אהבה באוויר: הסרטים שכדאי לראות בוולנטיינס דיי. צילום: באדיבות yes

אהבה באוויר: הסרטים שכדאי לראות בוולנטיינס דיי

יום האהבה הבינלאומי כאן ושלא תגידו שאנחנו לא דואגים לכם - הכנו לכם את רשימת הסרטים הכי רומנטיים לצפות בהם!

אומנם בתקופת הקורונה קצת קשה יותר לחגוג את יום האהבה הבינלאומי, אבל לאלה מכם שמתכננים לראות סרט טוב עם בני הזוג או אפילו רק עם עצמכם, זו הכתבה בשבילכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לכל הנערים שאהבתי

בדיוק בזמן ליום האהבה, יצא ללהיט "לכל הנערים שאהבתי" סרט שלישי! הסרט (הראשון) מספר על לארה ג'ין, נערה שכתבה מכתב סודי לכל נער שאי פעם אהבה, ושמרה אותם במגירה. יום אחד, כל המכתבים נשלחים, והעניינים מתחילים להסתבך - אבל אולי יצאו מזה כמה דברים טובים... אז גם אם אתם חוגגים את היום עם האהבה שלכם, עם עצמכם (כי מי אמר שאי אפשר לחגוג אהבה עצמית?) או עם החברים שלכם, זו קומדיה רומנטית שמתאימה בול ליום האהבה.

 

הדייט המושלם

נואה סנטינאו בהחלט חזק בסרטי קומדיה רומנטית של 'נטפליקס', כי גם בזה הוא מככב. "הדייט המושלם" מספר על בחור שבונה אפליקציה להזמנת הדייט המושלם, כלומר הוא מתנהג ומתלבש כמו שביקשו בהזמנה ויוצא לדייט עם אותו בן אדם. לצד נואה מככבת בסרט גם לורה מורנו (אוסטין ואלי) והשניים בהחלט נותנים לנו את הוולנטיינס וויבס.

 

10 דברים שאני שונאת אצלך

קומדיה רומנטית נהדרת מהניינטיז שאסור לכם לפספס, בה מככבים הית' לדג'ר (הג'וקר) וג'וליה סטיילס (ריקוד צמוד). הסיפור הוא כזה: קאט היא נערה לא פופולרית ומרדנית, אבל אחותה היא ההפך הגמור, היא הנערה הכי פופולרית ויפה בשכבה. בגלל שאביה לא רוצה שתצא לדייטים, הוא קובע חוק שהיא לא תוכל לצאת לדייטים עד שקאט לא תתחיל גם (בהנחה שזה לא יקרה בזמן הקרוב, כן?). כדי שיוכל לצאת עם ביאנקה (אחותה של קאט), קמרון מסדר שפטריק, תמורת תשלום, יציע לקאט לצאת לדייט - אבל זה בכלל לא כזה פשוט, ולא הכל כמו שהוא נראה. 

 

מותר לאהוב

עוד רומנטיקה מקסימה של 'נטפליקס', עם קצת דרמה בכל הסיפור. הסרט מספר על אלי צ'ו, תלמידה שכותבת עבודות לתלמידים אחרים תמורת תשלום, אבל כשמישהו מבקש ממנה לכתוב בשבילו מכתבי אהבה לנערה שהוא אוהב, העניינים הופכים לפחות ופחות פשוטים. הסרט רומנטי, מקסים אך לא קיטשי מידי, שיקח אתכם להרפתקה קצרה בעולם המיוחד שלו.

 

באהבה, סיימון

הסרט שכבש את העולם (ובצדק) מספר על סיימון, תלמיד תיכון שמתחיל להתכתב עם בלו, נער גיי שמעלה פוסט בשם בדוי (= בלו). סיימון מספר לבלו סוד שאף  אחד לא יודע עליו, שהוא הומו כמו בלו, אבל יום אחד האימיילים משותפים עם כל בית הספר, והסוד לא נשאר סודי. סיימון מתמודד עם ההשלכות, ורוצה למצוא את בלו, האם יצליח למרות כל הקשיים שבדרך?

 

היומן

דרמה רומנטית מפורסמת בכיכובם של ראיין גוסלינג ורייצ'ל מקאדמס (ילדות רעות). אלי ונוח באים מרקעים שונים לחלוטין, ומתאהבים במשך קיץ אחד קסום. הוריה של אלי לא מאשרים את הזוגיות שלה עם נוח, וכשהם עוברים, זו נפסקת (מסיבות שאתם תגלו). האם הם יהיו ביחד למרות הכל? לא נוכל לומר שהסרט בלתי צפוי, אבל הוא כן מאוד מרגש ושווה צפייה - טישו מומלץ.

היומן
היומן © צילום: באדיבות yes

לקראת החג

סרט רומנטי ומתוק של 'נטפליקס' בכיכובה של קאט גרהאם (יומני הערפד). הסרט מספר על אבי, צלמת עם משאלה להגשים את החלומות שלה ולצאת אל העולם. יום אחד אבי מקבלת לוח שנה, והיא מגלה שהוא יכול לחזות את העתיד. הלוח מוביל אותה להרבה סיטואציות מעניינות ואנשים חדשים, האם הוא במקרה יראה לה את הדרך לאהבה?

 

נוטינג היל 

ג'וליה רוברטס ויו גרנט בסרט רומנטי בלתי נשכח - סיפור אהבה מיוחד שנרקם בין מוכר ספרים פשוט, לשחקנית קולנוע מפורסמת. הסרט, מסוף שנות התשעים, זכה להצלחה ענקית ועדיין אנשים צופים בו פעם אחר פעם. אנחנו לא בטוחים מה אתם חושבים, אבל אנחנו חושבים שהוא מושלם לראות בוולנטיין דיי. 

 

גאווה ודעה קדומה

הסרט הזה הוא לאוהבי הקלאסיקות, הדרמות התקופתיות, והסרטים שכשצופים בהם יכולים לראות את הלבבות הקטנים באוויר. הסרט הזה מבוסס על ספר של ג'יין אוסטין באותו השם, והוא לא מפסיק לגרום לנו להתרגש ממנו כל פעם מחדש. אם אהבתם אותו, אולי תאהבו גם את "על תבונה ורגישות", "אמה" ו-"נשים קטנות". אז למה אתם מחכים?

 


 

תגובות