אתם בחרתם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2020. צילומים: נעם פינבליט, רונן פדידה, ענת מוסברג, רונן אקרמן, Gettyimages.IL, סטודיו מאיסה

אתם בחרתם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2020

אחרי סקר ענק וכפול בפרוגי: אתם בחרתם את הכוכבים שהייתם רוצים לראות השנה בפסטיגל בפעם הראשונה וכאלו שהייתם רוצים לראות שוב. את מי הנוער רוצה בפנים? קבלו את התוצאות!

עשרות אלפי בני נוער ניסו להרכיב בעצמם את נבחרת החלומות שלהם לפסטיגל שלהם לשנה הבאה בסקר ענק וכפול אצלנו בפרוגי, בין אם אלו שמות חדשים או פרצופים שכבר ראיתם על הבמה בעבר, קבלו את ה-TOP שלכם בשתי הקטגוריות. האם זו תהיה הנבחרת האמיתית לפסטיגל שיחגוג השנה את שנתו ה-40?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הייתם רוצים לראות לראשונה על בימת המופע את...

כנראה שעד שזה לא יקרה - הקהל לא ייתאש, ותכל'ס? אנחנו לגמרי יכולים להבין למה. אסי ורותם קוטפים את המקום הראשון בחלק הזה של הסקר עם 20%. השניים האלו הם המצרך שהפסטיגל הכי צריך - הם פונים גם לנוער שמרעיף עליהם אהבה ללא הפסקה וגם להורים - שילוב מנצח כפי שמפיקי הפסטיגל אוהבים. המיקס בין אסי ורותם הוא מושלם, כייפי, שנון, חינני וקורע מצחוק וזה דבר שהיינו רוצים שיקרה כמה שיותר מהר על בימת המופע ואנחנו מחזיקים אצבעות שזה אכן יתגשם. 

© צילום מאינסטגרם assiazar@

במקום השני - בן זיני וטיילור מלכוב (9%). גם בשנה שעברה הם הובילו בסקר הזה ויכול להיות שבהחלט הגיע הזמן שזה יקרה. השניים לגמרי ביססו את מעמדם ככוכבי נוער חזקים בישראל, הרימו מופע משלהם, המשיכו לשחרר להיטים חזקים, לוהקו לסדרות נוער, זכו בתואר "הרכב המוזיקה של 2019" בטקס נבחרי השנה של פרוגי ואף בימים אלו מצלמים סרט משותף, כפי שפורסם כאן לראשונה.

 

אל המקום השלישי מגיעה באופן מפתיע כוכבת חדשה במיוחד. מדובר במי שקטפה את המקום השני ב"כוכב הבא לאירוויזיון" וכוכבת הטיק טוק - אלה לי להב שמסתמנת ככוכבת הפופ הבאה בישראל. עזבו את זה שאנחנו לגמרי מחכים לראות מה יהיה סינגל הבכורה שלה, כנראה שהקהל כבר משתוקק לראות אותה על הבמות ומכתיר אותה ככוכבת הנוער החדשה של ישראל. עם פרפורמנס ויכולות כמו שלה זה לגמרי יכול להיות מרענן ומפתיע. אנחנו מחכים!

כוכבת נולדה
כוכבת נולדה © אינסטגרם @ellaleelahav

קצת אירוני שאל המקום הרביעי הגיעו רביעיית בנות - מדובר בלהקת "פורמולה" שממשיכה לבסס את מעמדן בעולם הפופ המקומי לבני הנוער. חבורת הבנות הכוללת את אנג'ל ברנס, טניה לאורן והתאומות עלמה וליה ציון אחראיות על כמה להיטים חזקים וכל אחת מהן מצליחה לפזר את אבק הכוכבים שלה. האם השנה הם יעשו את זה בגדול?

 

הבאים בתור שהשיגו את אותה התוצאה בדיוק הם - כוכבת הנוער, הפאשניסטה והשחקנית קים אור אזולאי, הזמר עדן חסון וכוכב הטיק טוק הבינלאומי ג'סי אנדרהייל . אזולאי הייתה אמורה להשתתף בפסטיגל הקודם אך בחרה לפרוש רגע לפני החוזה בשל אילוצי לו"ז - כך שהשנה היא לגמרי חייבת להיות שם אחרי המיתוג והעבודה הקשה שלה לאורך השנים האחרונות. עדן חסון כבר מזמן הפך לזמר אהוב במיוחד בשלל קהלי היעד, בשנה האחרונה אף זכה אצלנו בטקס בתואר "זמר השנה" ולפי דיווחים שונים בהחלט החלו איתו מגעים לפסטיגל הבא. באשר לכוכב ה-TikTok, ג'סי - רק מתבקש שיהיה ייצוג הולם לאפליקציה ששיגעה את כולנו גם בבמה הגדולה, ואחרי שג'סי עשה זאת במופע "טיק טוק לייב" וגרם לא מעט פעמים להיסטריה ולמקרים קיצוניים במפגשי מעריצים ומעריצות - אנחנו לא התפלאנו לראות שהוא אכן נבחר על ידי הנוער כמי שירצו לראות בפסטיגל הבא.

