קרררררר: המפורסמים לא מפסיקים עם אתגר דלי הקרח. צילום מסך מהיוטיוב

קרררררר: המפורסמים לא מפסיקים עם אתגר דלי הקרח

בטוח שמתם לב ללא מעט אנשים ששופכים על עצמם דלי מלא בקרח ומים, ובדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם את כל המפורסמים שהשתתפו באתגר הקפוא. לא כיף

אם עדיין לא שמעתם על אתגר הקרח כנראה שאתם לא גרים על כדור הארץ. אנשים שופכים על עצמם דלי שמלא בקרח ומים ומאתגרים שלושה אנשים אחרים שיעשו גם את האתגר הזה בתוך 24 שעות. יש להם אפשרות לבחור בין האתגר לבין לתרום 100 דולר למען עמותה לחולי ALS – ניוון השרירים. האתגר הוא למען לייצר מודעות למחלה והתגייסו לקמפיין הזה לא מעט מפורסמים מהארץ ומהעולם כדי לעזור לחולים ושפכו על עצמם את הדלי קרח. ריכזנו לכם את האתגרי הקרח של המפורסמים, היה קפוא.

יון תומרקין

יון תומרקין הוא פשוט נשמה טובה. מלבד זה שעשה את האתגר גם הוסיף ואמר "רק לשפוך דלי מים על הראש זה לא מספיק, לכן אני קורא לכם להכנס לאינטרנט ולקרוא על מחלת הALS והעמותות התומכות בחולים ובמשפחות". אנחנו התאהבנו.

 
 
 

עמית פרקש

גם עמית פרקש המתוקה, כוכבת "מועדון החנונים" והמגישה בימים אלה את תוכנית הבוקר לילדים של ערוץ 20, עשתה גם את האתגר שאותו קיבלה ממאיה שואף חברתה הטובה, ולפי איך שזה נשמע – היה קר!

 
 
 

עדי הימבלבלוי

עדי הימבלבלוי המהממת עשתה את האתגר ביחד עם עוד אלפי מעריצים בהופעת הקיץ בקרית מוצקין אחרי שדור דניאל איתגר אותה. מי שהיה אחראי להביא את המים היה דניאל מורשת, והימלבלוי החליטה לאתגר את דון לני גבאי, ידידיה ויטל ורותם אבוהב.

 
 
 

עידו בי וצוקי

מי שהתחיל הכל היה צוק אלגזי שעשה האתגר ותייג אחריו את עידו בן דוב- החלק השני של עידו בי וצוקי, וגם את ארז שרון (איזי). אלגזי ובן דוב הם צמד הדיג'יים הכי גדולים בשנה האחרונה וישתתפו בפסטיגל הקרוב. היינו שמחים לראות אותם עושים את האתגר ביחד ותזכורת קטנה לבן דוב, לפני שאתה עושה את האתגר תוריד את המשקפיים... הן עלולות להישבר.

 
‎‎פרסום‎ by Tzook Algazi.‎
 

איזי

בשונה מכולם איזי החליט לשנות את האתגר, ולהפוך אותו לאתגר כדי להגביר את המודעות לשפעת אחרי ששמים על עצמך דלי עם קרח. חבל שזה לא הלך, בסופו של דבר אף אחד לא יכול לברוח מהאתגר הזה. איזי שתוייג על ידי צוק אלגזי החליט לתייג את שניים מחבריו הטובים ג'וזף וג'ורדי המפיקים המוסיקלים והמעבדים.

‎‎פרסום‎ by E-Z.‎

אלון דה לוקו

אלון דה לוקו החליט לא לעשות את האתגר לבד אלא עם הילדים שלו אור, דניאל ורזיאל. אור אתגרה את אביהו שבת, דניאל את שלומי שבת ורזיאל המתוק החליט לאתגר צב נינג'ה. נראה שביחד כל המשפחה עשתה יום כיף!

