חדשות הקולנוע: צילומי "דוקטור סטריינג'" נעצרו. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: צילומי "דוקטור סטריינג'" נעצרו

טריילר נוסף לסרט של משין גאן קלי שוחרר, הסרט החדש של זאק סניידר מסתמן להיות הלהיט הבא ו-"המילטון" לא יוכל להתמודד על פרס האוסקר - כל מה שקרה השבוע בחדשות הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבת "קפטן מארוול" בנטפליקס

'נטפליקס' ממשיכים עם התנופה שצברו בשנים האחרונות בתחום הסרטים ועושים סרט שמבוסס על ספרו של רואלד דאל (צ'ארלי בממלכת השוקולד) "מטילדה". הקלאסיקה המפורסמת שהפכה גם לסרט ולמחזמר על הבמה, עכשיו הופכת לסרט 'נטפליקס' - אבל כאן תהפוך לסרט-מחזמר (כך שהוא כן יהיה שונה מהסרט המקורי). השבוע נודע כי כוכבת המשנה ב-"קפטן מארוול", שעתידה לשחק בסרט הבונד הבא "לא זמן למות", לשאנה לינץ', עכשיו תשחק את המורה מיס האני בחידוש של רשת הסטרימניג.

כוכב "שומרי הגלקסיה" בסרט זומבים

השחקן דייב בטיסטה כבר הספיק להופיע בכמה סרטים של היקום הקולנועי של 'מארוול', ביניהם גם "שומרי הגלקסיה". מאז שהופיע לראשונה בלהיט צבר הרבה אהדה מהקהל (ובצדק) ולאחרונה מופיע גם בעוד תפקידים שלא שייכים ל'מארוול'. בטיסטה עתיד להופיע בסרט "חולית" מאוחר יותר השנה, ועכשיו מסתבר שיופיע גם בסרט של זאק סניידר "צבא המתים". מה שמעניין הוא, שהשחקן בחר תפקיד בסרט של סניידר על פני הסרט החדש של ג'יימס גאן "יחידת המתאבדים". כידוע, ג'יימס גאן גם אחראי על "שומרי הגלקסיה" המתקרב, ואנחנו גם מאוד מתרגשים לגבי הספק-חידוש, ספק-סרט המשך ל-"יחידת המתאבדים". אנחנו כן סקרנים לדעת איזה תפקיד בטיסטה היה אמור לשחק, אבל אנחנו גם חושבים שהוא יהיה תוספת נפלאה בסרט של זאק סניידר.

שומרי הגלקסיה
שומרי הגלקסיה © צילום מסך מטריילר

הסרט עם צ'ייס הדסון בטיזר חדש

הסרט החדש של הזמר משין גאן קלי "Downfalls High" בכיכובו של צ'ייס האדסון (ליל האדי) מתקרב עם טיזר-טריילר חדש. הסרט צפוי לצאת ב-5 בינואר ומככבת בו לצד צ'ייס כוכבת "אופוריה" סידני סוויני. עדיין לא ברור באיזו פלטפורמה הוא ישתחרר ומה בכלל אפשר לצפות מהפרויקט הקולנועי הזה, אבל זה בהחלט נראה כמו משהו מעניין. צפו:

צבא המתים

לאחר שדווח כי השחקן דייב בטיסטה יככב בסרט החדש "צבא המתים" של זאק סניידר, הנה מבט חדש על מה שנראה כמו הלהיט הבא של 'נטפליקס'. הסרט אמור להיות סרט שוד+זומבים, מה שמאוד מסקרן אותנו, וההצצה רק הופכת  את זה ליותר ויותר מעניין. מגזין "Entertainment Weekly" חשף השבוע הצצה בלעדית לסרט, אל תפספסו:

