רכילות בקטנה: המעריצים שוב כועסים על צ'ארלי ודיקסי. Gettyimages.IL/Michael Loccisano

רכילות בקטנה: המעריצים שוב כועסים על צ'ארלי ודיקסי

השבוע ב"רכילות בקטנה": ניב סולטן בצעד מפתיע, קים אור אזולאי חוגגת בפיג'מה והכוכבים שנדבקו בקורונה

אם הייתם עסוקים בחגיגות הפיג'מה שלכם בסילבסטר או שהתכוננתם לנבחרי השנה שלנו ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חוגגת בטרנינג

שחקנית השנה שלכם שהיא גם הפאשניסטה הזוכה, קים אור אזולאי, הצטלמה בסופ"ש האחרון לקמפיין הסילבסטר של מותג האופנה הבינלאומי FILA. יום הצילומים נערך בבית פרטי בהרצליה, כאשר קים דגמנה כיצד נחגוג את השנה האזרחית החדשה - בטרנינגים בבית! 

© רפי דלויה, באדיבות FILA

מוגזם?

קיילי ג'נר ידועה בתור אחת שתארגן מתנות ענקיות לבת הכוכבת - סטורמי, אבל מודים שבכל פעם אנו מופתעים מחדש. הפעם, לכבוד הכריסמס, ג'נר קנתה כרכרה ענקית של נסיכות מהאגדות.

רפואה שלמה

כוכבי "שבאבניקים" נתקלו השבוע בתפנית מפתיעה בעלילה, והפעם לא מדובר בעלילה מתוסרטת. רגע לפני סיום צילומי העונה השנייה שתעלה ב-HOT, התגלה ניצב כחולה מאומת על הסט וההפקה נכנסה לבידוד. השחקנים מיהרו לעשות בדיקה ואכן התגלה כי ישראל אטיאס ואוראל צברי (ובת הזוג סיון תם) נדבקו.

יש לה את זה

אומנם השבוע התבשרנו כי ככל הנראה "יש לה את זה" לא תמשיך לעונה נוספת, על אף הניסיונות (ועדיין יש בנו תקווה!), אך ניב סולטן, שבשנה האחרונה כיכבה בגדול, לא עוצרת לרגע ומביעה גם חוש אופנתי במיוחד. הכוכבת האהובה השיקה השבוע, יחד עם אחיותיה, מותג עגילים חדש בשם "סולטנה". על השקת המותג כתבה השבוע כי: "בצעד אמיץ החלטנו להגשים חלום ולהקים מותג עגילים חדש. למה עגילים? - בואו נודה באמת. לא סוד שמדובר בבחורות מהאסכולה הדי מוזנחת של המתרס. לא פאשניסטות גדולות או אושיות מן המניין. אבל מה שכן, מאוד מאוד מאוד אוהבות עגילים, כאלו שמסדרים את המצב גם כשאני בג'ינס או בפיג'מה, כאלו שברגע גורמים לי להרגיש מלכה - סולטנה. ניצלנו את ההזדמנות ליצור משהו שהוא שלנו, להביא לידי ביטוי את הכוח של הביחד. כבר כמעט תשעה חודשים שסולטנה היא כל מה שאנחנו מתעסקות בו. גזרנו, עיצבנו, פיסלנו, צילמנו, שרטטנו וחלק גם זרקנו לפח. כל דגם עוצב על ידינו, נושא את הדנ"א המיוחד של כל אחת מהשליישיה - מהרגע הראשון ועד שלב היצור שנעשה בארץ בעבודת יד, עם מחשבה על הפרטים הכי קטנים. מוקדש באהבה ענקית לנשים של חיינו שחינכו ועיצבו אותנו להיות הנשים שאנחנו היום".

רשת אופנתית

היוצר וכוכב הרשת האהוב, אביב ראובן, מוכיח שאין דבר שהוא לא יכול לעשות וחתם חוזה דוגמנות ראשון בתור הפרזנטור של חברת האופנה החדשה VESTIDO, וכבר התייצב ליום הצילומים הראשון שלו!

מיליון דולר!

השבוע התקיים יום צילום למותגי הגבר של FACTORY 54 עם שחר סאול, זמר, יוצר, כותב ומלחין ישראלי. זו הפעם השלישית ששחר סאול מצטלם לרשת והפעם לצידו, הצטלמה אחותו הצעירה, מיה סאול, דוגמנית עולה. במהלך יום הצילום הפתיעו צוות החברה על הסט את שחר עם עוגת יום הולדת חגיגית לרגל יום הולדתו.

© באדיבות יחסי ציבור

מלחמה חדשה?

חודש וחצי לאחר שמעריצים תקפו אותן ברשת, צ'ארלי ודיקסי דמילו חוות כעס נוסף מצד המעריצים והפעם - בגלל הקורונה. מגיבים רבים החלו לתקוף את האחיות ואת כוכבי הטיקטוק נואה בק, צ'ייס ונוספים, בגלל שהם נופשים באיי הבהאמה ומתעדים את החופשה, כל זה בזמן מגיפה. "אני באמת לא מצליחה להבין אותם", כתבה אחת המגיבות בטוויטר.

 

שינוי בריא

גיימר השנה שלכם, עידן תלם עשה מהפך גופני, אותו שיתף באינסטגרם: "השנה הכי מטורפת ועמוסה שהייתה לי בחיים. השינוי הכי משמעותי שעשיתי השנה הוא בבריאות שלי. להיות גיימר, או יוטיובר, או פשוט לעבוד כל היום על המחשב מול מסך, זה הדבר הכי לא בריא שיש. זה פוגע בגב, התזונה נהיית משובשת ולא סדירה, והשנה האסימון סוף סוף נפל לי. אז תפסתי את עצמי בידיים, מהמבורגרים, קורנפלקס ופיצות כל יום... לטונה, ביצים וחזה עוף. מודה לא היה קל, הרבה לא האמינו, כולל אני, שאקח את זה ברצינות, אבל וואלה הפתעתי... אז בקיצור אין לי כח לקיטש, תאמינו בעצמכם ואל תתעצלו. באמת שאם אני עשיתי את זה כל אחד יכול. שיניתי את שגרת בחיים שלי ב-180 מעלות, ואני לא יכול להיות יותר גאה, לא רק מבחינת מראה! גם בריאות. הגב שלי הרבה יותר חזק, יותר קל לי לשבת לעבוד, ובאופן כללי הגוף שלי מרגיש בריא וחזק".

 

תגובות