מתוקים: שיר מורנו ואורן מאור בחופשה רומנטית. צילום: פייסבוק

מתוקים: שיר מורנו ואורן מאור בחופשה רומנטית

לא רק הם בילו בחופשה מפנקת ורומנטית במיוחד, אלא גם עומר דרור, לי בירן ודניאל מורשת טסו לחופשה שאנחנו רק חולמים עליה. פאן פאן פאן

שיר מורנו, כוכבת הילדים שאף פעם לא תמצאו אותה בלי חיוך גדול על הפנים, לקחה קצת מנוחה אחרי מופעי הפסטיגל האינטנסיביים שהגיעו לסיומם ונסעה לחופשה ביחד עם בן זוגה אורן מאור.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הכי חמודים © אינסטגרם
 
השנה זאת הייתה הפעם הראשונה שמורנו כיכבה במופעי הפסטיגל. היא גילמה את קאצ'י ארוכת הזנב וביצעה את השיר 'זה תורי' לצידם של עומר דרור, דניאל ליטמן ושירן סנדל. לאחר חודשים מרובים של עבודה, חזרות וכמובן הופעות, היא מצאה קצת זמן לנוח. מגיע לה לא?
 
© חן אביב
 

מורנו ומאור עזבו את הארץ ביום רביעי מיד אחרי חגיגות סיום הפסטיגל וטסו היישר אל איטליה הקרירה. התמונה שהעלו ביחד גררה תגובות רבות, אבל הייתה אחת שגרמה לנו לחייך מעט, וזאת תגובתו של גיורא חמיצר:

© צילום מסך מהאינסטגרם

כידוע, השניים מנהלים מערכת יחסים יציבה כבר למעלה מחצי שנה ומאז אנחנו לא מפסיקים לראות אותם יחד, אם זה בהשקות, אירועים ותמונות באינסטגרם. לאחרונה הם עברו לגור בדירה משותפת בתל אביב מה שמראה לנו שפער הגילאים לא משחק אצלם תפקיד ושאכן הקשר בינהם חזק. אז יאללה, מתי נראה טבעת?

© פייסבוק

לא רק מורנו ומאור חוגגים. במסגרת פסטיבל ילדודס החמישי שנמצא באילת הגיעו גם שירן סנדל וטל מוסרי, שעדיין לא הספיקו להתאושש מסיום הפסטיגל וכבר יצאו להופיע שוב. בין המופיעים ניתן למצוא כוכבים נוספים בינהם: ליאור כהן, בן רביד, יהונתן בשן, יניב פולישוק ועוד רבים וטובים.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

בינתיים עומר דרור ודניאל מורשת דווקא בחרו לנוח אחרי הפסטיגל. מורשת שהתחיל את החופשה שלו בחרמון ממשיך אותה בניו יורק הרחוקה ביחד עם חבר טוב. ודרור מבלה עם חבר ומשקפיים נועזות במיוחד, שברקע יכולים לראות את ההרים המושלגים. מזהים איפה הוא נמצא?

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
 
תגובות