עופר שכטר

כוכב "מתים לרגע" עופר שכטר החליט גם להיות מקורי ובמקום לשפוך על עצמו דלי של קרח, כל ההפקה של הסדרה החדשה שלו שפכה עליו כוסות עם קרח, וזה לא הסוף – גם ילד קטן שפך עליו קרח! שכטר החליט לתייג גם את חבריו הקומיקאים שלום אסייג, שלום מיכאלשווילי וגם את מנחה האח הגדול, אסי עזר.

 
 
 

שלום אסייג

 הפעם שלום אסייג החליט להיות קצת שונה, ותרם למען מחלת AMG - "עצבים מאוד גדולים" שאותה לדבריו סובלים ממנה יוצאי מרוקו. סחטיין על המקוריות!

 
 
 

הילה הרוש

כוכבת "זגורי אימפריה" ו"שוברי הגלים" גם אותגרה באתגר הקרח והחליטה לאתגר את חבריה הטובים, אייל שיקרצי ודורון ביטון. מה שבטוח, כיף - זה לא היה.

 
 
 

שלישיית מה קשור ועמוס תמם

גם שלישיית מה קשור הקורעת ביחד עם עמוס תמם הצטרפו לאתגר והחליטו לאתגר אנשים מצחיקים לא פחות, אלי יצפאן, ישראל קטורזה ודובי גל. רואים שהם נהנו, או שלא?

 
 
 

תובל שפיר

כוכב הילדים תובל שפיר, זוכה מאיתנו בתואר "הדרמטי ביותר". שפיר היה מוכן לכל דבר רע שיקרה ועטה על עצמו כובע ים, משקפת, מצופים וגם גלגל ים! השחקן שפך על עצמו קרח מתוך כוס של פופקורן, נראה נהנה מאוד וצעק "איזה קר" כשכל ישראל יכלה לשמוע את הצעקות האלה. שפיר החליט לתייג את אחותו אייר, שחקן גאליס דניאל גד והחברה שלו דור קדוש.

 
 
 

דנה פרידר

דנה פרידר קיבלה את האתגר לגמרי בהפתעה – מיכאל מושונוב וחברים החליטו לשפוך על פרידר את המים. נראה כאילו כולם נהנו חוץ מדנה עצמה שרשמה באינסטגרם "התנהגות מסריחה".

 
 
 

איתמר כרמלי

השחקן הצעיר מה"השמיניהאיתמר כרמלי, גם התגייס לטובת הקמפיין והחליט לאתגר גם את חבריו ידידיה ויטל, נווה צור ואבי קורניק.

 
 
 

מאיה שואף

מאיה שואף המקסימה הצטרפה גם לאתגר אבל הפעם כשהיא באמצע בחופשה ביוון. שואף כוכבת "גאליס" ו"חצויה" החליטה לתייג את חברתה הטובה עמית פרקש ואת סהר חגי.

 
 
 

שני אטיאס

שני אטיאס זוכה מאיתנו בתואר ה"מה לעזאזל?". האם זה ג'וני דפ שופך עלייך דלי קרח? אטיאס נמצאת בימים אלו בהוליווד, והחליטה לעשות שם את אתגר הקרח כשכפיל של ג'וני דפ שופך עליה את דלי הקרח. שהאנגלית לא תבלבל אתכם/ אטיאס החליטה לאתגר ישראליות לגמרי, מיכל ינאי, הדר לוי ויעל בר זוהר. ד''ש לג'וני.

 
 
 

מורן אטיאס

גם אחותה הגדולה של שני אטיאס, מורן אטיאס לא יצאה מזה. אחרי שלושה סרטונים שהעלתה לאינסטגרם כשמשפריצים עליה מים מצינור, מורן עשתה את זה ואיתגרה את נטלי דדון, בר רפאלי והכוכבת הבינלאומית מילה קוניס.

 
 
 

ליידי גאגא

הפעם ליידי גאגא מראה לנו שאפשר להישאר אדישים גם אם אתה שופך על עצמך דלי של קרח, או שזה בעצם לא דלי. הכוכבת זכתה מאיתנו בתואר "המלחיצה ביותר" בעיקר בגלל הלבוש, הדרך שהיא יושבת על הכיסא, האדישות והקערה הענקית, היא לגמרי ראויה לתואר הזה. מקווים שעד שתגיעי לישראל האדישות הזאת תעלם. גאגא החליטה לאתגר כוכבת לא פחות גדולה ממנה ואיתגרה את הזמרת אדל.

