בינג' איכותי: כאן מסתתרות הסדרות שאסור לכם לפספס. באדיבות כאן 11

בינג' איכותי: כאן מסתתרות הסדרות שאסור לכם לפספס

לא תמיד צריך להתאמץ כדי למצוא את הסדרה האיכותית הבאה לצפייה, מסתבר שגם כאן (ליטרלי), יש לא מעט סדרות שאסור לכם לפספס!

מאז שהוקם, ערוץ "כאן 11" הביא לנו תוכן איכותי ומעניין שכמעט ולא רואים בערוצים האחרונים, אבל בחודשים האחרונים ובעיקר בימים אלו עם "שעת נעילה", מה סוד הקסם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"כאן 11" הוקם לפני כשלוש שנים, אבל רק בחודשים האחרונים הוא מקבל את הבמה שבאמת מגיעה לו. "שעת נעילה" שעלתה בחודש שעבר לערוץ, הפכה לסדרה מדוברת במיוחד והיא אפילו נמכרה ל-HBO האמריקאית וממש בימים אלו משודרת גם שם. אל תתבלבלו, הערוץ תמיד היה מזוהה עם תכנים איכותיים ומוצלחים, אבל רבים פספסו אותו לטובת ערוצים אחרים או בשביל בינג' בנטפליקס. למעשה, הסדרות של הערוץ לא נופלות מהסדרות בערוצים האחרים או אפילו מתכנים בינלאומיים ואנחנו לא מגזימים! בתקופה בה חלק גדול מהתלמידים נמצאים בבתים וצפייה בטלוויזיה היא אקסיפזם מהמציאות המוזרה הזו, הכנו בשבילכם רשימה של שש סדרות איכותיות של הערוץ שמבחינתנו פשוט חייבות צפייה.

טהרן

"טהרן" עלתה לערוץ בקיץ האחרון וכבר מהפרק הראשון הפכה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם - גם היא נמכרה לחו"ל, לאפל TV וממש בימים אלו משודרת שם. הסדרה מספרת על תמר (ניב סולטן), האקרית מחשבים וסוכנות מוסד, אשר נשלחת למשימה לגמרי לבדה בלב טהרן. לא במקרה הסדרה נמכרה לאפל ומשודרת בכל העולם – כבר מהפרק הראשון אפשר לראות ש"טהרן" לגמרי ברמה של סדרות בינלאומיות אחרות ואחת הסדרות הישראליות הטובות ביותר שנעשו פה בשנים האחרונות. עם שחקנים ישראלים מצוינים כמו ניב סולטן ולירז צ'רכי, שחקנים בינלאומיים כמו שון טאוב ונאביד נגהאבן, עלילה מעניינת ומפתיעה ולוקיישנים שנראים מציאותיים ולוקחים אותנו ללב טהרן (רוב הסדרה צולמה בכלל באתונה) – "טהרן" הופכת לסדרה חובה ואם עדיין לא ראיתם, אתם לא מבינים מה אתם מפספסים!

 

מנאייכ

"מנאייכ" עלתה גם היא בקיץ האחרון וגם היא זכתה להצלחה גדולה וביקורות טובות במיוחד. הסדרה מספרת על איזי בכר (שלום אסייג), חוקר מח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) אשר מצטרף לחקירה נגד חברו הטוב ביותר, ברק הראל (עמוס תמם). ככל שהסדרה מתקדמת איזי מגלה שהחבר הכי טוב שלו הוא בכלל לא מי שהוא חשב שהוא, ונשאב לחקירה מסובכת עם המון מעורבים ופושעים. כאמור תמם ואסייג מובילים את העלילה בתפקידים הראשיים, לצידם משחקות לירז חממי ומיה דגן המצוינות בתפקידים ראשיים גם כן, ועושות עבודה פשוט מעולה. העלילה של "מנאייכ" סוחפת ומפתיעה. מילה שלנו, אתם לא תאמינו שתסיימו את עשרת הפרקים של העונה הראשונה כל כך מהר.  

פמת"א

"פמת"א" היא סדרת דרמה משפטית סוחפת עם קאסט מרשים במיוחד – בין המשתתפים אפשר לראות את חן אמסלם, אושרי כהן, דר זוזובסקי, אורי פפר, שלמה בראבא, זוהר שטראוס והרשימה עוד ארוכה! הסדרה מספרת את סיפורה של מרסל בן דוד (חן אמסלם), שוטרת לשעבר שמצטרפת לפרקליטות מחוז תל אביב (בקיצור – פמת"א) וכבר מהימים הראשונים שלה שם היא מוצאת את עצמה בפרשת שחיתות ענקית עם מעורבים רבים ומפתיעים. כמעט ולא רואים בישראל דרמות משפטיות (וחבל!). עם קאסט שחקנים מבטיח ועלילה מצוינת וסוחפת – פמת"א עושה עבודה פשוט מעולה. 

 

תיק נעדר

הסדרה (בהפקה משותפת עם קשת 12) עוקבת אחרי פקד אבי (מוריס כהן), בלש במשטרת חולון אשר במהלך הסדרה חוקר שני מקרי פשע מטלטלים. המקרה הראשון, איתו נפתחת הסדרה, הוא חקירת היעדרותו של נער בן 16 שאף אחד לא יודע איפה הוא. את המקרה השני לא נגלה לכם וכדי לראות אותו תצטרכו לצפות בסדרה. העלילה של "תיק נעדר" נהדרת ומעניינת, והחקירות בסדרה יסחפו אתכם לגילויים מפתיעים. גם פה, כמו כל סדרה של "כאן 11" הסדרה התברכה בקאסט שחקנים מצוין – מוריס כהן בתפקיד הראשי, ענת מגן שבו, עוז זהבי, אורנה בנאי, עירית קפלן, מלי לוי ורבים נוספים. 

 

קופה ראשית

נקנח באווירה קומית: "קופה ראשית" היא סיטקום ישראלי קורע המתרחש בסופר מרקט יבנאי בשם "שפע יששכר". יש בו עובדים קצת הזויים, מנהלת שאף אחד לא לוקח ברצינות על אף המוטיבציה הרבה שלה ולקוחות אייקונים שלא מפסיקים להתלונן על כל דבר, במיוחד אחד ספציפי, אמנון טטינסקי! מדובר באח תהסדרו תהמצחיקות ביותר שראינו. העונה הראשונה החלה על אש קטנה, אך לאט לאט קהל המעריצים הלך וצבר תאוצה ועם עלייתה של העונה השנייה השנה - היא כבר הפכה לקאלט במיטבו. מחכים לעונה הבאה!

 

 

תגובות