עמנואל לוי: "לא גויסתי לצבא בגלל חרדות קשות". emanuellevii@ אינסטגרם

עמנואל לוי: "לא גויסתי לצבא בגלל חרדות קשות"

עמנואל לוי נמצאת בתקופה טובה בחייה, היא לא מפסיקה ליצור ברשת, לקטוף תפקידי משחק, לככב כמנטורית בפורמט ה"האוס אוף קאס" ולהשפיע לטובה על עוקביה. תפסנו את הכוכבת לשיחה בה סיפרה לנו על החרדה שתפסה אותה לפני טיסה לפרמיירה בינלאומית, העשייה שלה למען בעלי חיים ("זה נטל נפשי אבל אני מחוברת לכלבים"), על הפרידה מגל זהבי ("הייתי בטוחה שנתחתן") ועל התפקיד החדש כלסבית ב"ספיידרז"

עמנואל לוי היא מאותן הכוכבות שכשרואים אותן אי אפשר שלא לחייך. היא מקיפה את עצמה באופטימיות ובשמחה, אך לא שוכחת לעמוד על שלה ולהלחם למען צדק ואחרים ברגעים שצריך. בימים אלו היא נהנת מליהוק ל"ספיידרז" ומככבת כאורחת בפורמט החדש "האוס אוף קאס" של פארק השעשועים החדש ה"מג'יק קאס". לרגל אחד השבועות העמוסים בחייה - תפסנו אותה לראיון אמיתי ופתוח.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אני הבן אדם שהכי אוהב אקסטרים שיש!", מצהירה לוי עם פתיחת הראיון כשאנו מתחילים לשוחח על לונה פארקים. "תן לי אקסטרים כל היום". 

האמת שהפתעת!

"תמיד אומרים לי שאני הבן אדם הכי פחדן שיש, וכן, יש בי צד פחדן אבל כשבא לי האומץ - אז אני הולכת עד הסוף ומסוגלת לעשות את המתקנים הכי משוגעים בעולם".

 

"הגעתי בתור אורחת לפורמט המגניב של האוס אוף קאס, מי שחשב על הרעיון הוא דולב משה מ'פרש' שהוא גאון, סופר מצחיק ויש לו רעיונות מטורפים. לפני התכנית עבדתי איתו בשאר פרויקטים ואני חייבת לציין שהוא ראה בי פוטנציאל מההתחלה כשעוד הייתי כלום".

מה הדבר הכי קיצוני שתעשי עבור וולוג?

"זו שאלה ששואלים אותי הרבה!", מספרת ומשתפת "אני יודעת שאתה מצפה למשהו באמת קיצוני אבל מאוד חשובה לי החינוכיות בערוץ שלי, כי לא מעט ילדים צופים בי ואני לא מוכנה לסכן אף ילד גם לא מחשבתית. חשוב לי להישאר דמות חינוכית, על זה גדלתי. לא משנה מה יציעו לי לא אעביר מסר אחר. חשוב לי מה שהצופים לא יסתכנו בגללי".

לוי לצד מנחי הפורמט
לוי לצד מנחי הפורמט © באדיבות מג'יק קאס

הזכרת שאת מקבלת פרצי אומץ למיניהם. מהו הדבר הכי אמיץ שעשית?

"כשעבדתי בחנות בילדות, יצאתי החוצה ושמעתי קרב של כלבים כאשר אחד מהם הוא פיטבול. אחד מהם לא הפסיק לנבוח. לא ראיתי בעיניים באתי והפרדתי. אומנם לא קיבלתי אף נשיכה, אבל לא הפסקתי לבכות. מבחינתי זה היה סופר אמיץ כי מי שהיה בצד וראה לא העז להתקרב".

עמנואל לא סתם מזכירה את עניין הכלבים. מי שעוקב אחריה באדיקות יכול להבחין שהיא מלאה בעשייה למען בעלי חיים, נגד צער בעלי חיים, נלחמת במתעללים ומנסה למצוא בית חם לחיות חסרות בית. 

