שנה חדשה: הסרטים המומלצים לסילבסטר. צילום: יחסי ציבור וצילום מסך מהסרט

שנה חדשה: הסרטים המומלצים לסילבסטר

אז איך אתם חוגגים ערב השנה החדשה? השנה כולנו חוגגים את הילסבסטר בסגר, וזה זמן מעולה לערב בייתי עם סרטים רומנטיים!

מסרטים שיגרמו לכם לבכות כמו "נשיקה בחצות" ועד סרטים שיגרמו לכם לרקוד ולשמוח כמו "היי סקול מיוזיקל", אלה הסרטים הרומנטיים לחגוג איתם את ערב השנה החדשה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סילבסטר בניו יורק

הסרט "סילבסטר בניו יורק" הוא ה-סרט לפתוח איתו את השנה החדשה. כמה סיפורים שונים מצטלבים בערב השנה החדשה - של אהבה מכל הסוגים, חלק רומנטיים וחלק כאלו שיגרמו לכם להזיל דמעה. בסרט מככבים ג'ון בון ג'ובי, ליאה מיטשל, אשטון קוצ'ר, זאק אפרון, מישל פייפר ועוד המון כוכבים שאתם כנראה מכירים. אם אף פעם לא הייתם בסילבסטר בניו יורק ורוצים לטעום מהחוויה (וגם אם הייתם), אנחנו ממליצים לכם לצפות בסרט הזה.

לכל הנערים שאהבתי

הקומדיה הרומנטית שקפצה מהר מאוד במד הפופולריות מאז שהופיעה לראשונה ב'נטפליקס', היא משהו שגם יהיה סופר כיף ורומנטי לצפות בו בסילבסטר. עם בני הזוג או אפילו עם חברים, הסיפור של לארה-ג'ין הוא משהו שלא כדאי לפספס. הסרט מצחיק, רומנטי וגם קצת דרמטי והכל במידה הנכונה.

היומן

הסרט הרומנטי המוכר "היומן", הוא בהחלט משהו שכדאי לצפות בו בערב השנה המתחלפת. הנשיקה המפורסמת בו מציבה רף גבוה לנשיקת הסילבסטר - אבל יש בסרט גם הרבה מעבר. הסרט מספר על נוח ואלי, אהובי קיץ מרקעים שונים לחלוטין שנאלצים להתמודד עם החיים האמיתיים שמקשים על האהבה שלהם.

היומן
היומן © צילום: באדיבות yes

היי סקול מיוזיקל

קשה לשכוח את הסצנה שהתחילה את כל עלילת סרטי "היי סקול מיוזיקל" ואת סיפור האהבה של גבריאלה וטרוי: שנפגשו כשביצעו יחד דואט בערב השנה החדשה בחופשת החורף. בסרט מככבים זאק אפרון, וונסה הדג'נס ואשלי טיסדייל. אז אם לא ראיתם, הגיע הזמן! גם אם כן ראיתם, תסכימו איתנו שהסרט המוזיקלי הזה (והשניים הנוספים) דורשים צפייה חוזרת.

סיפור סינדרלה

קומדיה רומנטית המבוססת על האגדה המפורסמת "סינדרלה" ותתן לכם בוסט של נוסטלגיה (תרגישו שהשנה 2004 ולא סוף 2020). סאם (הילרי דאף) היא נערה שלומדת בתיכון בלוס אנג'לס, והיא גם עובדת בדיינר שהיה פעם של אביה. לאחר שאביה הלך לעולמו, אמה ואחיותיה החורגות ממש לא עושות לה את החיים קלים. את ההמשך אתם כבר מכירים, וכאן צ'אד מייקל מרי נכנס לתמונה (בתפקיד הנסיך כמובן). הסרט הוא לגמרי אחת הגרסאות הטובות והנוסטלגיות שיש לסיפור המפורסם, והוא יהיה ממש כיף לצפייה בסילבסטר.

 

סטפ אפ

סרט ריקודים רומנטי וקצבי. אם אתם מחפשים סרט מרגש לראות וכזה שמחמם את הלב, אבל בלי החשש להשתעמם קצת מחלקים איטיים או אחרים, הסרט הזה הוא בשבילכם - לא תשתעממו, ובספק אם גם תצליחו לא לרקוד או לפחות להניע את הרגליים בקצב. לסרט קיימים סרטי המשך רבים, וזה נשמע כמו רעיון לבינג' כיף במיוחד.

 

נשיקה בחצות

הסרט "נשיקה בחצות" הוא דרמה רומנטית ומרגשת, אבל אזהרה מראש - טישו מומלץ. הסרט מספר על נערה שחולה במחלה שאינה מאפשרת לה להיחשף לאור השמש. היא בבית במהלך היום ויוצאת בלילה, ולילה אחד היא פוגשת מישהו שמשנה לה את החיים. אבל האם יש להם עתיד ביחד? 

 

The half of it

הסרט החדש (יחסית) של 'נטפליקס' הוא לא הדרמה הרומנטית הטיפוסית שלכם, אבל הוא בהחלט משהו ששווה לראות. אלי צ'ו היא נערה ממוצעת שמסכימה לכתוב לפול, ספורטאי מהשכבה שלה מכתב אהבה לזו שהוא מחבב, אבל משם העניינים לא הולכים כמתוכנן ואולי אפילו מסתבכים. הסרט מרגש, מצחיק וכזה שאסור לכם לפספס. אז למה אתם מחכים?

 



 

תגובות