הבינג' השבועי: "אקדמיית המטרייה" היא סדרה שתקח אתכם לעולם אחר. באדיבות netflix

הבינג' השבועי: "אקדמיית המטרייה" היא סדרה שתקח אתכם לעולם אחר

רומנטיקה הרפתקאות גיבורי על וחזרה בזמן, אם חשבתם שכל הדברים הללו לא יכולים להיות בסדרה אחת - טעיתם! הבינג' השבועי שלנו היא הסדרה המצליחה "אקדמיית המטרייה"

מתכוננים לסגר ואין לכם מה לראות? "אקדמיית המטרייה" היא ההמלצה שלנו הפעם עבורכם! אמנם מדובר בסדרת גיבורי על, אך תאמינו לנו שלא צריך להיות מחובבי הז'אנר כדי להתאהב בסדרה הזו, שכבר כמעט מרגע הגעתה לנטפליקס ב2019 הפכה לבין הסדרות היותר פופולריות בשירות (והשבוע דורגה במקום השביעי בסדרות הכי נצפות ב-2020 ברשת הסטרימינג).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה עוקבת אחר שבעה צעירים בעלי כוחות על, אשר נולדו כולם באותו רגע מדויק ואומצו כולם לבית המחסה הנקרא "אקדמיית המטרייה". מנהל המקום אימץ אותם כילדיו וכינה אותם במספרים (מאחת עד שבע) כדי להבחין ביניהם. במהלך חייהם הצעירים אימן אותם כדי לנתב את כוחות העל שלהם על מנת להילחם בפשע.

© Christos Kalohoridis/Netflix

העלילה נפתחת לאחר מותו הפתאומי של האב, דבר הגורם לכל החבורה, שכבר התבגרה, להתאחד לצורך הלווייתו. במהלך ההלוויה צץ בפתאומיות מספר חמש או ככינוי בסדרה "פייב", אותו החבורה לא ראתה מאז ילדותם כשהשתמש בכוחו כדי לנסוע בזמן לעתיד ומאז לא חזר לתקופתם. פייב סיפר להם שהוא מגיע מהעתיד של עוד עשרה ימים ובעתיד זה העולם הולך להיות מושמד וכולם הולכים למות, החבורה מנסה להתאחד ובשיתוף פעולה למנוע את סוף העולם תוך הזמן המוקצב כל זאת תוך כדי שארגון בשם ה"נציבות", שתפקידו לדאוג שההיסטוריה תשאר כמו שהיא, מנסה לעצור בעדם. כן, גם לנו לרגעים היה דה ז'ה וו מ"האי" הישראלית.

לא נספר לכם את ההמשך כדי לא לעשות ספוילרים, אך כן נחלוק שהסדרה מצוינת מקורית ומאוד מאוד מצחיקה, הדמויות הן כאלה שקל וכיף להתחבר אליהן והעלילה קלילה וכיפית (10 פרקים בכל עונה). הסדרה זכתה לעונה שנייה שלדעת רבים הייתה מוצלחת אף יותר מעונת הבכורה, ואף מתוכננת עונה שלישית ללהיט.

© Christos Kalohoridis/Netflix

חשוב לציין כי מוטיב מרכזי מאוד בעלילת הסדרה הוא עניין החזרה בזמן, ולמרות שבמקרים מעין אלו עולה החשש שהסדרה תהיה יותר מדי מסובכת והתסריטאים לא ידעו איך להתמודד עם כל העניין בצורה הגיונית - הסדרה מצליחה להתנהל מצוין עם המוטיב והוא אף הוסיף רבות לעלילת הסדרה.

© CHRISTOS KALOHORIDIS/NETFLIX

אפילו אם אתם לא מעריצים אדוקים של הז'אנר מובטח לכם שתתמכרו, בין אם בגלל האפקטים המושקעים ובין אם בגלל הכימיה הנהדרת בין השחקנים. הסדרה בהחלט מהנה ביותר.

© באדיבות netflix

ציון לשבח נוסף שאנו רוצים לחלק לסדרה הוא על הפסקול הייחודי שלה. במהלך הסדרה אנו נתקלים בשירים רבים המושמעים ברקע של סצנות רבות ומוסיפים להם נופך ייחודי. מקאבר לשיר "Bad Guy" של בילי אייליש ועד שירים של להקת "קווין".

 
תגובות