אולי בשנה הבאה: הסרטים שהיו אמורים לצאת ב-2020. צילום מסך מטריילר

אולי בשנה הבאה: הסרטים שהיו אמורים לצאת ב-2020

בשנה האחרונה הגיחה אל חיינו מגפת הקורונה אשר השפיעה עלינו בתחומים רבים, בין השאר בתחום הקולנוע. אנו מתכוונים כמובן לסגירת האולמות ולעובדה שסרטים רבים שהיו אמורים לצאת השנה לא יצאו. אספנו כמה מהסרטים הבולטים שקיבלו תאריך ונדחו!

מי מאיתנו לא אוהב קולנוע? החוויה הכיפית של לשבת באולם חשוך וממוזג עם דלי פופקורן וקולה ליד וצפיה בסרט על המסך הגדול, היא חוויה שלצערנו נמנעה מאיתנו כבר כמעט שנה, בשל מגיפת הקורונה. על כן, סרטים רבים שהיו אמורים לצאת לאקרנים השנה לא יצאו אליהם. לכבוד סוף השנה האזרחית אספנו בשבילכם את כל הסרטים שכל כך רצינו לראות השנה, קיבלו תאריך השקה ובסוף נדחו.


האלמנה השחורה

מעריצי "מארוול" בטח התלהבו כשנודע שהגיבורה האהובה ואחת מחברי "הנוקמים", האלמנה השחורה, קיבלה סרט משלה. אותם צופים בוודאי התאכזבו רבות כשהסרט המצופה שהיה אמור לצאת באפריל נדחה בשל הקורונה ולאחר מכן נדחה עוד פעם ועוד פעם. התאריך המעודכן האחרון לסרט הוא בעוד הרבה מאוד זמן, אי שם במאי 2021 (בארצות הברית, ה-7 במאי 2021), כך שאנו מקווים שלפחות תאריך זה הוא סופי.

 

הנצחיים

סרט נוסף של 'מארוול', עוסק בבני גזע על-אנושי בשם "הנצחיים", אשר ינסו להגן על הקיום האנושי מפני איום מסתורי. התאריך המקורי של הסרט היה אמור להיות מוקדם יותר, אך גם הוא כמו "האלמנה השחורה" נדחה, אי שם לנובמבר 2021 למורת רוחם של המעריצים.

אל תחכי לי

לצערנו, גם הסרט הישראלי "אל תחכי לי" נכנס לרשימת הסרטים שנדחו בעקבות מגפת הקורונה. הסרט בכיכובו של עומר חזן וטיילר מלכוב היה אמור לצאת באזור חג הפסח, אולם כרגע בתי הקולנוע סגורים ואינו ידוע מתי נזכה לראות אותו. מה שכן, אנחנו לא יכולים לחכות!

אל תחכי לי
אל תחכי לי © צילום: באדיבות ההפקה

מולאן

הלייב-אקשן של הסרט "מולאן", מהווה גרסה מחודשת לסרט האהוב של 'דיסני'. הפיצ'ר היה אמור לצאת כבר לפני חודשים. אך כמו סרטים רבים אחרים נדחה גם הוא ולא פעם אחת, בסופו של דבר 'דיסני' שחררו את הסרט לצפיה ב'דיסני פלוס' אך לדאבונינו שירות זה עדיין לא זמין בישראל. כך שנאלץ לחכות שהסרט יצא בארץ בתקווה ב-2021 או לחלופין כש'דיסני פלוס' יגיע לארץ.

 

וונדר וומן 1984

גם סרט זה בו מככבת הכוכבת הישראלית האהובה גל גדות, היה אמור לצאת לפני זמן רב, בערך באותה תקופה בה היו אמורים להשתחרר "מולאן" ו-"האלמנה השחורה". אך גם הוא, בדומה לסרטים אלו נדחה מספר פעמים עד שלבסוף שוחרר בחלק מבתי הקולנוע בעולם וברשת הסטרימינג 'HBO מקס' אשר לא זמינה בארץ, כך שאנחנו נוכל לצפות בסרט רק כשיפתחו בתי הקולנוע בארץ או כש-'HBO מקס' תהיה זמינה בישראל.

הרפסודה

"הרפסודה" בה מככבים בין השאר אנה זק ועידן שקרוקה (מצליח מ-"שכונה"), היה אמור לצאת בחג הפורים ב-2020, אולם דבר זה כמובן לא התאפשר בשל סגירת בתי הקולנוע. אנו מעריכים שהסרט יצא יחד עם חזרת בתי הקולנוע בישראל, שלא תתרחש ככל הנראה בזמן הקרוב.

מהיר ועצבני 9

הסרט התשיעי בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" שבחלק מסרטיו, דרך אגב, שיחקה גל גדות אשר הזכרנו למעלה, היה אמור לצאת לפני זמן מה אך נדחה גם הוא. הוא נדחה לחודש מאי 2021, בתקווה שבתי הקולנוע בארצות הברית יפתחו לגמרי עד אז.

 

 

תגובות