"כשאני רואה את זה מול העיניים אני כועסת שאני זו שנחשפת לזה, אבל במקביל אני שמחה שאני עוזרת לכלב או לחיה מסויימת למצוא בית. אני חוזרת הביתה והלב מתפוצץ מאהבה ומאנרגיות חיובית. יש מצב שמישהו אחר היה רואה את זה והוא היה מתעלם. אני מנסה להעביר את התוכן הזה לצופים שלי".

 

לוי נחשפת ללא מעט מקרים כואבים, אחד מהם התרחש לפני כשבועיים מול חלון ביתה.

"ישבתי במרפסת ופתאום אני רואה רכב שמוציא כלב, נוסע במהירות והכלב רץ אחריו בוכה. לא חשבתי פעמיים, ירדתי למטה כולי בפיג'מה ובכפכפים קרועים, ירדתי במהירות תפסתי את הכלב, והוא היה חזק ויכל לנשוך. לקחתי אותו איתי ללובי של הבניין והתחלתי להרים טלפונים. אני חייבת לציין שקווין רובין התקשר אליי ועזר לי לחפש אנשים. אני מודה לכל מי שהתגייס לעזור באינסטגרם זה לא מובן מאליו".

לא מרגישה שזה כרוך במחיר נפשי עבורך?

"זה נטל נפשי אבל אני מחוברת לכלבים. לפני שש שנים חוויתי חרדות קשות ובגלל זה גם לא גוייסתי לצבא. זה כל כך ביאס אותי שחברות שלי משרתות בצבא ואני לא. אבל אז אימצנו את מולי, ואני חייבת להגיד שהיא שינתה לי את החיים ובזכותה אין לי שום חרדות. היא ממלאת לי את הלב וגם היא חלק מהמשפחה. ממנה הגיעה האהבה לכלבים ולחיות".

לוי והכלבה מולי
לוי והכלבה מולי © emanuellevii@ אינסטגרם

איך עוד החרדות שלך באו לידי ביטוי במהלך הקריירה?

"היה יום אחד שהייתי אמורה לטוס לפרמיירה של 'ג'ומנג'י' בכיכובו של דה רוק עם מי שהיה בן הזוג שלי - גל, שהתארגן וכבר היה בדרך לשדה. קמתי בחמש בבוקר, הלכתי לאמא שלי לחדר ואמרתי לה שאני לא מסוגלת נפשית לטוס. התקשרנו לסוכנת ולכולם וניסו לשכנע אותי שכן, אבל מבחינתי היה לא לטוס. אבל אז אספתי את עצמי, נכנסתי למקלחת, שמעתי שירים שאני אוהבת, עליתי על מונית וטסתי. התגברתי על זה וזו אחת החווית הכי טובות שהיו לי. לא נתתי לחרדות להשפיע עליי. בכללי למדתי לאהוב את הקריירה שלי ולהוקיר תודה. החרדות נעלמו והפכו לדברים כיפים".

© emanuellevii@ אינסטגרם

משתפת על כך גם ברשתות?

"מדי פעם. נורא חשוב לי להראות שלא הכל נוצץ וורוד, במיוחד בפני ילדים שעוקבים אחרי מפורסמים שהם אוהבים ורואים רק תיעודים של חופשות, קניות וכאלה, אבל לא הכל וורוד. גם אנחנו חווים דברים קשים כמו פרידות ודברים לא נעימים וזה בסדר לשתף ולהראות שאנחנו אנושיים".

לוי מנוסה גם בצד הפחות זוהר של חיי הפרסום. הפרידה עליה דיברה היא סיום הזוגיות שלה עם גל זהבי, מי שהיה בן הזוג שלה במשך למעלה משנתיים. כעת עמנואל מספרת לראשונה את מלוא הדברים על הצד שלה בפרידה.