 
 
 

ג'סיי ג'יי

ג'סי ג'יי לא הסתפקה בסרטון אחד באינסטגרם, אלא צילמה שלושה סרטונים ונשפכו עליה שני דליים של מים.
הכוכבת החליטה לאתגר כוכבות גדולות אחרות כמו ניקי מינאז' ואריאנה גרנדה שטרם ביצעו את האתגר.

 
 
 

מיילי סיירוס

הכוכבת שמצליחה ליצור לא מעט כותרות בשנים האחרונות, עשתה את אתגר הקרח והפעם עם אחיה הקטן, ברייסון. שני האחים למשפחת סיירוס בניגוד לשאר, שפכו על עצמם קרח לא מיימי במיוחד.

 
 
 

ג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר החליט לעשות את האתגר בפעם השנייה והפעם בבגד ים וללא חולצה. ואיתגר את כל המעריצים שלו בכל העולם. חמוד!

 
 
 

ונסה הדג'נס

ונסה הדג'נס זוכה מאיתנו בתואר ה"נלחצת ביותר". רואים שהיא נלחצה מלעשות את האתגר וגם שהיה מאוד קר. הדג'נס החליטה לאתגר את חברתה ששיחקה איתה ב"היי סקול מיוזיקל", אשלי טיסדייל.

 
 
 

אשלי טיסדייל וזאק אפרון

אם כבר מדברים על "היי סקול מיוזיקל" אשלי טיסדייל, הסכימה לאתגר של ונסה הדג'נס, ולא עשתה אותו לבד אלא עם זאק אפרון החתיך, והוא החליט לאתגר את חברו רוברט פטינסון שלא פחות חתיך ממנו.

 
 
 

רוברט פטינסון

הכוכב ההורס עשה את האתגר שזאק אפרון ואשלי טיסדייל איתגרו אותו, אבל בגלל שפטינסון הוא לא ממש פריק של טכנולוגיה ואפילו אינסטגרם אין לו, הוא ביקש מאפרון לעלות את האתגר במקומו. פטינסון קיבל מאיתנו את התואר "הכי סובל" כשקוביות הקרח עפו לו מעל הראש וחבריו הרטיבו אותו עם צינור, זרקו עליו כוסות וגם עוד כמה קוביות קרח. באסוש.

 
 
 

קריסטן סטוארט

הדמות הנשית ב"דמדומים" החליטה לעשות את האתגר בדרך מאוד מקורית והפוכה מהרגיל. סטוארט וחבריה הכניסו את ראשם לתוך דלי המים הקפוא, וכשנגמר להם האוויר שפכו אותו על עצמם. וזה לא הכל, לאחר מכן חבריה הביאו דלי ענק של מים ושפכו אותו על סטוארט. לא נעים.

 
 
 

נינה דוברב

לכוכבת של סדרת ערפדים אחרת, נינה דוברב, כוכבת "יומני הערפד", הראתה לנו שאם עושים את אתגר הקרח עושים אותו בחופשה בים. דוברב שבילתה עם חבריה על אוניה עשתה את אתגר הקרח וישר אחרי זה קפצה מהאוניה אל תוך המים, כמה כיף! רק משהו קטן, אמורים לאתגר שלושה אנשים ולא את כל החברים שלך.

 
 
 

סיימון קאוול

מנחה ה"אקס פאקטור" האמריקאי גם עשה את זה על הספינה. רק נראה כאילו היה עליה גז צחוק, ניסינו להבין ממה קאוול צוחק אבל הסרטון הזה בעיקר הצחיק אותנו.

