חדשות הקולנוע: נבל העל מ״ספיידרמן״ מקבל סרט והאם איירון מן חוזר?. Double Negative באדיבות yes

חדשות הקולנוע: נבל העל מ״ספיידרמן״ מקבל סרט והאם איירון מן חוזר?

עם חזרתם של בתי הקולנוע בישראל - השבוע זו בהחלט חובה להתעדכן בכל מה שקרה בתחום. הפעם: הבמאי הישראלי בסרט בינלאומי, דה רוק יגלם גיבור על חייתי, טימותי שאלאמה נבחר לגלם את וונקה וגם: מה חדש ביקום של מארוול?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גאווה ישראלית מלאה באקשן

הבמאי הישראלי המצליח, נבות פפושדו (״מי מפחד מהזאב הרע״, ״כלבת״) שחרר השבוע את הטריילר לסרט הבינלאומי שלו - ״מילקשייק אבק שריפה״ שיצא לבתי הקולנוע ב-15 ביולי. בסרט יככבו שמות מפתיעים במיוחד -  קארן גילאן ("ג'ומנג'י), לנה הידי ("משחקי הכס"), מישל יאו ("נמר, דרקון"), אנג'לה באסט ("הפנתר השחור"), קרלה גוג'ינו ("עיר החטאים"), פול ג'יאמטי ("מיליארדים"). עלילת הסרט תעקוב אחר סם (קארן גילאן) שהייתה רק בת 12 כשאמה סקרלט (לנה הידי), מתנקשת-על, נאלצה לנטוש אותה ולהיעלם .15 שנים מאוחר יותר, סם היא ציידת ראשים והיא עובדת עבור "הפירמה", החברה בה עבדה אמה. היא משתמשת בכישרונה יוצא הדופן על מנת לנקות אחר התיקים הכי מסוכנים של "הפירמה" לה היא נאמנה בצורה עיוורת. סם נשלחת למשימת חיסול שגרתית ונאלצת לבחור בין נאמנותה לחברה שגידלה אותה, או להצלת חייה של אמילי בת ה-8. כדי לשרוד היא חוברת מחדש לצוות "הספרניות" שעבדו עם אמה. שלושה דורות של נשים חייבות למצוא דרך לסמוך זו על זו, לעמוד מול "הפירמה" וצבא המתנקשים שלה ולחסל את אלו שיכולים לקחת מהן הכל.

 

דה רוק - גיבור על חייתי

דווין ג׳ונסון נבחר לתת את קולו לדמות קריפטו הסופרדוג בסרט האנימציה המתוכנן לחבורת חיות גיבורי העל ״DC סופר חיות מחמד״. הסרט צפוי לעלות לאקרנים במאי 2022. בימים אלו דה רוק מצטלם לפרויקט אחר של DC כנבל העל ״האדם השחור״ מהיקום של שאהאזאם.

 

טימותי שאלאמה מייצר לי שוקולד

לאחר שפורסם על לא מעט שחקנים שהיו מועמדים לתפקיד (וביניהם טום הולנד), השבוע הוכרז רשמית כי השחקן העולה טימותי שאלאמה (״קרא לי בשמך״) יגלם את ווילי וונקה - הדמות האייקונית מהספר ״צ׳רלי והשוקולדה״. קודמיו בתפקיד היו ג׳יין וילדר וג׳וני דפ, שגילמו את וונקה בגרסאות שונות. כעת טימותי יוביל גרסה חדשה עם סיפור מקורי של ״האחים וורנר״ תחת הדמות רק בגרסתה הצעירה (כלומר פריקוול לכל סיפור המוכר עם צ׳רלי). נכון לעכשיו הסרט צפוי להיקרא פשוט ״וונקה״.

© צילום: באדיבות Yes

לא רק שחקן

השחקן רוברט פטינסון שגילם את התפקיד המוכר של אדוארד בסרט "דמדומים" ועתיד לככב בסרט "הבאטמן", סגר עסקה עם 'האחים וורנר" (לפי "The Wrap") ששמה את רוברט בעמדה בה יכול להפיק פרויקטים חדשים עם 'האחים וורנר', 'ניו ליין סינימה', 'האחים וורנר טלוויזיה' ו-"HBO Max". "האחים וורנר ו-HBO תמיד היו שם נרדף ליצירת סרטים פורצי דרך", חלק רוברט, "אני מתרגש לעבוד איתם כדי לגלות את הקולות החדשים הכי מרגשים בקולנוע וטלוויזיה ולעזור להביא את החזון שלהם לחיים".

© צילום: באדיבות yes

קווין פייגי מתחרט

נשיא אולפני 'מארוול' קווין פייגי דיבר על הסרט "דוקטור סטריינג'" והליהוק של טילדה סווינטון בתפקיד "העתיקה" בראיון ל-"Men’s Health". הליהוק ספג ביקורת כהיותו דוגמא ל"טיוח" (whitewashing) בהוליווד, מכיוון שהדמות בקומיקס הייתה גבר אסיאתי. הבמאי סקוט דריקסון הגן על הליהוק באותו זמן בכך שאמר שלשכור שחקן אסיאתי מבוגר יותר לתפקיד יראה כ-"תרומה לסטריאוטיפ", רק כדי להודות לאחר מכן שזה היה שגוי. המנהל של 'מארוול' עכשיו גם אומר שזו הייתה החלטה שגויה, "אנחנו חשבנו שאנחנו חכמים, וכל כך חדשניים, אנחנו לא הולכים לעשות את הקלישאה של הגבר האסיאתי החכם, הזקן והקמול", הסביר קווין. "אבל זו הייתה קריאת השקמה להגיד, 'טוב, חכו דקה, האם יש דרך אחרת להבין את זה? האם יש דרך גם לא ליפול לתוך הקלישאה וגם ללהק שחקן אסיאתי?' התשובה לזה, כמובן, היא כן".

נשיא מארוול
נשיא מארוול © gettyimges.IL\Jesse Grant

טריילר ראשון ל-"הנצחיים"

היקום הקולנועי של 'מארוול' לא עוצר לרגע, והשבוע שוחרר טריילר ראשון למה שנראה כמו להיט מטורף וכזה שמשנה את המשחק לגבי כל מה שידענו על היקום של 'מארוול'. הטריילר מראה לנו סרט צבעוני, מרתק ומסקרן מאוד - עם שלל שחקנים מבטיחים כמו אנג'לינה ג'ולי, סלמה הייק, ריצ'ארד מדסן, קיט הארינגטון וקומייל נאנג'אני. בנוסף במאית זוכת האוסקר קלואי ז'או (״ארץ נוודים״) היא הבמאית של הסרט הזה. העלילה מתרחשת אחרי האירועים של "הנוקמים: סוף המשחק" ומביאה לנו חבורה של ישויות חזקות שנאלצות להילחם באויב העתיק ביותר של האנושות "The deviants".

 

הוקוס פוקוס חוזר בגדול

להיט ליל כל הקדושים הקלאסי בכיכובן של שלוש המכשפות האהובות ביותר בעולם, "הוקוס פוקוס", מקבל סרט המשך ומתחיל את הצילומים ממש בקרוב. בט מידלר, שרה ג'סיקה פרקר וקאת'י נג'ימי חוזרות לתפקידים המקוריים שלהן בסרט שמזמן הפך לסרט קאלט. הסרט יעקוב אחר שלוש בנות שבטעות יחזירו את שלוש המכשפות אל העולם שלנו בעיר סיילם המוכרת בשם המכשפות שלה. הם יעשו הכל בכדי לעצור את המכשפות מלהרוס את העולם שלנו. הסרט יהיה זמין לצפייה בשירות הסטרימינג "דיסני+" בשנת 2022.

 

מנטפליקס לפנתר השחור?

רגה ז׳אן פייג׳, כוכב סדרת הנטפליקס המצליחה, ״ברידג'רטון״ התייחס השבוע לשמועות לפיהן עתיד לככב ביקום של מארוול בסרטי ״הפנתר השחור״. "אני מבלה כרגע הרבה זמן בלדבר על מה שאנשים אחרים אומרים עלי, בניגוד לכל מה שאני באמת עושה... אני לא יכול לדבר על אילו עבודות אני לא עושה, כי אני לא עושה אותן, אני מאוד מרוצה מהעבודה שאני עושה. הייתי מעריץ ענק של סוגי הסרטים שה-MCU הוציאו, שאפשרו לעשות את סוג העבודה שאני עושה עכשיו״.

© Gettyimages.IL

איש הנצח

הנרי קאוויל ללא ספק ישאר איתנו לנצח, הוא שחקן מוכשר שכבר הספיק לשחק במגוון סרטים וכמובן גם את הגיבור החזק מכל סופרמן. כעת השחקן נמצא בדיבורים להצטרפות לסרט חדש בסדרת סרטי "איש הנצח". סדרת הסרטים החלה ב-1986, הסרט הראשון לא זכה ליותר מידי הצלחה בקופות, אך תפס את הצופים חזק בבית לאחר ארבעה סרטים ושתי סדרות טלוויזיה. עדיין אין מידע לגבי העלילה של הסרט והאם קאוויל יגלם דמות חדשה או ישנה, נותר לחכות לעוד פרטים שימשכו להתפרסם, נקווה שלא יקח להם נצח.