לא מופתעים
לא מופתעים © צילומי מסך מאינסטגרם

מי שסוגרת את החלק הראשון של הסקר היא לא אחרת מכוכבת הרשת האהובה והמצחיקה, שירלי לוי. כללל החייים חיכינו לסטנדאפיסטית ואושייה מצחיקה שכזאת שגם יודעת לאלתר בצורה מוצלחת וקורעת במיוחד. לוי אף הוכתרה כ"כוכבת הרשת של השנה" ואנחנו בציפייה שהשנה החלום שלנו יתגשם והיא אכן תהיה בקאסט הכוכבים. 

© נעם פינבליט

 

הייתם רוצים לראות שוב על הבמה את...

כבר שלוש שנים ברציפות בסקר שלנו שבני הנוער הכי מתעקשים לראות שוב ושוב את אליאנה תדהר על בימת המופעים הגודלה של חנוכה. תדהר (19%) היא הכוכבת האולטימטיבית של המופע וללא ספק הפכה לזו שהכי מזוהה עימו, בעיקר לאחר רצף של תשע שנות השתתפות. רק נזכיר, אם היא תשתתף גם בשנה הבאה (בפעם העשירית שלה) היא תשבור גם את שיאי ההשתתפויות (כרגע היא בתיקו עם טל מוסרי) ולא רק את רצף ההשתתפויות.

 

במקום השני בשנה השנייה ברציפות - מדובר בכוכבת הנוער הכי חזקה בישראל, נועה קירל (עם 13%). קירל הפכה למבוקשת ומחוזרת מאוד לכל דבר אפשרי - ובצדק. היא עושה את העבודה, נותנת שואו ושני הפסטיגלים בהשתתפותה שברו שיאי מכירות. עם או בלי פאוץ', אנחנו לא רואים תרחיש בו טוראית קירל לא תיקח חלק בפסטיגל הבא.

 

אל המקום השלישי מגיע מי שכיכב בשלושה מהפסטיגלים הזכורים ביותר - רן דנקר. השחקן והזמר עשה קאמבק מוזיקלי בשנה האחרונה ובכללי התחלנו לראות אותו יותר ויותר על המסך בין אם זה בתפקידי אורח ב"ארץ נהדרת", סרטי קולנוע ובסדרת הנוער / "גיבור אמיתי" שהזכירה לנו למה בכל גיל אנחנו פשוט נאהב אותו. אגב, "פסטיגל פנטזיה" (2006) בכיכובו נבחר על ידי גולשי פרוגי לפסטיגל האהוב ביותר, כך שזו הכי סגירת מעגל יחד עם חגיגות 40 שנים לפסטיגל. העם דורש קאמבק לשם! 

© צילום: נעם פינבליט

אחרי השתתפות מוצלחת בשנה שעברה שהתבטאה גם בשיאי מכירות של התחפושת בדמותו, קווין רובין נבחר שוב על ידי הנוער כמי שהיו רוצים לראות אותו בפסטיגל 2020. בנוסף לוולוגים, הספיק רובין להשתתף בסדרת רשת מצליחה ("אחשלירוח"), סרט קולנוע, סדרות נוער, קמפיינים ולהיטי רשת שונים. בנוסף, וכפי שחשפנו כאן לראשונה, רובין יוביל את הספין אוף של "פול גז" בסרט שייקרא "פול ספיד" בדמותו של נמרוד.

© רמי זנגר, באדיבות ספוט

אל המקום החמישי הגיע תובל שפיר. הכוכב אומנם לא השתתף בפסטיגל בשנים האחרונות, אך מסתבר שזה רק הוסיף לביקוש מצד הנוער לחזור לראות אותו שוב שם. שפיר השתתף לאחרונה בכונות של "כפולה", תפקיד אורח ב"אחשלירוח" ובתפקיד הראשי בסרט "פול גז" - כולם פרויקטים שזכו להצלחה מטורפת, כך שאם יש דרישה - שפיר חייב לחזור לעשות זאת!

ב
ב"פול גז". ליטרלי © דויד סקורי בבר, באדיבות yes

את הסקר שלנו חותם כוכב הנוער האהוב והמצליח, עומר חזן! השחקן הפופולרי לא מפסיק לאהוב. רק בשנה הקודמת כיכב ב"פוראבר" (תפקיד עליו קטף את פרס "השחקן האהוב" בנבחרי השנה), "בצפר", "הקומה האחרונה" ו-"אחותי קפצה כיתה", הפך לשגריר של מותג סלולר, במופע "כמו גדולים" ובשנה הקרובה יככב בסדרת הנוער "פלמח" ובסרט הקולנוע "אל תחכי לי" שעתיד לצאת בהמשך השנה. המעריצות כבר מכינות את השלטים לעומר - כי ללא ספק נרצה לראות אותו שוב בחנוכה על בימת הפסטיגל.

 

הבחירות שלכם היו מרשימות במיוחד ולכן החלטנו לבדוק איך תראה תמונה קבוצתית של הליהוק שלכם כפוסטר? קבלו!

 צילומים: נעם פינבליט, רונן פדידה, ענת מוסברג, רונן אקרמן, אורי דוידוביץ, Gettyimages.IL, סטודיו מאיסה ויחסי ציבור.

תגובות