 
 
 

אשטון קוצ'ר ווילמר ולדראמה

החתיך ההורס עשה את אתגר הקרח ביחד עם וילמר ולדראמה, שניהם כוכבי "מופע שנות ה70". לפי איך שזה נראה היה מאוד מאוד קר בגלל כמות המים והקרח שנשפכו על שניהם, ואם כבר יש בריכה מאחוריכם היינו שמחים לראות אתכם קופצים אחר כך גם אליה. אם כבר אתגר עם מים וקרח - אז עד הסוף!

 
 
 

לואי טומליסון

אחד שיודע איך עושים את זה הוא חלק מלהקת "וואן דיירקשן", לואי טומליסון. הזמר הסכים לאתגר ואחרי שנשפכו עליו שני דליים מלאים במים ובקרח, קפץ עם הבגדים לתוך הבריכה שנמצאת מאחוריו. טומליסון החליט לאתגר את הנסיך הארי, אנחנו מחכים לראות את האתגר שלו.

 
 
 

קייטי פרי

קייטי פרי הפעם עשתה את האתגר במקום מקורי – על ספינת פירטים שנמצא בפארק מים. פרי החליטה לתייג את האחת והיחידה, מדונה. אחרי שהעלתה את הסרטון של האתגר, העלתה עוד סרטון שלו בהילוך איטי.

 
 
 

בריטני ספירס

גם זמרת הפופ המצליחה בריטני ספירס, התגייסה לאתגר, רק שגם היא שכחה שלא עושים את האתגר הזה כשהמשקפיים עלייך. ספירס החליטה לאתגר את אדם סנדלר. אבל רגע, שאלה - מה קרה לקול שלך בסוף?

 
 
 

אדם סנדלר

אדם סנדלר זוכה מאיתנו בתואר "המפחיד ביותר" . סנדלר נראה טיפה עצבני אולי כי בריטני ספירס אתגרה אותו?
סנדלר, מקווים שהכל בסדר, אבל חוץ מזה שיחקת אותה בגדול!


 
 
 

אדם למברט

ולאדם אחר עכשיו – אדם למברט. הרוקיסט המתוק השתתף גם באתגר, ונראה שאותגר על ידי הרבה חברים. אהבנו בעיקר את הפרצוף שעשה אחרי ששפך על עצמו את דלי המים.


 
 
 

ליאם המסוורת'

צב הנינג'ה שאיתגר הבן של אלון דה לוקו הסכים לאתגר, רק שצב הנינג'ה הספציפי הזה הוא ליאם המסוורת'. כל הכבוד ליאם, אבל רצינו להזכיר לך שאנחנו לא נמצאים בפורים. המסוורת' החליט לאתגר את חברו ל"משחקי הרעב" ג'וש האצ'רסון.

 
 
 
 
 
 

קודי סימפסון

מישהו שלא היה מוכן לאתגר הזה הוא קודי סימפסון. שניים מחבריו התגנבו לחדר שלו בזמן שישן עם שני דליי קרח, כמובן שסימפסון התעורר, אבל היינו שמחים לראות מה הוא עשה לחבריו אחר כך.

 
 
 

50 סנט

גם הראפר 50 סנט הצטרף לאתגר הקרח, כיף לראות כמה החברים צוחקים בזמן שאתה קופץ מהקור, לזה קוראים חברות טובה!

 
 
 

ג'סטין טימברלייק

ג'סטין טימברלייק החליט שאם עושים את האתגר לא עושים אותו לבד, אלא עם עוד עשרות אנשים. ולא רק זה, כל אחד מהאנשים החזיק דלי עם מים שרשום עליו "בואו נעשה את זה". כל הכבוד ג'סטין זכית מאיתנו בתואר "המשקיע ביותר".

 
 
 

ג'ניפר לופז

הזמרת ג'ניפר לופז הצטרפה גם היא לאתגר הקרח, והפעם איתגרה גם את פיטבול, שאחראי איתה ללהיט
"On the floor".

 
 
 

שאקירה

נסיים עם שאקירה, שעשתה את האתגר ביחד עם בעלה שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה, ששפכו על עצמם מים מתוך סירים. איזה יצירתיות.

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות