חדשות הקולנוע: הסרט החדש של ג'ייקוב אלורדי. צילום: Gettyimages.IL/JP Yim

חדשות הקולנוע: הסרט החדש של ג'ייקוב אלורדי

צילומי סרט 'מארוול' מרכזי הסתיימו, טיילור סוויפט חוזרת למשחק והאם פול באטני לא יחזור ל'מארוול'?

 

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האם ויז'ן יחזור למארוול?
השחקן פול בטאני, שמגלם את דמותו של ויז'ן בסרטי היקום הקולנועי של 'מארוול' וגם לאחרונה בסדרה "וונדה ויז'ן", חשף לאחרונה כי החוזה שלו הגיע לסיומו. לאחר סיומה של התוכנית "וונדה ויז'ן" עלתה השאלה האם דמותו תחזור ל-'MCU' מאחר שכן השאירו כמה קצוות פתוחים. אזהרת ספוילר: קצוות פתוחים כמו ויז'ן הלבן שרק הוצג לראשונה בסדרה הזו. בראיון אחרון, אמר בטאני לגבי המשכו ביקום "אין לי חוזה. אני לא יודע את זה. אני לא יודע את זה בכלל", והוסיף (ספוילר ל-"וונדה ויז'ן") "אני מתכוון, אני מניח שזה יהיה קשה להציג את ויז'ן הלבן ולא להתמודד איתו באיזושהי דרך, אבל לא דנו על זה".

© צילום מסך מיוטיוב

סרט סולו לאורסולה?
בזמן שאמה סטון נמצאת במסע לקידום הסרט החדש בכיכובה "קרואלה", שהוא כידוע סרט שמספר את סיפורה של המרשעת הגדולה של 'דיסני' קרואלה דה-ויל, חלקה הכוכבת עם מגזין "Variety" שהיא רוצה סרט לדמותה של אורסולה מבת הים הקטנה. כוכבת המשנה ב"קרואלה", קירבי האוול-בפטיסט, גם כן הסכימה עם הרעיון - "אני חייבת לדעת איך אורסולה הגיעה להיות מי שהיא", אמרה קירבי. "כאילו, למה היא כל כך מרושעת? אבל אני גם יודעת שהיא לא מובנת". אז מה אתם אומרים, האם גם אתם הייתם רוצים לראות סרט סביב המרשעת התמנונית של הסרט "בת הים הקטנה"? אנחנו יודעים שאנחנו כן!

כריס אוונס חבול לקראת הסרט החדש
השחקן כריס אוונס, שמוכר לנו בעיקר מתפקידו בתור קפטן אמריקה ב-'מארוול', עתיד לשחק בסרט "The Gray Man" יחד עם לא אחר מאשר ראיין גוסלינג. השבוע, חלק השחקן תמונה של החבלות שלו בעקבות צילומי הסרט בפוסט באינסטגרם. 

טיילור סוויפט חוזרת למשחק

הזמרת טיילור סוויפט הופיעה בסרטים בעבר, למשל בסרט "יום האהבה", ועכשיו תחזור לעולם המשחק בסרט חדש של הבמאי דיוויד או. ראסל ("אופטימיות היא שם המשחק", "ג'וי). הסרט האחרון של ראסל היה אי שם בשנת 2015, ועכשיו הוא חוזר לביים סרט חדש עם קאסט עטור כוכבים. לפי מגזין "THR" הסרט כבר סיים את הצילומים! מלבד סוויפט ישנם עוד כמה שמות גדולים שנמצאים בקאסט - רוברט דיילה נירו, כריסטיאן בייל, מרגו רובי, ג'ון דייוויד וושינגטון, ראמי מאלק, זואי סלדנה, אניה טיילור-ג'וי ועוד נוספים.

© צילום: gettyimges.IL\Frederick M. Brown

הצילומים של "ת'ור: אהבה ורעם" הסתיימו

חדשות מרגשות לכל מעריצי 'מארוול'! ולמעריצי אל הרעם ת'ור, בפרט. השחקן כריס המסוורת' העלה השבוע פוסט בו הכריז על סיום הצילומים של הסרט, בתמונה יחד עם הבמאי טאיקה וואיטיטי. השחקן ציין שיהיה מטורף, מצחיק, ואולי אפילו קצת מרגש. תראו בעצמכם:

הסרט החדש של ג'ייקוב אלורדי

ג'ייקוב אלורדי (דוכן הנשיקות) ישחק בסרט חדש לצד השחקן זאכרי קווינטו. עלפי אתר ״דדליין״ הסרט מתרחש בשנת 1964 ומבוסס על סיפור הפשע המוזר אך האמיתי של מאמן החיות המפורסם דייב פיטס ושימפנזת הטלוויזיה המפורסם שלו, ספנקי, גולת הכותרת של האקסטרווגנזה הנודדת The Ice Capades, והמפגש הגורלי שלו בן שלושת הימים עם הרוצח הסדרתי לארי לי רן. הסרט הוא טיול-דרך מותחן בנושא פשע שנקרא "He Went That Way". זאכרי ישחק את הדמות של ג'ים גודווין, המבוססת על דייב פיטס, וג'ייקוב אלורדי ישחק את הרוצח הסדרתי בובי פולס, המבוססת על לארי לי רן. 

© צילום: Gettyimages.IL/JP Yim

מהדיסנילנד לקולנוע

בכיכובו של דה רוק: סרט ההרפתקאות החדש מאולפני דיסני, ״ג׳אנגל קרוז״, אשר שואב השראה מהמתקן הקרוי על שמו בדיסנילנד, לוקח את הצופים למסע עוצר נשימה במורד נהר האמזונס יחד עם רב החובל השנון פרנק וולף והחוקרת האמיצה ד״ר לילי יופטון. לילי יוצאת מביתה בלונדון, אל עבר ג׳ונגל האמזונס ומגייסת את שירותיו המפוקפקים של רב החובל פרנק לטובת מסעה במורד הנהר, על גבי ספינתו השחוקה אך מקסימה ״לה קווילה״. לילי נחושה למצוא במסעה עץ עתיק בעל סגולות ריפוי ייחודיות אשר בכוחו לשנות את עתיד הרפואה. בצאתם למסע יתקלו הצמד הלא צפוי הזה בסכנות מרובות ובכוחות על טבעיים אשר ממתינים להם לאורך יער הגשם אשר יופיו עלול להטעות. בעוד הסודות לגבי עץ הפלא אט אט מתגלים, הסיכון אשר לקחו על עצמם לילי ופרנק במסע ישפיע על גורלם, בעוד גורל האנושות מונח על כף המאזניים. הסרט יגיע לישראל כבר ב-29 ביולי.

 
תגובות