הסערה בחוץ: הסלבס קופאים ומתעדים. צילום: צילום מסך מאינסטגרם

הסערה בחוץ: הסלבס קופאים ומתעדים

שום סערה, סופה או שלג כבד יעצרו את מפורסמי ישראל מלתעד את עצמם בסלפי עדכני ומוצלח, היישר לרשתות החברתיות. מי קפא בקור בארץ ומי בכלל משחק בשלג בבירה? קיבצנו עבורכם את מיטב הסלפי מהסופה הגדולה

חשבתם שהשלג ישבית מדינה שלמה? יגרום למפורסמים להסתגר בבית, לבכות ממזג האוויר הסגרירי ולא דווקא לתעד את הרגע ולהעלות אותו לרשתות החברתיות? ובכן, ברור שטעיתם. המפורסמים, בעיקר אלו ששורצים לא מעט בפייסבוק או באינסטגרם, ניצלו את הסופה כדי לתעד את עצמם, לעשות סלפי מעורר קנאה עם השלג ובעיקר – לגרום לכולנו לאכול את הלב עם התמונות היפות. אחרי הכל, רק עדי הימלבלוי יכולה לתעד סלפי מאוהב עם בן זוגה ברחוב מלא שלג, לא? אז ממש בשבילכם, כל הרגעים הבלתי נשכחים מהסופה הגדולה. רק תשתדלו שלא לקנא, סבבה?

בר רפאלי והראל סקעת

אם חשבתם שתואר "הדוגמנית המצליחה והמרוויחה ביותר בישראל" לא מספיק לגברת בר רפאלי, כנראה שצדקתם. מסתבר שמלבד כישורי ההנחייה, הדוגמנות, המשחק ומה שביניהם – רפאלי טובה גם בלבשל. תשאלו את הראל סקעת ובן זוגו הדוגמן עידן רול, שהתארחו בצהריי שבת אצל בר ועדי וליקקו את האצבעות מהחמין שהכינה הטופ מודל. הזמר והשופט המסוקס ניצל את הלאנץ' עם רפאלי לסלפי דביק במיוחד, אחד כזה שלא משאיר שום מקום לדמיון. איזה מזל שיש את בר, אה? ואת הסערה שבחוץ, אחרת רפאלי לא יכלה להפגין את כישורי הבישול שלה.

© אינסטגרם

טל מוסרי

המנחה הכי לוהט בסביבה החליט לנפוש דווקא כשמזג האוויר צונח מתחת לאפס. מוזר? כשמדובר בטל מוסרי, הכל יכול להיות. מוסרי תיעד את השלג הכבד שיורד בבירה, לא שכח לתייג את מקום הנופש שלו (מלון בוטיק בירושלים המושלגת) ובעיקר גרם לנו לקנא. טוב נו, לפחות לנו יותר חם. אולי.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

לירן כוהנר

מסתבר שמלכת היופי (במיל') לא בדיוק מחבבת את מזג האוויר הסוער ולכן תיעדה את עצמה, ברגע של רחמים עצמיים בבית, בפרצוף עצבני, מיואש וחסר סבלנות בסלפי שמסביר כמעט הכל. כנראה שגם אם את מאורסת לגיא גיאור, החיים בעצם לא כל כך מושלמים.

© אינסטגרם

שיר מורנו

מי שניצלה את הסופה הגדולה לבטן-גב אי שם באילת הרחוקה, היא לא אחרת מהשחקנית שיר מורנו, שמסתמן כי שום סופה או שלג כבד יעצרו אותה מלנפוש עם בן הזוג בחוף הים. מורנו תיעדה כמה שעות לפני שהסופה השתלטה על כל הארץ, אותה ואת בן זוגה אורן מאור בתמונה משפחתית, על שפת הים, מלאה בשמש ומזג אוויר שכולנו היינו רוצים לקבל.

