חדשות הקולנוע: "הפנתר השחור" יוצא לדרך. צילום: באדיבות גלובוס מקס

חדשות הקולנוע: "הפנתר השחור" יוצא לדרך

מסכמים לכם את כל מה שחדש השבוע בעולם הקולנוע, והפעם: טובי מגוויר חוזר בגדול, "מבוכים ודרקונים" נראה קרוב מתמיד וגם: מה קאסט "מהיר ועצבני" חושב על מדו ווקר?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עובר במשפחה

השחקנית ג'ורדנה ברוסטר ("מהיר ועצבני") הביעה גם היא את דעתה על הצטרפותה של מדו ווקר (בתו של השחקן המנוח פול ווקר) לסרטים הבאים והאחרונים של "מהיר ועצבני". לאחר שוין דיזל בעצמו הביע דעה על כזאת אפשרות, אמרה ברוסטר: "אני חושבת שזו תהיה דרך יפייפיה... אני חושבת שהיא תרגיש כל כך נוח איתנו והיא תרגיש מאוד מושרשת ביקום שלנו. אז להרחיב את זה שהיא תהיה על המסך יהיה פשוט מאוד טבעי. אני חושבת שזה יהיה מאוד מגניב". מדו לא הגיבה עד כה על דברי השחקנית, וזה כלל לא בטוח שמשהו כזה יקרה, אבל אם כן - אין ספק שיש לה את תמיכת הקאסט.

© gettyimges.IL\Frazer Harrison

ווקנדה לנצח

זה רשמי - הפקת סרט ההמשך של "הפנתר השחור" החלה. לאחר מותו המצער של השחקן צ'אדוויק בוזמן, שגילם את דמותו של המלך טצ'אלה (הפנתר השחור), הסרט נשאר ללא שחקן לדמותו הראשית. לאחר שהאפשרות של ליהוק הדמות מחדש ירדה מהפרק, פרטים על העלילה נשארים סמויים. כאשר מגזין "Variety" דיבר עם נשיא אולפני 'מארוול' קווין פייגי, חשף כי "זה בבירור מאוד אמוציונלי בלי צ'אד. אבל כולם גם מאוד מתרגשים להביא את העולם של ווקנדה בחזר לציבור ובחזרה למעריצים. אנחנו הולכים לעשות זאת בדרך שתעשה את צ'אד גאה".

© באדיבות yes

תמונות ראשונות

הסרט "מבוכים ודרקונים" כבר החל בהפקה, והנה קצת תמונות מהסט. המשחק המפורסם נמצא בעיצומו של עיבוד קולנועי בכיכובם של כריס פיין ומישל רודריגז. גם כוכב "ברידג'רטון" רגה ז'אן פייג' יככב בסרט יחד עם יו גרנט בתור הנבל. בעוד שראינו כבר תמונות של השחקנים הראשיים על הסט, נחשפת תמונה ראשונה של גרנט.

כותב "אהבה ומפלצות" עושה "מלחמת הכוכבים"

כבר ידוע שבמאית "וונדר וומן", פטי ג'נקינס, עתידה לביים סרט חדש של "מלחמת הכוכבים" שיקרא "Rogue Squadron". אבל מה שעוד לא ידענו, הוא מי עתיד לכתוב את התסריט. השבוע דווח כי לא אחר מכותב "אהבה ומפלצות", מת'יו רובינסון יעבוד על התסריט. מתרגשים? גם אנחנו!

© באדיבות netflix

טובי מגוויר חוזר לקולנוע

אחרי שנשמע לאחרונה בסרט "בייבי בוס" ב-2017 ונראה לאחרונה על המסך הגדול בשנת 2014 בסרט "שובר את הכלים" - טובי מגוויר ("ספיידרמן") חוזר למסך הקולנוע. הוא מצטרף לקאסט השחקנים של הסרט "Babylon" יחד עם אוליביה ווילד, פיבי טונקין וספייק ג'ונז. השחקנים האלו יצטרפו לבראד פיט, מרגו רובי ועוד רבים שיככבו בסרט.

© gettyimges.IL\esse Grant
תגובות