הדמויות שנהרגו בגלל מותם של השחקנים במציאות. נטפליקס, באדיבות yes

הדמויות שנהרגו בגלל מותם של השחקנים במציאות

לעיתים אין יותר מדי ברירה בסדרות, ובעקבות מותם של שחקנים אהובים מהקאסט נאלצים גם להתאים את העלילה בסדרה למצב ולא להחליף בשחקן אחר • אספנו כמה מהדמויות שנפרדנו מהן בעקבות מותם של השחקנים שגילמו אותן בכשרון רב

מלוק פרי ועד מוסקו אלקלעי: בכמה מהסדרות שאתם מכירים ואוהבים, נאלצנו להיפרד ממספר דמויות בעלילה בשל מותם של השחקנים אשר גילמו אותם. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פרד אנדרוז (לוק פרי) - ריברדייל

בשנת 2019 השחקן לוק פרי, אשר גילם את פרד אנדרוז, אביו של ארצ'י מת משבץ מוחי. בעקבות זאת כותבי הסדרה החליטו ליישר קו עם דמותו של פרד ובעלילה כתבו כי הוא נהרג בתאונת דרכים ואף הקדישו פרק שלם בתחילת העונה הרביעית לזכרו (שהוא בעצם פרק לזכרו של לוק).

 

פין הדסון (קורי מונטית') - Glee

לאורך השנים הלכו לעולמם שלושה שחקנים מהסדרה המצליחה, ולאחד מהם זה קרה ממש בזמן ששודרה. פין היה בן זוגה בסדרה וגם במציאות של גיבורת הסדרה ואחת הדמויות המרכזיות בעלילה, על כן כאשר השחקן מת במפתיע לפני צילומי העונה החמישית זו הייתה מכה כבדה ביותר לסדרה, למעריצים וכמובן, גם לבת זוגו. יוצרי הסדרה לא רצו להחליפו בשחקן אחר על כן הם החליטו להרוג את דמותו בפרק מרגש אשר לדעת רבים היה העצוב ביותר בתולדותיה.

© באדיבות yes

גברת וולוויץ (קרול אן סוזי) -  המפץ הגדול

בין הדברים המצחיקים ביותר בסדרה "המפץ הגדול" הייתה מערכת יחסיו הלא בריאה במיוחד של הווארד וולוויץ עם אימו, ולמרות שלהווארד ואימו היו את החיכוכים שלהם במהלך הסדרה, הוא אהב אותה מאוד ובשבילו וגם בשביל צופי הסדרה, מות השחקנית בעונה השמינית הייתה קשה וכואב.

 

ריצ'רד גילמור (אדוארד הרמן) - בנות גילמור

ריצ'ארד הוא אביה של לורליי, וסבה של רורי. ריצ'ארד הופיע בכל שבע עונות הסדרה, אך כשהסדרה התאחדה לארבעה פרקי איחוד לא מזמן, אדוארד הרמן כבר לא היה בין החיים ועל כן בסדרה נאלצו לכתוב שכמו במציאות ריצ'ארד גילמור מת.

 

אוסקר שלייפר (מוסקו אלקלעי) - האלופה

אוסקר שלייפר הוא סבו של תום שלייפר, גזען, קמצן וציני במיוחד אך יחד עם זאת אוהב מאוד את נכדו, תום שגידל לבדו ואת בת הזוג שלו סיגי. אוסקר נחשב לאחת הדמויות האהובות בסדרה והוא השתתף בה במהלך שתי העונות. אך כאשר מוסקו אלקלעי המגלם את אוסקר נפטר לפני ההחלטה על העונה השלישית, גם דמותו של אוסקר מתה ועל כן בעלילה תום מגלה שהוא ירש ממנו חצי מיליארד דולר.

© גיא כושי, hot

 

 

תגובות