All You Need Is Love: הרווקים שהיינו רוצים שיהיו ביחד. צילום: דנה קרן, איציק בירן, רפי דלויה

All You Need Is Love: הרווקים שהיינו רוצים שיהיו ביחד

לכבוד יום האהבה אספנו בשבילכם את כל הרווקים והרווקות השווים ביותר בביצה, והפכנו אותם לזוגות שהכי היינו רוצים לראות ביחד. מתי חתונה?

שירן סנדל ועופר שכטר

היא כוכבת סדרת הילדים והנוער הכי אהובה בטלוויזיה "גאליס", והוא הסטנדאפיסט הכי מצחיק שתמצאו. סנדל ממש לא מזמן חוותה פרידה מבן הזוג שלה בן אסולין, ונכנסה לשוק הפנויים פנויות והאמת שממש אבל ממש לא מתאים לה להיות שם. שכטר כבר המון זמן מחפש את אהבת חייו וחייב כבר קשר. לדעתנו הם מתאימים ואפילו יכולים להיות הזוג הכי חמוד ופוטוגני בביצה.

© רפי דלויה 

עמית פרקש ועומר דרור

טוב אז את הרווקים האלה היינו ממש רוצים לראות ביחד. עומר דרור הוא ללא ספק הבחור הכי חתיך שתמצאו ועמית פרקש היא השחקנית והזמרת המוכשרת שכולנו אוהבים. שניהם רווקים טריים וההפכפכיות של הבלונד והשחור משתלב לנו יפה בעין. אחרי ששיחקו יחד בסדרה ״מועדון החנונים״ הם ללא ספק ייצרו את הזוג הכי מתאים והכי יפה שתראו. אנחנו כבר מחכים לדייט הראשון.

© רפי דלויה, אינסטגרם

דניאל ליטמן וליהי קרונובסקי

שני הרווקים הכי לוהטים בביצה. שניהם פרצו לחיינו בתכניות נוער מצליחות של לא אחר מגיורא חמיצר הגאון, הוא ב״החממה״ והיא ב״שכונה״ וללא ספק הם הצליחו לגרום לכולם או לפחות לנו להתאהב בהם. הדבר שמחבר בניהם הוא זה ששניהם הכי יפים שיש והם ללא ספק יצליחו ליצור את הזוג הכי יפה, מושלם, פוטוגני והכי חמוד בתעשייה.

© דנה קרן, אור גפן

עוז זהבי ושלומית מלכה

שני הרווקים האלה ביחד ללא ספק יהיו הזוג הכי מושלם שיש. היא האקסית של הרווק הכי חתיך שיש, עומר דרור ודוגמנית מצליחה והוא כוכב הסדרה הכי מצליחה בזמן האחרון "זגורי אימפריה". אנחנו ממש רוצים לראות אותם ביחד.

© ענת מוסברג (באדיבות פנאי פלוס), איציק בירן

יהודה לוי ואנה ארונוב

אחרי שהיו במערכות יחסים ארוכות וחוו פרידות קשות כנראה שרק הם יכולים להתאים אחד לשני ובמקרה הזה גם בצורה טובה מאוד. יהודה לוי ואנה ארונוב הם הרווקים שכנראה ישרדו הכי הרבה זמן ביחד ועל הדרך גם יגרמו לאקסים שלהם לקנא.

© רפי דלויה

אוריאל יקותיאל ועברי לידר

אוריאל יקותיאל שפרץ לחיינו ממש לא מזמן בתוכנית הריאלטי 'המרוץ למיליון', אומנם רץ מידי שבוע על המסך עם טום באום אך הוא רווק ועברי לידר שממש בזמן האחרון יצא ממערכת יחסים ארוכה של חמש שנים שבסופה גם הוציא שיר שמתאר עד כמה המערכת הייתה חזקה. יקותיאל ולידר הם ללא ספק שני הרווקים הכי נחשקים של הביצה וגם של הקהילה הגאה וביחד הם יכלו להיות הזוג הכי מעניין שיש.

© רפי דלויה, איציק בירן
 

 

תגובות