"המילטון" לא יגיע לאוסקר

לאחר שהגיע אל המסך הביתי ושודר ב-'דיסני פלוס' הסרט "המילטון" לא יהיה זכאי להתמודד בטקס פרסי האוסקר. במקור, תככנה חברת 'דיסני' להביא את הסרט אל בתי הקולנוע, אך בדומה לסרטים רבים, גם "המילטון" מצא את דרכו אל המסך הביתי וזכה לביקורות טובות לאחר הופעת הבכורה. מה שהביא רבים לתהות אם לאור הביקורות יראה הסרט גם פרסים יוקרתיים כמו גלובוס הזהב, שאישרו את מועמדותו, וכמובן האוסקר - שעם פרוץ המגפה בחרו שכן לכלול חלק מסרטי הסטרימינג שיצאו במהלך מגפת הקורונה (עם מגבלות מסויימות). למרות זאת, דווח כי "המילטון" בכל זאת לא יהיה מועמד לאוסקר, לפי מגזין "THR" שבדקו את העניין עם האקדמיה. אמנם, למרות שלא יגיע לאוסקר, עדיין יכול "המילטון" להיות נוכח בעונת הפרסים הקרובה.

 

הנגיף שעצר את דוקטור סטריינג'

סרט נוסף מבית 'דיסני'-'מארוול' שנפגע בעקבות נגיף הקורונה הוא הסרט המצופה של 'מארוול' "דוקטור סטריינג' במולטיוורס השגעון" שהיה צפוי להיות אחד הסרטים החשובים בשלב הרביעי ביקום הקולנועי של 'מארוול'. כרגע צילומיו הופסקו וזאת לאחר שבחודשים האחרונים חזרה תעשיית הקולנוע לעבוד. כוכבת הסרט אליזבת' אולסן סיפרה על כך בראיון לתוכנית של ג'ימי קימל: "אנחנו לא יכולים לחזור לעבודה עד שזה יירגע. אני מסתובבת כאן בבטחה, ופשוט אסירת תודה שאני זוכה לעבוד. דיסני העסיקה אותי במהלך הסגר." לא ידוע עד מתי יימשך העיכוב ולמשך כמה זמן, אבל לפי תגובתה של אולסן, נראה שיש לזה קשר ישיר אל בתי החולים ה"מוצפים". ככל הנראה הצילומים באנגליה יוכלו לחזור כאשר המספרים האלו ירדו. הסרט צפוי לצאת במרץ בשנת 2022.

דוקטור סטריינג'
דוקטור סטריינג' © צילום: באדיבות פורום פילם

האם יהיה סרט המשך ל-"אליטה: מלאך קרב"?

עם ההקרנה הראשונה של הסרט "אליטה: מלאך קרב" לא זכה הסרט להצלחה מסחררת, אך ההצלחה שלו הגיעה מאוחר יותר בזכות האפקטים הויזואלים שנכללו בו ועבודה משותפת של ג'יימס קמרון ורוברט רודריגז. כעת, קהל המעריצים של הסרט מצפה להמשך, למרות שהסרט לא שבר קופות או הגיע לסכומים שמספיקים כדי להבטיח המשך ראוי.  אבל בראיון למגזין "פורבס" סיפר הבמאי רוברט רודריגז שזה אפשרי, בעקבות הקנייה של דיסני את אולפני "פוקס" והבעלות על שירות הסטרימינג 'דיסני פלוס'. הוא המשיך וסיפר כי עבודה עם דיסני אפשרית לנוכח הקהל הרחב שיש לסרט ואפשרות הנגשתו למעריצים רבים.

 

 

 

בראדלי קופר

בראדלי קופר הוא שחקן אמריקאי שלאחרונה כיכב בסרט "כוכב נולד" שכבש את העולם. הוא גם שיחק בסרטים "צלף אמריקאי" ו-"אופטימיות זה שם המשחק" לצד ג'ניפר לורנס. הוא חגג השבוע, ב-5 בינואר, את יום הולדתו ה-46. יום הולדת שמח!

אדי רדמיין

השחקן אדי רדמיין חגג השבוע את יום הולדתו ה-39, ב-6 בינואר. השחקן מוכר לנו בעיקר מתפקידיו בסרטים "התיאוריה של הכל", "חיות הפלא", "השבוע שלי עם מרלין" ועוד. נאחל לו המון מזל טוב, ונראה אותו ב-"חיות הפלא 3"!

חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד
חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד © צילום מסך מיוטיוב

 

 

תגובות