חדשות הקולנוע: האם יחליפו כוכב מרכזי ב-"שומרי הגלקסיה"?. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: האם יחליפו כוכב מרכזי ב-"שומרי הגלקסיה"?

השחקן דייב בטיסטה לא ישחק יותר את דראקס המשמיד בסרט "שומרי הגלקסיה", אוונג'לין לילי מתכוננת ל-"אנטמן 3" ומה 'נטפליקס' מתכננים לנו הפעם? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבחירה של כוכב "שומרי הגלקסיה"

כוכב הסרטים "שומרי הגלקסיה" דייב בטיסטה, עתיד לככב בסרט החדש של זאק סניידר שישודר ב'נטפליקס' "צבא המתים". בסרט "צבא המתים" בטיסטה מגלם את דמותו של סקוט וורד, ועכשיו מסביר מדוע בחר לעבוד בסרט הזה על פני לעבוד עם ג'יימס גאן (שביים גם את "שומרי הגלקסיה") בסרט "יחידת המתאבדים". "אני זוכה לבנות מערכת יחסים עם 'נטפליקס'. אני זוכה בתפקיד ראשי בסרט נהדר - ומשלמים לי הרבה יותר כסף" כך חשף בראיון ל-'Digital Spy', "הייתי צריך להתקשר לג'יימס, ואני אמרתי לו, 'זה שובר את ליבי, בגלל שכחבר, אני רוצה להיות שם איתך, אבל מקצועית, זו הייתה ההחלטה החכמה בשבילי." האם בחר את הבחירה הנכונה?

שומרי הגלקסיה
שומרי הגלקסיה © צילום מסך מטריילר

צ'אנינג טייטום או מאט דיימון?

השחקן מאט דיימון ("סיפורו של וויל האנטינג") מחזיק בקריירה ארוכת שנים בעולם המשחק, שנקודה זכורה ביותר בה היא השתתפותו בסרט בבימויו של רידלי סקוט "להציל את מארק וואטני" בתפקיד הראשי. אבל עכשיו, כך מסתבר, שאולפני 'פוקס המאה ה-20' בכלל רצו מאוד ללהק את לא אחר מצ'אנינג טייטום ("רחוב ג'אמפ 21", "סטפ אפ"). "להציל את מארק וואטני" מבוסס על הספר "לבד על מאדים" שכתב אנדי ויר. "ובכן, כשמאט דיימון זרק את הכובע שלו לטבעת, היינו כאילו, 'הו לעזאזל כן'. תזכרו, שב-'להציל את מארק וואטני' לא הייתה לי שום מילה. העבודה היחידה שלי הייתה לפדות את הצ'ק. המפיקים ורידלי היו כאילו, 'הו לעזאזל כן. זה עובד.' אבל הסטודיו ממש דחפו לכך שצ'אנינג טייטום ישחק בתפקיד הראשי." כך אמר ויר בראיון לאחרונה.

מאט דיימון
מאט דיימון © צילום: באדיבות yes

תגובתו של גאן

השחקן דייב בטיסטה הודיע כי הוא אינו מתכוון להמשיך לשחק את דמותו של דראקס המשמיד ביקום הקולנועי של 'מארוול' אחרי הופעתו בסרט "שומרי הגלקסיה 3". לא ידוע מה יהיה גורלה של הדמות, או אם יחליפו את בטיסטה בשחקן אחר, וזה מה שהיה לג'יימס גאן לומר: "בשבילי אין דראקס בלעדייך, חבר! אתה דראקס המשמיד של היקום הקולנועי של 'מארוול', מבחינתי, לעולם לא תוכל להיות מוחלף." קראו את תגובתו המלאה של גאן בהמשך הציוץ:

טריילר חדש ל-"ונום 2"

לסרט המתקרב בכיכובו של טום הארדי "ונום 2" שוחרר השבוע טריילר חדש ומסקרן. הסרט הוא המשך לסרט "ונום" משנת 2018, עוד שחקנים המופיעים בסרט הם מישל וויליאמס וסטיבן גראהם. הסרט בבימויו של אנדי סירקיס. צפו בטריילר:

 

אוונג'לין לילי מתכוננת ל-"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה"

השחקנית אוונג'לין לילי מגלמת את דמותה של הופ ביקום הקולנועי של 'מארוול'. הסרט השלישי בכיכובה ובכיכובו של פול ראד (בתפקיד סקוט לאנג) צפוי לצאת ב-23 בפברואר 2023. השבוע, חלקה לילי את האימונים שהיא עושה לקראת התפקיד (בתיאור הפוסט נכתב "אימוני צרעה"). בסרטון תשע הדקות מול הים אפשר לראות אותה מתאמנת, ובתיאור הפוסט מסבירה קצת על מה היא עושה באימון הזה. אין ספק שאנחנו מתרגשים לסרט השלישי, ואתם?

 

דרקון המשאלות

השבוע שחררה 'נטפליקס' טריילר חדש לסרט "דרקון המשאלות". לפי הטריילר, סרט האנימציה מספר על נער צעיר בשם דין שמגלה דרקון קסום בתוך קומקום תה, שמעניק משאלות. למרות שזה נשמע לא מעט כמו הסרט המוכר "אלאדין", כן יש בזה איזשהו טוויסט. דין רוצה לחזור לקשר עם חברת הילדות הטובה שלו, ולשם כך נעזר בדרקון הסגול והפרוותי. הסרט צפוי להגיע ל'נטפליקס' ב-11 ביוני. 

 
תגובות