יומן העצמה: המיזמים שמסייעים בחיזוק הדימוי העצמי. יחצ

יומן העצמה: המיזמים שמסייעים בחיזוק הדימוי העצמי

בפעם השנייה מתקיים ה-VEET CHALLENGE, האקאתון ייחודי מסוגו בישראל למתבגרים בנושא דימוי עצמי ודימוי גוף • בין המיזמים הזוכים בתחרות, יומן העצמה לחיזוק הדימוי העצמי, מגבת חוף עם משפטי העצמה ומראה מעצימה • כל הפרטים!

 יומן העצמה למתבגרת הוא המיזם הזוכה בתחרות המיזמים בנושא דימוי גוף של ההאקאתון Veet Challenge. הרעיון ליומן העצמה אותו הגו שלוש מתבגרות בגיל 13 ימומן במלואו וילווה עד לייצורו על ידי המותג VEET. זו השנה השנייה ברציפות בו מתקיים אחד הפרוייקטים הערכיים והחשובים של השנה, ה-VEET CHALLENGE, האקאתון ייחודי מסוגו בישראל למתבגרים בנושא דימוי עצמי ודימוי גוף.
 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בתמונה שלושת הזוכות של השנה – רוני מאור, מאיה דהאן ואלה שיטרית © יחצ

מטרת הפרוייקט היא לחשוב ולהוציא אל הפועל מיזם שיתרום תרומה משמעותית לנושא הדימוי העצמי בקרב מתבגרים ומתבגרות. באירוע ה-VEET CHALLENGE  אותו יזמה חברת VEET, השתתפו כ-150 נערות מרחבי הארץ ונמשך ארבעה ימים, חשבו המתבגרות על פתרונות משמעותיים וישימים לבעיית הדימוי העצמי ודימוי גוף. המתבגרות השתתפו בסדנאות השראה וליווי של מנטוריות ומובילות דעה ובסוף כל יום כל קבוצה הציגה את הרעיון שלה בפני צוות השיפוט שכלל ביום ה"גמר" את הסטנדאפיסטית והאמא הדר לוי, נציגת מועצת תלמידים, הטיקטוקרית לרה גרינסס ונציגות המותג VEET יוזמת ההאקאתון.

בין הרעיונות שעלו לגמר היו: מגבת חוף עם משפטי העצמה, מראה מעצימה וכמובן המיזם הזוכה – יומן העצמה מגנטי. היומן המגנטי יהיה תלוי על המקרר או בחדר, מידי בוקר המתבגרת תולשת את הדף של היום הקודם ונחשפת למשימה המעלה את הביטחון העצמי או למשפט העצמה וברקוד לשיר השראה יומי. את הרעיון הגו כאמור רוני מאור (13), מאיה דהאן (13) ואלה שיטרית (13). 

 

המיזם הזוכה של שנה שעברה, אותו הגו אופיר דדיה, לי וילנסקי ושירה חכגמירי בנות 14 וחצי הינו צמיד עם משפט השראה וברקוד לפלייליסט עם שירי תמיכה והשראה בספוטיפיי, נבחר על ידי ספוטיפיי העולמית למהלך השנה ב-EMEA (אירופה, אפריקה ומזרח תיכון) בנושא ערכיות ותרומה לחברה.

  1. במקום השני זכו השנה נויה גרינברג (12), נעמי להב (12), מיכל ווליך (12) וטל ווליך (14)
 
 

ובמקום השלישי של התחרות זכו מעין גבאי (14), אודל טלמור (14), אורי חזוט (15), נועה עמר (15) וליאל אלרקרף (17):

 

 

תגובות