שי גבריאל ושני אלון הזוכים הגדולים של "המירוץ למיליון". צילום: איתן אבוט

שי גבריאל ושני אלון הזוכים הגדולים של "המירוץ למיליון"

אחרי עונה מצחיקה ומרתקת, עם מתמודדים מעניינים ומגוונים במיוחד, שי ושני הם הזוכים הגדולים של העונה הרביעית. זהירות: 750 אלף שקלים בדרך אליכם

תגידו מזל טוב, הזוכים הגדולים של "המירוץ למיליון" הם שי גבריאל ושני אלון, המתמודדים הכי מגניבים שזכו ב750 אלף שקלים וניצחו במקום הראשון את העונה הרביעית. גבריאל ואלון גרים במושב שקט בצפון הארץ, ושי הוא החבר הכי טוב של בעלה של שני. היו כמה הרמות גבה מצד הצופים שלא הבינו את הקשר בין השניים ואיך בעלה של שני מסכים לה לרוץ עם החבר הכי טוב שלו, אך השניים מעידים כי הם כמו אחים, ואין ביניהם שום דבר רומנטי. אנחנו מאמינים להם, כי אחרת איך תסבירו את זה שהשניים ניצחו במירוץ? עכשיו רק מעניין מה הם יעשו עם כל הכסף שקיבלו, אנחנו מהמרים על לול תרנגולות חדש. 

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

במקום השני והמכובד נמצאים טום באום ואוריאל יקותיאל, הליהוק הכי גאוני שנראה אי פעם על המסך. בתכנית השניים דיברו בלשון נקבה, הזכירו את עברם הגאה, וסיפרו פעמים רבות על ההטרדות שליוו אותן במהלך השנים וגם על הקשר עם המשפחה. למי שלא מכיר וחי בעולם אחר אז טום באום (22), מגיש ועורך מוזיקלי בMTV, יקותיאל (26) רקדן במקצועו ואף הופיע בקליפים של עומר אדם ועברי לידר. השניים היו הזוג הכי מצחיק ורגיש על המסך, אין צופה אחד שלא התאהב בהם ורצה לראות אותם במשך פרק שלם.

© צילום מסך מאינסטגרם
© רפי דלויה

למקום השלישי מגיעות יוכי אפוליאון ולינור פחימה, בנות 24, החברות הכי טובות מהקריות. למי שלא מכיר וחי באטמוספירה אחרת, יוכי אפוליאון חזרה בשאלה אחרי שהייתה חרדתית אך היא עדיין מאוד מאמינה. בת הזוג של יוכי במירוץ היא לינור, מסורתית מהצפון, ולא פעם השתיים התפללו בזמן המירוץ. יוכי ולינור הן החברות הכי טובות, לשתיים שפה משותפת משלהן, הן מחזיקות ומחזקות אחת את השנייה. בנוסף, בימים אלו אפוליאון מתחזקת זוגיות צמודה עם מאירי שמש, גם מהמירוץ, ופחימה עומדת ללדת בכל רגע. שיהיה להן בהצלחה!

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

הרבה לפני שהכרנו את המתמודדים המגוונים, העונה הרביעית של "המירוץ למיליון" עמדה להיות עונת VIP, אולם בשל סיבות כאלו ואחרות שקשורות בתקציב, העונה לא הייתה בנויה מסלבס פרט לרוני ויעל דואני. המתמודדים כבשו אותנו ללא ספק, ואנחנו בטוחים שממש לא היה צריך עונה שמלאה בתככים של סלבריטאים.  

העונה הייתה העונה הטובה ביותר מבין כל העונות של "המירוץ למיליון", בעיקר בזכות הליהוק. בין המשתתפים הבולטים בה ניתן למצוא את הזוג היפה רז זלצרמן ואלכסה דול, וובה ואלה שקיבלו קמפיינים מפה ועד להודעה חדשה, דניאל טופז "הבן של" ומאירי שמש, שי ועדי אטון החטובים, וטילטיל ומזרחי המצחיקים. 

© רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

תגובות