בעוד עתיד-להיות-להיט של 'נטפליקס', וג'וני דפ הכריז על עזיבתו מהסרט "חיות הפלא". כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבות "דברים מוזרים" ו"ריברדייל" בסרט חדש

הכוכבות העולות בסדרות המוכרות של 'נטפליקס' קמילה מנדס (ריברדייל) ומאיה הוק (דברים מוזרים) יככבו ביחד בקומדיה חדשה של ‘נטפליקס' שנקראת "Strangers" (או "זרים" בתרגום חופשי).  הסרט מתואר כקומדיה אפלה שכוללת את "הפרוטוגניסטיות המפחידות מכולם: בנות נוער." הסרט בבימויה של ג'ניפר קייטין רובינסון, ואנחנו לא יכולים לחכות!

קמילה מנדס ומאיה הוק
קמילה מנדס ומאיה הוק © צילום: באדיבות netflix (בצד שמאל) וצילום מסך מאינסטגרם (ימין)

הסוף לקריירה? 

ביום שישי האחרון, דיווח ג'וני דפ כי לא יככב בסרט "חיות הפלא 3". זאת לאחר שנבחר לתפקיד גלרט גרינדלוולד בסרט השני שנועד להמשיך גם בסרט הבא בטרילוגיה. דפ לא נשאר חייב ומספר בפוסט באינסטגרם "התבקשתי להתפטר מתפקידי על-ידי האחים וורנר כגרינדלוולד ב'חיות הפלא'. כיבדתי את בקשתם והסכמתי למלא אותה", ימים ספורים לאחר הפסדו של דפ בבית המשפט הבריטי בתביעה נגד העיתון שכינה אותו "מכה נשים". תפקידו ככל הנראה יעבור לשחקן חדש לפני שהסרט השלישי יגיע לבתי הקולנוע. כתוצאה מכך החליטו האולפנים לדחות את תאריך שחרור הסרט שנקבע במקור לנובמבר 2021 לקיץ 2022. עכשיו דיווחים ברחבי העולם מספרים כי השחקן מאדס מיקלסן נמצא ראשון ברשימה להחליף את דפ, אומנם שם דבר לא הוכרז רשמית.

סוגר מעגל

אי שם בשנת 2001 (קצת לפני שרובנו נולדנו) דווין ג'ונסון כיכב בסרט "המומיה חוזרת", שלו נוצר ספין-אוף מצליח בשם "מלך העקרבים" בכיכובו של ג'ונסון. כעת, דה רוק (הלא הוא דווין ג'ונסון) חוזר עם ספין אוף חדש לסדרת הסרטים, אך הפעם בתור מפיק. התפקיד בסרט הזה היה תפקידו הראשון של ג'ונסון והוא מספר על כך: "לא היייתה לי הקריירה ללא 'מלך העקרבים', ואני נרגש כיום ליצור הזדמנויות דומות לשחקנים חרוצים אחרים". תסריט הסרט המדובר אמור להביא את הגרסה שלו לסיפורו של מתאיוס, לוחם מדברי העומד כנגד הרוע שהורס את מולדתו. לפני 'יונברסל' הוסיפו וסיפרו כי עלילת הסרט תהיה עכשווית ועדכנית יותר. 

© צילום: יחסי ציבור פליינט

סלינה גומז תשחק מטפסת הרים

סלינה גומז עתידה לשחק ולהפיק סרט חדש שמספר את סיפורה של מטפסת ההרים והיזמת החברתית סילביה ואסקס-לבאדו, על בסיס הממואר שלה (ביוגרפיה) "בצילו של ההר" (שצפוי לצאת בשנת 2022). סילביה היא האישה הלהט"בית הראשונה שטיפסה את כל שבעת הפסגות, ההרים הכי גבוהים (כולל הר אוורסט) בכל שבע היבשות. אלגין ג'יימס יביים את הסרט וייכתוב את התסריט. אין ספק שזה נשמע כמו סרט עוצר נשימה.

