רגע אחרי הסוף: הדברים שהיינו רוצים שיקרו בסדרות. פיני סילוק, באדיבות yes

רגע אחרי הסוף: הדברים שהיינו רוצים שיקרו בסדרות

מה קרה רגע אחרי סצינות הסיום בסדרות? ניסינו להמציא כמה המשכים משלנו לכמה מלהיטי הטלוויזיה האהובים על המסך

יצא לכם לדמיין פעם מה היה קורה בעלילה רגע אחרי סצינת הסיום של "גאליס" או אפילו איך הייתה ממשיכה "החממה" רגע אחרי טקס הסיום? הכתבה הזאת היא בדיוק עבורכם! ניסינו להמציא המשכים לסופים של הסדרות. מקווים שתאהבו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גאליס - חתונה של יולי וליעם

אין ספק שדני ויונתן הם בין הזוגות היותר זכורים ואייקוניים שהיו בסדרות נוער ישראליות, יחד עם זאת הסדרה "גאליס" הביאה אל חיינו זוג נוסף שהיה לא פחות אהוב וזכור והוא יולי וליעם ("סושי ומושי"!). לאורך הסדרה הזוגיות של יולי וליעם עברה עליות ומורדות אך בסופו של דבר הם היו ביחד בסוף. אנו מודים שיחד עם השמחה שחשנו כשחזינו בסוף בהצעת הנישואים המרגשת של דני ויונתן, התחלנו לחשוב על עתיד דומה ליולי וליעם עם טבעת משעשעת לא פחות...

© צילום מסך מ"גאליס", ערוץ הילדים

חברים - ילד ביולוגי למוניקה וצ'נדלר

לאורך הסדרה "חברים" צפינו בכמה הריונות ולידות של דמויות הסדרה כדוגמת אמה, בתם של רוס ורייצ'ל, או הריונה של פיבי כאם הפונדקאית של אחיה, אך היה בסדרה הריון נוסף שצופים רבים רצו לראות והוא הריון של מוניקה וצ'נדלר אשר הביעו את רצונם להביא ילדים בסוף העונה השמינית. למרבה הצער התברר להם שהם העדיפו לאמץ כי הם לא יכולים לעשות זאת בגלל בעיות פוריות אצל שניהם, דבר זה עורר צער רב אצלם ואצל צופי הסדרה. בדיוק בגלל זה אנו היינו שמחים לראות אותם לאחר הסדרה מצליחים להגשים את חלומם ולהביא ילד משלהם - בכל זאת, גם הטכנולוגיה השתדרגה מאז.

חברים - חברה לג'ואי

סוגיה נוספת בסדרה "חברים" שהטרידה צופים רבים היא העובדה שבסוף הסדרה כל אחד מששת החברים מצא לו אהבה מלבד אחד, ג'ואי, דבר זה אירוני בהתחשב בעובדה שג'ואי יצא עם מספר בנות הזוג הגדול ביותר בסדרה, יחד עם זאת דבר זה לא עזר לו בפן הרומנטי ובסוף הסדרה הוא נותר לבד. לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו לגמרי היינו רוצים לראות אותו מוצא אהבת אמת.

© Gettyimages.IL

או בוי - שכולם ינצלו

מעריצי הסדרה אובוי בוודאי שלא יכולים לשכוח את סופה המותח במיוחד של הסדרה בו כל הדמויות הראשיות היו על מטוס בכוונה לצאת לחופשה, אך בעיצומה של הטיסה המהנה הטייס הורעל ומת, המטוס החל להתרסק ואנו הצופים נותרנו עם שאלה בלתי פתורה והיא: האם הדמויות יצליחו להנצל? לצערנו לא הייתה עונה שנייה לסדרה (אם כי סצינת המשך להתרסקות כן צולמה מראש) ועל כן אנו רק יכולים לקוות שהם ניצלו, אולי בזכות תום שידוע ברצונו להיות טייס לכשיגדל.

 

החממה - שנטלי ואלפי יחזרו

בין הזוגות היציבים שהיו בסדרה "החממה" הין נטלי ואלפי, אמנם בתחילת הסדרה היא בכלל הייתה עם דניאל ולאחר מכן מהופנטת להתאהב בו ("אני ודניאל זה בכוכבים" זוכרים?), אך בסופו של דבר אלפי ונטלי התגברו על מכשולים אלו והפכו לזוג. כמה חבל שבסופו של דבר הם נפרדו בעונה השנייה של הסדרה, ובעונה השלישית אלפי בכלל טס לשחק בחו"ל. לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו לגמרי היינו רוצים שהם יחזרו!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HahamamaTV (@hahamamatv)

תגובות