© Gettyimages.IL/ Charley Gallay

המשך לצבא המתים

מעריצי זאק סניידר התלהבו כשהסרט החדש ביותר שלו, סרט אקשן הזומבים שלו "צבא המתים" שוחרר לצפייה בנטפליקס וכמובן שהמעריצים כבר רוצים לדעת את כל הפרטים לגבי סרט המשך פוטנציאלי. הבמאי סניידר סיפר השבוע קצת על למה אפשר לצפות בעתיד הקרוב, בין היתר הכריז על שתי סדרות ספין אוף ביניהן סדרת אנימציה אותה השחקנים בקולם. הסדרה השנייה תעקוב אחר דמותו של לודוויג מהסרט הראשון ושודים מסוכנים שהוא עורך ברחבי אירופה והעולם, אך כשנשאל שוב לגבי סרט המשך אמר סניידר: "אם תהיה לנו אופציה לסרט המשך, שי (האטן) ואני נדע בדיוק מה יקרה עם זה. עבדנו על זה הרבה וראינו לאן הסרט הזה ילך, וזה די מטורף".

 

לות'ר מגיע למסך הגדול

אידריס אלבה הופך את הסדרה המצליחה ״לות׳ר״ בכיכובו לסרט חדש שעומד להצטלם ממש בקרוב. "אנחנו אמורים להתחיל לצלם בספטמבר", סיפר אלבה השבוע. הסדרה עוקבת אחר דמותו של אלבה, ג'ון לות'ר בלש העובד ביחידה לחקירת פשעים חמורים בלונדון זכתה במגוון פרסים נחשקים מאז תחילתה בשנת 2010. פרטים על העלילה ושחקנים נוספים עדיין לא ידועים, אבל אם הסרט באמת יתחיל להצטלם בספטמבר נוכל לצפות לעדכונים שוטפים בקרוב מאוד.

יצוד את ספיידרמן?

אולפני סוני הודיעו השבוע כי נבל על חדש עתיד לקבל סרט משלו. מדובר בנבל שלא נחשפנו אליו עד כה ביקום הקולנועי של ״ספיידרמן״ בשלושת גרסואתיו, אך הוא דמות מוכרת לחובבי הקומיקס של גיבור העל. מדובר ב״קרייבן הצייד״ שמשתמש בנסיוב אשר מעניק לו כוחות על. לדמותו של קרייבן יכנס השחקן אהרון טיילור-ג'ונסון (״קיק אס״, ״טנט״, ״גודזילה״). למעשה השחקן כבר כיכב בסרטים של מארוול וב״הנוקמים״ בתור ״קוויקסילבר״. הסרט אמור לצאת לדרך ב-13 בינואר 2023. קרייבן הצייד הוא גם המקים של קבוצת נבלי העל - ״ששת המרושעים״, כך שלא נתפלא אם נקבל סרטי נבלי על חדשים בעתיד.

קרייבן הצייד, השחקן אהרון, אהרון ב״הנוקמים״
קרייבן הצייד, השחקן אהרון, אהרון ב״הנוקמים״ © Gettyimages.IL/Gareth Cattermole

אי אפשר לברוח מזה

סרט ההמשך למותחן הפסיכולוגי וללהיט המפתיע "אסקייפ רום" יגיע למסכים בישראל ב-15 ביולי וייקרא ״אסקייפ רום: השלב הבא״. הפעם, שישה אנשים מוצאים עצמם כלואים, ללא רצונם, בשורה חדשה של חדרי בריחה, ובמהלך העלילה יגלו מה המכנה המשותף אשר יסייע להם לשרוד וגם שאת המשחק הזה הם כבר שיחקו בעבר...

 

איירון מן יחזור?

יש שמועות שבגלל שעלילת הסרט של ״האלמנה השחורה״ מתקייימת לפני ״סוף המשחק״, ייתכן ולטוני סטארק (איירון מן) תהיה איזו שהיא התערבות שם, זאת בנוסף לשמועות לפיהן טום קרוז לקח חלק סודי ב״ספיידרמן: אין דרך הביתה״, בגלל שהוא כמעט נבחר לשחק את איירון מן לפני רוברט דאוני ג׳וניור. במידה וזה קורה, זאת אחלה של דרך להראות את העיניין של המולטיוורס וככה להחזיר דמויות מהעבר שכבר נפרדנו מהן. המעירצים מזכירים בהקשר הזה את מה שקרה עם דמותו לוקי - שמתה ב״ת׳ור: העולם האפל״, שבה לחיים שוב ומתה כגיבור ב״ת׳ור: ראגנארוק״ ולבסוף גם קיבלה סדרה משלה בסטרימינג של דיסני.

© צילום: Francois Duhamel באדיבות yes

נתן את הקול

בדיסני נפרדו השבוע מאחד המדבבים הנוסטלגיים והאייקונים סמואל א. רייט שהלך לעולמו. סמואל נתן את קולו לכמה מהסרטים הבולטים של דיסני במילניום הקודם ובהם סבסטיאן ב״בת הים הקטנה״, מופסה ב״מלך האריות״ ועוד.

תגובות