חדשות הקולנוע: הטריילר החדש ל-"מכסחי השדים". צילום: באדיבות יח"צ

חדשות הקולנוע: הטריילר החדש ל-"מכסחי השדים"

טריילר חדש לסרט "חולית", תמונות חדשות מהסט של "הפלאש" ומה יש לבמאי "ספייס ג'אם" המקורי לומר על הסרט החדש?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העצה שקיבל סימו לי 

השחקן סימו לי חושף את הכוכב שהביא לו את העצה כאשר הצטרף לסרטי 'מארוול'. כאשר התגלה כי סימו לי צפוי לגלם בסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", היה כוכב אחד שהגיע אליו והביא לו עצה בקשר להצטרפותו לזכיינית בכנה מידה עולמי. לי גילה בראיון האחרון שהכוכב שהביא לו את העצה בתחילת הדרך היה לא אחר מאשר טום הידלסטון (שמשחק את דמותו של לוקי). העצה שטום נתן לשחקן הייתה "תהנה מזה, אתה חייב פשוט לקבל את הטוב עם כל שאר הדברים, ופשוט לקבל את העובדה שאם אתה יוצא לחופשה איפשהו באיזה אי אקראי, אנשים עדיין יידעו מאיפה אתה". הסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" יגיע לבתי הקולנוע ול-'דיסני פלוס' ב-3 בספטמבר 2021.

 

© צילום מסך מהטריילר (Marvel Entertainment)

 

הערות הבמאי

במאי הסרט המקורי של "ספייס ג'אם" ג'ו פיטקה, שיצא בשנות ה-90, מספר על דעותיו לגבי סרט ההמשך שיצא לאחרונה  "ספיס ג'אם: אגדה חדשה". בראיון לאתר 'TMZ'  פיטקה אמר שהגרסה החדשה בסרט ההמשך של הדמות באגס באני "נראתה כמו אחת הבובות הרכות שאתה קונה בחנות מתנות בשדה התעופה כדי להביא לילד שלך...", הוא עוד הוסיף והשווה בין כוכב הסרט המקורי מייקל ג'ורדן לכוכב ההמשך לברון ג'יימס ואמר כי "לברון הוא לא מייקל". 

 

מלכת הדראג 

יוצרי הקולנוע האחראים לחידוש לסרט הקאלט "Hellraiser" (מעורר השאול), בחנו באודישן את פיינליסטית העונה ה-13 של הסדרה "המירוץ לדראג של רו פול" גוטמיק לתפקיד דמות של פינהד. היא משתמשת בכינויי הגוף (pronouns) "היא" (she\her) בהתייחסות לגוטמיק פרסונת הדראג וב"הוא" (he\him) כאשר מחוץ לדראג. במי שיביים את הסרט הוא לא אחר מאשר דיויד ברוקנר ("The Night House") . בראיון למגזין 'EW'  דיברה גוטמיק על האודישן לאחר סיום העונה. בצער לא הרוויחה גוטמיק חלק בסדרה והבינה את הנימוקים של יוצרי הסדרה. גוטמיק הוסיפה ואמרה שהיא עדיין רוצה לקחת חלק, גם אם זה רק על השטיח האדום.

טריילר חדש לסרט "חולית" 

העיבוד החדש לסרט "חולית" עבר אילוצי קורונה רבים וכעת, אחרי המתנה ארוכה טריילר חדש של הסרט נחשף. הטריילר נותן הצצה מעמיקה יותר לעלילת הסרט. פול אטריידס (טימותי שאלטמה) , נער מבריק שנולד לגורל הגדול מהבנתו, חייב לנסוע לכוכב הלכת המסוכן ביקום כדי להבטיח את עתיד משפחתו ואנשיו. הסרט צפוי לצאת בארצות הברית לבתי הקולנוע ול-"HBO MAX" ב-22.10.

 

תמונות חדשות מהסט של "הפלאש"

תמונות חדשות מהסט של "הפלאש" נחשפו והמעריצים לא היו יכולים שלא לשים לב לבאטמובייל שברקע, נראה כי הסצנות של בן אפלק (באטמן) מצטלמות ממש בימים אלו! על האופנוע כנראה כפיל, לבוש בחליפה דומה לזו של אפלק בתפקיד באטמן. אין ספק שמעריצים בכל רחבי הטוויטר מתרגשים מהמתרחש:

הטריילר החדש ל-"מכסחי השדים: החיים שאחרי"

הסרט החדש "מכסחי השדים: החיים שאחרי" מתקרב בצעדי ענק - יותר נכון בצעד בצורת טריילר חדש באורך 2:33 דקות. הסרט מספר על משפחה קטנה של אם ושני ילדיה שעוברים לעיירה קטנה בה מגלים את המורשת שלהם שקשורה למכסחי השדים המקוריים. בסרט מככבים פול ראד, פין וולפהארד, קארי קון ומקנה גרייס. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-11.11, צפו:

 

 



תגובות