מתוקים כדבש: איך חגגו הסלבס את ראש השנה?. צילום מסך מאינסטגרם

מתוקים כדבש: איך חגגו הסלבס את ראש השנה?

אמש, הגיעה אלינו השנה החדשה, שנת תשע"ו, וכולנו חגגנו אותה. כיאה לכל חג, גם הפעם הסלבס המקומיים והאהובים שלנו חגגו את החג במקומות שונים ושיתפו כמובן. אז מי לקח חופשה מהצבא לכבוד החג? ומי בירך אותנו בברכות מקוריות במיוחד?

אמש, כולנו התלבשנו בבגדי החג וחגגנו את השנה העברית החדשה. כמובן שגם הסלבס מהביצה המקומית והאהובה שלנו הצטרפו לחגיגה, ושיתפו כמובן תמונות חגיגיות במיוחד כמו שרק הם יודעים לצלם. נתחיל בכוכב "גולסטאר" הלא הוא יון תומרקין, שצילם תמונה אומנותית במיוחד בה כיכבו סמלי החג תפוחים, דבש ויין. אל תומרקין הצטרף עוז זהבי שחזר אלינו עם הסדרה "ג'וני ואבירי הגליל", והראה לנו חלק מהתבשילים שיהיו על שולחן החג שלו.

אומנותי © אינסטגרם
© אינסטגרם

אין כמו להצטלם עם אמא לכבוד השנה החדשה, ואם זה לא מספיק, אין כמו להעלות את התמונה הזו לאינסטגרם. כוכב הסדרה "גאליס", דניאל גד, הצטלם עם אמא ואיחל לה שנה טובה, אליו מצטרפות חן אמסלם או איך שאנחנו רגילים לקרוא לה/ אבישג זגורי ומור פולנוהר שעשתה סלפי אוהב עם אמא. מהממות!

© אינסטגרם
© אינסטגרם
סלפי עם אמא
סלפי עם אמא © אינסטגרם

לעומתם, הזוג הכי שווה בביצה המקומית לי בירן ודר זוזובסקי, פינקו אותנו בתמונה קופצנית במיוחד היישר לים והודו לנו על הברכות שהם מקבלים לקראת השנה החדשה. אליהם מצטרף מצחיקן השנה וכוכב השבוע שלנו טום באום, שעיצב תמונה במיוחד בשבילנו ואיחל לנו את הברכה המסורתית.

© אינסטגרם
הברכה המסורתית
הברכה המסורתית © אינסטגרם

אליהם מצטרפים מספר כוכבים שהעלו תמונה ולא שכחו לברך את המעריצים בברכות מקוריות מן הרגיל. טל מוסרי שעבר שנה לא פשוטה, איחל לנו שנה מלאה באהבות. כוכב "גאליס", דניאל מורשת, החליט לפנק אותנו בשנה מתוקה כמו הכלב שבתמונה, ואסף הרץ איחל לנו שנה טובה כמו המתוקים שבתמונה, שזה בעצם הוא בילדותו עם חבר.

© אינסטגרם
אל תשכחו להיות מתוקים כמוהו
אל תשכחו להיות מתוקים כמוהו © אינסטגרם
© אינסטגרם

בניגוד אליהם, ה-X פקטור דניאל יפה והגולדן בוי נדב גדג', החליטו לשתף אותנו בתמונות מרגשות ולסכם את השנה המיוחדת שעברו. יפה מספרת כי השנה שעברה הייתה שנה "מלאה בהגשמת חלומות, בחברים מדהימים ובניצחון גדול אחד." ואילו גדג' פינק אותנו בתמונה עם שני הפרסים בו זכה והודה לנו על התמיכה. 

עברה שנה עמוסה
עברה שנה עמוסה © אינסטגרם
© אינסטגרם

כמובן שאין ראש השנה בלי שהסלבס יראו לנו איך הם ערכו את השולחן והתלבשו לכבוד החג. כוכבי הסדרה "שכונה", ליאנה עיון ועידן שקרוקה פינקו אותנו בתמונות עם הופעת החג שלהם. עיון הדגישה כי "ככה התלבשתי. חג שמח ושנה טובה אני מתה עליכם." ואילו שקרוקה שלקח חופשה מהצבא, הראה לנו את הלבוש לחג וחלק משולחן החג בו סעד. חגיגיים!

© אינסטגרם
© אינסטגרם
תגובות