"הייתי בטוחה שגל ואני נתחתן, נעבור לדירה ויהיה לנו גם כלב משלנו", מתוודה ומספרת, "אבל הדברים משתנים. אתה מבין שזה לא הבן אדם המתאים לך וגם הוא הבין את זה. זה נגמר יפה, אבל כמובן שהיה המון המון בכי משני הצדדים. היה לי מאוד קשה להתגבר על זה כי ראיתי עתיד ורוד יחד. בשבוע של הפרידה הייתי בגישה של אף אחד בטוח לא ירצה אותי, שלא אצא יותר לדייטים, שאני סוגרת את האינסטגרם. הרגשתי שהעולם חרב עליי. אבל זה לקח שבוע והבנתי שכל דבר לטובה וזה תקף לכל דבר בחיים. גם למשל 'לא' באודישנים. המנטרה הזאת המובילה אותי כל החיים"

לוי והאקס זהבי © ניר פקין, באדיבות ערוץ הילדים

וכיום כשאת רואה שהוא בזוגיות חדשה?

"חשוב לי לציין שגל ואני בסדר גמור, ויש לו חברה חדשה והיא מאוד מקסימה. אני גם יוצאת פה ושם לדייטים, אבל בעיקר מנסה להבין עם מי ומה אני רוצה להיות בחיים. עם יד על הלב - כרגע אני בשלב שהקריירה שלי מאוד חשובה לי אז נותנת לזה עדיפות בתקופה הקרובה, אחרי זה כבר אתפנה לבן זוג".

אמרת שזה נגמר יפה, אבל הפליא אותנו דווקא לראות שהייתה חסימה מכיוונך קצת אחרי הפרידה.

"לא אשקר, קשה לראות בפיד את הבן אדם שהיית איתו 24/7. כולם יכולים להבין את זה, הייתי חייבת להוריד את זה כדי להחלים. בעקבות זה קיבלתי המון פניות מבנות וגם בנים שחוו פרידה והיה לי כיף לשתף את מה שהיה לי ולא פחדתי מהשיתוף. זה הגיע למצב שבו שוחחתי עם מישהי, החלפנו טלפונים ונהיינו חברות בזכות זה. היום אני יכולה להגיד שאני אחרי, אין חסימה אבל אנחנו לא עוקבים אחד אחרי השנייה וזה בסדר. התראינו מאז באירועים ושמחנו מהמפגש, החמאנו אחד לשנייה. כל עוד אתה שמח שהבן אדם בסדר זה הכי חשוב. אני גם לא רואה מצב שאלכלך עליו. אני לא מאותם אנשים מוכרים שילכו למקומות ציבוריים ויגידו מה לא היה בסדר, אני לא צריכה את זה. יש לי את השקט הנפשי שלי. אני שמחה שהוא מאושר עכשיו".

כיכבת בשנה שעברה ב"כפולה" ו"במשפחה בהנפקה", בקרוב את תצטלמי לתפקיד חדש עליו עוד נדבר בהמשך. אבל במקביל יש לא מעט אמירות על כוכבי רשת שמלוהקים לסדרות. זה פוגש אותך?

"אומנם לא הרבה יודעים, אבל לפני שבכלל התחלתי עם היוטיוב הייתי שחקנית לכל דבר, למדתי משחק שנים, שילמתי אלפי שקלים על קורסים שעזרו לי לצמוח. היוטיוב אצלי בא משום מקום ונהיה לי זמן להתעסק בו. היום אני קוצרת את הפירות, פורחת ומגשימה את החלומות גם בתחום המשחק, אז זה גוזל לי את הזמן מהיוטיוב. אבל חשוב לי לומר שלא פרשתי, אני עדיין ברשת וזה עניין של זמן עד שאחזור לפעילות מלאה. לגבי האמירות על כוכבי הרשת - הרבה אנשים חושבים ורואים אותי רק ככוכבת רשת, אבל זה לא נכון כאני יוצרת תוכן. אנשים גם שכותבים את הטענות האלו טועים ברובם. יש גם הרבה כוכבים שלפני שהם היו ברשת הם עשו דרך כדי לנסות להגיע למשחק, השקיעו כספים בלימודי קורסים למשחק. אבל לצד זאת - גם יש שחקנים שלא למדו משחק והם מוכשרים ותגליות משחקיות מעולות - אז למה לא? אני באתי ממשחק ובמקרה באתי לרשת, אבל אני שחקנית לכל דבר והכי מאמינה בעצמי".