© אינסטגרם

מאור שוויצר

השחקן הכי לוהט בסביבה, מאור שוויצר, הוכיח בעבר כי כישורי הבישול שלו בהחלט לא רעים, אבל בסלפי שתיעד במהלך הסערה, מסתבר כי גם כישורי האבהות שלו לא רעים בכלל. שוויצר העלה לחשבון האינסטגרם שלו סלפי עם תינוק קטנטן וחמוד שבעצם מוכיח שיש לו את הפוטנציאל להיות האבא השווה ביותר בישראל. אז, למה הוא מחכה?

© אינסטגרם

איילן גולן ובנו, יאן גולן

לפני כמעט חודשיים מדינה שלמה עצרה את נשימתה למשמע הבשורה הגדולה מכולן: אייל גולן שוב אבא. מאז, נראה כי גולן התרגל שוב לטייטל "אבא" ובת זוגתו, רוסלנה רודינה, התרגלה בפעם הראשונה לטייטל "אמא". במהלך הסערה הגדולה, גולן לא שמר על הפרטיות המוכרת שלו, בחר להעלות לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם בנו, יאן גולן, וכתב: "יש דבר יותר מחמם ביום קר שכזה? חיים של אבא". הרי יש סלפי יותר מרגש מתמונה עם הילד החדש והמתוק שלך?

© אינסטגרם

ליאור נרקיס, ישראל אטיאס ומשה פרץ

הזמר המוכר והאהוב ליאור נרקיס החליט לבלות, בשיאה של הסערה הגדולה, דווקא בהכנסת ספר תורה. לא סתם הכנסת ספר תורה, אחת שכוללת בתוכה גם את משה פרץ וישראל אטיאס. תודו שלא משנה כמה קר היה שם, הייתם רוצים להתחלף עם אחד האורחים. מעניין מה משפחת זגורי הייתה אומרת על זה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

קרן פלס

השופטת, הזמרת והאמא הכי לוהטת בסביבה, קרן פלס, החליטה לתעד דווקא תמונה ביתית, חמימה וסגרירה ולא בדיוק את השלג הכבד שבחוץ. פלס העלתה לחשבון הפייסבוק שלה תמונה עם בתה הקטנה, לונה, כאשר שתיהן מתחממות מול האח הלוהט ומשאירות אבק לכל שאר התמונות הלבנות מהסערה. הכי גירל פאוור.

© אינסטגרם

לי בירן

מי שחווה מזג אוויר חורפי במיוחד הוא השחקן והמוזיקאי לי בירן, ששוהה ברגעים אלה בבירת אנגליה, לונדון. בן הזוג של דר זוזובסקי, שמככב בימים אלה ב"החממה 3", כנראה לא התאפק והיה חייב לשתף את עוקביו בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו על כך שקר לו מאוד. בירן נראה מתועד בתמונה לבוש בהתאם למזג האוויר שבחוץ, מעיל, נעליים גבוהות ואפילו מטרייה שהוא אוחז בידו. אנחנו מציעים - בוא לישראל, אצלנו תמיד חם, בלב.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

שירה וילנסקי

עוד כוכבת שמבלה ברגעים אלה אי שם מעבר לים היא לא אחרת מאשר שירה וילנסקי. השחקנית המוכשרת קפצה לשוויץ, שם מזג האוויר חורפי ומושלג במיוחד, ותיעדה את עצמה באחד מהרחובות המושלגים כאשר חיוך רחב על פניה. נראה שהיא כל כך נהנתה שלאחר מכן יצאה לעשות את הסקי הראשון בחייה, האם נמצאה הכוכבת הראשונה בהיסטוריה שנהנית ממזג האוויר המקפיא? מסתבר שכן. כך או כך, אנחנו עדיין נאהב את שירה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

 

 

הצטרפתם כבר לפייסבוק של פרוגי? 

ולאינסטגרם שלנו?

 

 

 

תגובות