סלינה גומז
סלינה גומז © צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

חושב קדימה

זאק סניידר, שסוף סוף מביא לנו את ה"סניידר קאט", הגרסה המקורית שלו לסרט השנוי במחלוקת "ליגת הצדק", מוסר לנו שהתוכניות שלו עוד לא הסתיימו ביקום של 'די-סי'. סניידר הודיע כי כבר יש לו רעיונות לסרט המשך לצוות הגיבורים החזקים, זאת אם תינתן לו האפשרות לאחר הסרט הנוכחי. הבמאי הסביר כי יש לו תוכניות נוספות לדמותו של דארקסייד, הרשע החדש שנחתך מהסרט הרשמי, נוול ברמת ת'אנוס, אם תרצו, שבטוח יהווה בעיה לגיבורים. נוכל לראות את דארקסייד כבר בגרסתו של סניידר ל"ליגת הצדק". אין ספק שלסניידר יש את מה שצריך בכדי לגרום לזה לעבוד, כעת ניתן רק לחכות שיתנו לו את האור הירוק באולפני האחים.

ליגת הצדק
ליגת הצדק © צילום: באדיבות גלובוס מקס

כריס פראט שומר הראש

כריס פראט, שכבר זכינו להכיר בעשור האחרון במגוון תפקידים בסרטים שונים, מוכיח שאין כמעט דבר שהוא לא יכול לעשות. השבוע פורסם כי פראט ישחק בחידוש לסרט "Saigon Bodyguards", סרט ויאטנמי שיצא לאור בשנת 2016 בויאטנם. עלילת הסרט עוקבת אחרי שני שומרי ראש שמאבדים את הנכס שלהם ומנסים למצוא אותו בכל מחיר בלי לגרום לנו להפסיק לצחוק. את הסרט יפיקו האחים רוסו, האחים שכבר עבדו בעבר עם פראט בסרטי "הנוקמים" האחרונים. ביחד הם יציגו חידוש מהנה לסרטו המקורי של קן אוקצ'י. את הסרט יכתבו גם אלכס גרגורי ופיטר הייק. לפי הדיווחים, פראט יככב לצד וו ג'ינג, ויפיק את הסרט לצד האחים ג'ו ואנתוני רוסו, יחד עם מייק לארוקה.

שומרי הגלקסיה
שומרי הגלקסיה © צילום מסך מטריילר

 

מילי בובי בראון נגד דרקון

בין "דברים מוזרים", "אנולה הולמס" ותפקידה ב-"גונדזילה", מילי בובי בראון בהחלט מספקת לנו דמיות נשיות חזקות - הפעם בסרט חד שבשם "דמזל" ("Damsel" באנגלית). בסרט בראון תגלם את הנסיכה אלודי, שחושבת שהיא עומד להתחתן עם הנסיך הנרי, רק כדי לגלות שהיא בעצם עומדת להיות מוקרבת כקורבן לדרקון. כן, גם אותנו זה הפתיע בקריאה ראשונה. את הסרט יביים חואן קרלוס פרסנדילו, ועל התסריט אחראי דן מאזאו. מפיקי הסרט הם ג'ו רות' וג'ף קירשנבאום, בנוסף בראון גם תפיק בפועל את הסרט יחד עם מאזאו, זאק רות' וכריס קסלדי. גם הסרט הזה בכיכובה של בראון ישוחרר לרשת הסטרימינג 'נטפליקס'.

מילי בובי בראון
מילי בובי בראון © צילום מסך מאינסטגרם milliebobbybrown@

לאונרדו דיקפריו

יום הולדת שמח לשחקן המפורסם ליאונרדו דיקפריו! השחקן האהוב מוכר לנו בעיקר מתפקידו בסרטים כמו "טיטאניק", "הזאב מוול סטריט", "רומיאו וג'ולייט", "התחלה" ועוד רבים, לאחרונה גם ראינו אותו בסרט "היו זמנים בהוליווד". השחקן חגג אמש (ד') את יום הולדתו ה-46, ב-11 בנובמבר. מזל טוב!
© צילום: GettyImages_IL/Thierry Chesnotc
תגובות