עמנואל ב"כפולה"
עמנואל ב"כפולה" © רונן פדידה, באדיבות yes

איך מצליחים לתפעל לא מעט תוכן מקורי למגוון רשתות במקביל?

"קודם אני חייבת לשתף משהו מצחיק, אני לא סבלתי את את הטיקטוק עד לפני זמן מה. האפליקציה כל כך עצבנה אותי כי היא לקחה את העוקבים מהאינסטגרם לשם, עד שהבנתי שהיא נפלאה. כמובן שגם לטיקטוק יש חסרונות ודברים לא נעימים לעין, אבל אני למשל מדווחת ישר כשנאי נתקלת בדברים כאלה. גם בתור צופה, טיקטוק מעביר לי את הזמן. אני יושבת במיטה וצופה בסרטונים של חברים שלי ואנשים שאני לא מכירה ופתאום ארבע לפנות בוקר. לשאלתך - צריך להשקיע ולעשות תוכן כל הזמן ולא לנוח. ביום שתנוחו, העוקבים פחות יתעניינו".

רק בתחילת השבוע נודע כי לוי תצטרף לקאסט של סדרת הנוער "ספיידרז" (טין ניק ב-HOT), שם תגלם את גאיה, נערה המנהלת מערכת יחסים עם בת מינה. לוי מספרת כי היא לא חששה לקחת אותו על עצמה ודווקא התפקיד ב"ספיידרז" מהווה התעסקות אחרת עם המסר שחשוב להעביר ולהראות.

"אני חייבת לציין שעשיתי השנה ארבעה-חמישה אודישנים לדמויות מהקהילה הגאה, עד שקיבלתי את התפקיד של גאיה. כשישבתי עם הבמאי וקראנו את התסריט כמעט בכיתי מהתרגשות. כיף כשחקנית לעשות משהו שאני לא, אני יכולה להיות הכל וזה לא יהיה אני. בהתחלה לוהקתי לתפקיד של יוטיוברית, אבל כשלוהקתי לגאיה ראיתי כמה היא דמות עם עומק ועם סיפור. היא אוהבת בנות וזה ריגש אותי להביא את זה לקהל ממני בפעם הראשונה ואת החברות שיש לה עם בת הזוג שלה. לא צריך להראות את זה בצורה מינית, חשוב גם להראות את החברות בתוך מערכת היחסים הרומנטית שיש בין אישה לאישה, בדיוק כמו שיש בין גבר לאישה. זה הכי בסדר בעולם ואני רוצה כבר לראות את זה בטלוויזיה. גם שקד (קנוביץ' - מ"א) שתשחק את בת הזוג שלי, נרגשת ואנחנו לא מפסיקות לדבר על זה. אתם הולכים להתחבר אליהן!", מבטיחה.

© מא  סביר

מדובר בסדרה שמשודרת מסביב לעולם. פתח לקריירה בחו"ל?

"האנגלית שלי כמעט מושלמת וחשבתי לא פעם ולא פעמיים לטוס לקורסים במשחק בניו יורק ובלוס אנג'לס, אבל מעדיפה לשים את הפוקוס קודם פה, לתת את ה-200% שלי בארץ ואז לנסות שם. כמובן שאם תגיע הצעה או אודישן לא אשלול את זה, אבל חשוב לי לפתח את הקריירה שלי כאן". 

תגיות
תגובות