כל מה שצריך לדעת על "דברים מוזרים 4". Rachel Murray/Netflix

כל מה שצריך לדעת על "דברים מוזרים 4"

מכורים לסדרה? משתוקקים לדעת מה יקרה עם אילבן? כל הפרטים החמים שאתם חייבים לדעת על העונה הבאה של סדרת הלהיט "דברים מוזרים"

העונה השלישית של דברים מוזרים הסתיימה לפני כשנה ואם התגעגעתם כנראה תשמחו לשמוע שהעונה הרביעית קרבה ויש לנו את כל הפרטים החמים בכתבה שלפניכם! (רק אזהרה מראש ספוילרים לעונות הקודמות ינתנו כאן בשפע).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דמויות חדשות

כמו בכל עונה, גם בעונה הרביעית יהיו כמה פרצופים חדשים! אחד מהם הוא אחיה של מאיה הוק (רובין) אשר לדברי "fansided" נצפה מסתובב על הסט. עדיין לא ברור איזה דמות ישחק מכיוון שנטפליקס עדיין לא הודיעו רשמית על ליהוקו, אך הוא נראה משחק יחד עם אחותו כשכולם מצולמים באותה חנות וידאו. יתר על כן באתר "TVLine" הודיעו על שמונה שחקנים אחרים המצטרפים, חלק מהם מעניינים במיוחד כמו אדוארד פרנקו המגלם את ארגייל "החבר הכי טוב החדש של ג'ונתן, מסומם אוהב כיף שמספק בגאווה פשטידות פיצה טעימות" או כמו ג'וזף קווין המגלם את אדי מנסן אשר מנהל את מועדון הדי אן די הרשמי של תיכון הוקינס אשר שנוא על ידי אלה שלא מבינים אותו ואהוב על אלה שכן, אדי יהיה המוקד של הרבה סצנות מפחידות בעונה זו.

בלעדי:
ראיון מיוחד עם כוכבי "Stranger Things"
נועם רואקי
פגשנו את כוכבי סדרת הטלוויזיה המנצחת מבית Netflix, לראיון בלעדי, פתוח ומיוחד בו גילינו כמה פרטים מעניינים על הילדים שעומדים מאחורי ההיסטריה

בנוסף, גם דמותו של ויקטור קריל (רוברט אנגלנד) מצטרפת: "אדם מופרע ומאיים שנכלא בבית חולים פסיכיאטרי על רקע רצח מבעית בשנות ה-50". יחד איתו אפשר יהיה למצוא בקאסט את פיטר באלארד (ג'יימי קמפבל), אדם אכפתי שעובד בבית החולים הפסיכיאטרי אשר נמאס לו מהאכזריות אליה נחשף בבית החולים באופן יומיומי.

דמויות נוספות הן סא"ל סאליבן(שרמן) אשר מאמין כי הוא יודע איך לעצור אחת ולתמיד את הרוע בהוקינס, יורי (ניקולה דג'וריקו), "מבריח מוזנח ובלתי צפוי" וג'ייסון גרוור (מייסון דיי) ספורטאי נאה ועשיר שיוצא עם הנערה הכי פופולרית בבית ספר. עולמו מתחיל להתערער בעקבות האיומים על הוקינס.

נוסף עליהם מצטרף טום ולאסקיה המגלם את דימיטרי, סוהר המתיידד עם הופר. למרות שנראה שבסוף עונה שלוש הופר מת, ככל הנראה הוא הצליח לשרוד כי טיזר ששוחרר בתחילת השנה די מרמז את העניין. דימיטרי הוא חכם ערמומי ומקסים, אך האם הופר יוכל לסמוך עליו?

© צילום: netflix

 

העונה הרביעית תהיה שונה מהשאר?

דברים מוזרים ידועה בכך שאחד ממאפייניה זה שהיא מאוד מפחידה ומקריפה, לכן אם אתם לא חובבים של ז'אנר האימה אולי כדי שתחשבו פעמיים לפני שאתם צופים. לדברי ג'ו קירי (סטיב), העונה הזו הולכת להיות הרבה יותר אפלה ומפחידה מהעונות הקודמות! נוסף על כך, ידוע לנו שבעונה הרביעית יהיו תשעה פרקים (פרק אחד יותר מבעונה הקודמת).

רגע, מה יקרה בה?

מי מכם שלא יודע, במהלך הקרדיטים של פרק הסיום בעונה הקודמת, ישנה סצינה שבמהלכה אנו רואים שהרוסים זוממים משהו לא טוב, זאת למרות שהקניון שבהוקינס נעלם.

© באדיבות: netflix

לצערם של הרוסים אחד מאנשיהם נאכל על ידי הדמוגורגון החדש שיצרו ובנוסף הם מציינים שיש להם אסיר אמריקאי כלוא (אסיר שמתגלה כהופר), דבר זה אומר שכנראה הקבוצה הולכת להתאחד כדי להיאבק בהם ולסלקם מהעיירה. משתמע מכך שוויל ג'ונתן ג'ויס ואילבן כנראה יחזרו לעיירה לצורך העניין, לאחר שבעונה הקודמת הם עזבו אותה.

תגובות