מסתמן: פסטיגל 2020 יורכב מכוכבי "זיגי". צילום מהאינסטגרם של הכוכבים

מסתמן: פסטיגל 2020 יורכב מכוכבי "זיגי"

פרסום ראשון: אם לא יהיו שינויים הפסטיגל המתגבש בימים אלו יורכב מכוכבי סדרת הנוער "זיגי" שתחל להצטלם בקרוב. בתוך כך, כוכבי המופע יהיו: עומר חזן, שירלי לוי, אנה זק, טל מוסרי ונוספים ולראשונה עלילת המופע תמשיך את הסדרה על הבמה. הפקת הפסטיגל: "כשתוכן הפסטיגל ייסגר נשמח לשתף"

העבודות על פסטיגל 2020 ממשיכות על אף שלא ברור מה יהיה מצב הקורונה עד לחנוכה הקרוב. מדובר בשנת ה-40 לפסטיגל, מה שמצריך הפקה חגיגית ומיוחדת, כפי שנעשה לפני עשור (אז בחרו את השיר המנצח מכל הזמנים). לפרוגי נודע ממקורות יודעי דבר, כי כרגע מסתמן שלפחות בשלב הליהוק יהיה מעניין ושונה ממה שהתרגלנו, ולראשונה הפסטיגל יורכב כמעט כולו מכוכבי סדרה מוזיקלית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אם לא יהיו שינויים למיניהם (בעיקר בגלל משבר הקורונה שהפתיע את ההפקה), ההצעה והמחשבה העיקרית שנמצאת במשא ומתן מול גורמים שונים היא ללהק אוטומטית את כל הכוכבים הראשיים של סדרת הנוער החדשה "זיגי" (טין ניק, HOT) שתחל להצטלם בסוף החודש ותשודר בהמשך השנה. כפי שפורסם לראשונה בפרוגי, בסדרה יככבו: עומר חזן, קווין רובין, שירלי לוי, אנה זק וטל מוסרי אשר יחזור לבמה אחרי ההעדרות של של חמש שנים אם זה אכן יקרה (וכך יעקוף את אליאנה עם שיא של 10 השתתפויות). עוד יככבו בסדרה: אמיתי הרמן - כוכב חדש אשר יגלם את זיגי, אלין כהן, עדן מאירי (שעבורו זה יהיה פסטיגל שני), אלירז שדה, אילנית לוי (שעשתה פסטיגלים בעבר) ושיר זוארץ. כמו כן, לפי המידע שהגיע אל פרוגי, הכוכבים מ"זיגי" צפויים להמשיך בתור הדמויות שלהם גם על הבמה. בהתאמה - עלילת הסדרה תהיה חלק מהמופע, כאשר רגע השיא של עלילת הסדרה יתקיים לראשונה על הבמה עצמה.

מקורות יודעי דבר סיפרו לפרוגי כי לאחר הפסקה בשל הקורונה, חזרו לעבוד בנושא כאשר השאיפה היא שמרבית מכוכבי הסדרה אוטומטית ילוהקו לבמה הנחשקת. כל זאת לצד כמה תוספות שלא יהיו מן הסדרה כמו: איתי לוי שסגר מראש חוזה לשני פסטיגלים או כמו הרצון המתבקש ללהק גם השנה את נועה קירל ומרגי, שהביאו אחריהם המונים למופע - אך לא ישתתפו בסדרה המדוברת ונוספים.

אם המהלך בהחלט יצא לפועל, זה יהיה הפסטיגל הראשון של אמיתי הרמן, אלין כהן ושירלי לוי. רק נזכיר שבתוצאות סקר הפסטיגל הגדול של פרוגי, כוכבי "הבידודית" - עומר חזן, שירלי לוי וקווין רובין בהחלט נמנו כחלק מהכוכבים שהנוער היה רוצה לראות על הבמה ב-2020. כרגע, כאמור, שום דבר אינו סגור באופן רשמי, אך זה הכיוון המאסיבי אליו מכוונים השנה.

 

מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "כשתוכן הפסטיגל ייסגר נשמח לשתף".

זיגי תעקוב אחר דורי ארזי נער בן 16, אשר נולד עם מחלת עור שגורמת לכל מי שרואה אותו להיבהל במקרה הטוב וללעוג ולהציק לו במקרה הרע. כשמשפחתו עוברת לישוב חדש, הוא ואחותו התאומה תמוז נאבקים על מקומם בחברה החדשה. בעוד שתמוז מצליחה למצוא בקלות חברים חדשים ולהשתלב במופע הגדול, דורי, שגם הוא חולם על קריירה מוזיקלית, נאלץ להסתיר את פניו אפילו כשהוא יוצא מהבית לאכול המבורגר. לאט לאט הוא מצליח למצוא את החבורה שלו ואפילו אהבה ראשונה וביחד הם ממציאים את "זיגי" - כוכב מוזיקה המסתתר מאחורי מסיכה מסתורית וכובש את עולם המוזיקה. כמה זמן יצליח להסתיר את זהותו האמיתית? האם מעריציו יקבלו אותו גם כשיגלו איך הוא נראה באמת? סיפור על אומץ, על להיות שונה ועל המחיר של הגשמת החלומות.

זיגי
זיגי © שוקה כהן
תגובות