מי שלא טוב לו יום טוב לו: האם הסלבס פעלו נכון ב-2015?. צילומים: אינסטגרם, ענת מוסברג

מי שלא טוב לו יום טוב לו: האם הסלבס פעלו נכון ב-2015?

שנת 2015 הייתה שנה דרמטית במיוחד לסלבס הכי נוצצים בתעשייה, לכבוד סוף השנה החלטנו לתת לכם להחליט - מי עשה צעד נכון ומי עשה טעות בהחלטה שלו. בקיצור: לא טוב לו או יום טוב לו?

הרבה דברים דרמטיים קרו בבידור בשנת 2015, הרבה דברים שישפיעו גם בעתיד על הסלבס שלנו בביצה. אך האם הם בחרו נכון? בדיוק בשביל זה יש אותנו! הכנו לכם אפשרות להצביע האם הצעד שהסלבס עשו השנה הוא טוב הוא לא. או בקיצור: "לא טוב לו" או "יום טוב לו"?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אסי עזר עוזב את האח הגדול

"קבלו את המודח הבא מבית האח הגדול, קבלו את - אסי!" אם לדייק, אסי לא באמת הודח אלא בחר לפרוש מהנחיית התכנית לאחר שש עונות מצליחות לצד ארז טל. למה? לאסי נמאס להיות זה שנלווה לארז וכן עמדה בפניו בחירה די קשה: להמשיך להנחות את האח או את הכוכב הבא שמשודרת במקביל? אסי בחר ב"הכוכב" וברותם. וארז בחר בקורין.

נא להפרד בהתאם
נא להפרד בהתאם © אינסטגרם
 

 

נועה קירל מצלמת קליפ שערורייתי

אל נועה קירל נחשפנו השנה, היא פרצה אל חיינו עם להיט כייפי וקצבי שכתב לה איזי, "מדברים" שגם זכה להצלחה גדולה. אולם, הקליפ השני שהוציאה קירל לשיר "קילר" עורר סערה גדולה ברשת וזעם ציבורי שנמצא בכותרות עד עכשיו. הכעס הוא על כך שנועה מציגה קליפ חושפני שלא הולם ילדה בת 14 וכן כולל בתוכו ביטויים כמו "69". האם זו סערה שתחלוף? הזמן יגיד.

 

 

 

 

זאין מאליק עוזב את וואן דיירקשן

פייר? הופתענו! זאין מאליק החליט להפתיע בגדול השנה עם הודעה דרמטית במיוחד / הוא עוזב את וואן דיירקשן לטובת קריירת סולו משלו. ההחלטה הזו גרמה למעריצות רבות ברחבי העולם לבכות בלי הפסקה ולחרוט על עצמן על הידיים.

© צילום מסך מיוטיוב
 

 

ידידיה ויטל עושה קרחת

אם בשנה שעברה הפתיע אותנו ידידיה ויטל ביציאה מהארון, השנה הוא הפתיע שוב והפעם בגזרת הלוק שלו. אנחנו העברנו עוד יום בפיד האינסטגרם שלנו ופתאום קלטנו סרטון של ידידיה ובו הוא מסיר את שיער ראשו לגמרי ונותר קירח למדי. אנחנו עוד לא החלטנו אם זה מתאים לו או לא.

 

FREEDOM☑

A video posted by Yedidia Vital ידידיה ויטל (@yedidia) on

 

 

 

טל מוסרי עובר לניקלודיאון

עזבו את זה שטל עזב את ערוץ הילדים, מה שהפתיע אותנו יותר וללא הכנה מוקדמת מידי, זה שהוא עבר לערוץ ניקלודיאון המתחרה! אם ברגע שהוא עזב את ערוץ הילדים כולם החלו להיות עצובים ולהראות את זה ברשת, ברגע אחד אותן התגובות הפכו ל"בוגד" ו"איך יכולת", עם הזמן זה צבר תאוצה והפך לשיח הציבורי הכי ארוך ברשת הישראלית. מיצינו, לא?

© אור גפן

 

 

שיר מורנו מצטרפת ל"מרי לו"

אחרי חתונה מדוברת, תפקיד של הרעה ב"הקוסם" ועונה נוספת ב"החממה", שיר מורנו עושה עוד צעד בקריירה והופכת להיות המרי לו החדשה. את התפקיד היא אומנם לא קיבלה בקלות, יעל בר זוהר לוהקה אליו שוב והייתה אמורה להתחיל בחזרות, אך מהר מאוד התחרטה בר-זוהר וויתרה על התפקיד ומי שקיבלה אותו היא מורנו. על פניו צעד מעולה אך מדובר במחזמר ושיר כבר סיפרה לנו בעבר שכישורי השירה שלה לא בשיא. אנחנו מאחלים בהצלחה!

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

מיילי סיירוס לובשת ישראל

הנה מישהי שלגמרי הפתיעה אותנו. בשיא גל הטרור בארץ ובזמן חרם מוצרים עולמי שהחל על ישראל, מיילי סיירוס העלתה תמונה לאינסטגרם שלה ובה היא לבושה בתחפושת מגן דוד ענקית. התגובות לא אחרו לבוא, לצד תמיכות תומכות מישראל היא קיבלה תגובות שנאה וכעס על זה שהיא תומכת במדינה כמו שלנו. התמונה צולמה בבר המצווה של השחקן היהודי ג'יימס פרנקו.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

החממה - הסוף!

אם חשבנו שתיהיה סדרה ראשונה של גיורא חמיצר שלא מסתיימת לאחר שלוש עונות, נוכחנו לדעת שטעינו ובגדול. מיד עם סיום צילומי המשך העונה השלישית של החממה, קיבלנו את ההודעה הכואבת מכולם - זוהי העונה האחרונה של הסדרה. ובכן, אולי רסקו לנו את הלב, אבל היי! לפחות יש 50 פרקים ולא 25!

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 בר רפאלי מעלימה מס?

ממש בחודש האחרון צצה לה שערוריה חדשה מבית בר רפאלי. כמה ימים הסתובבה ברשת הידיעה כי דוגמנית מצליחה נעצרה בחשד להעלמת מס, מהר מאוד גילו לכולם שמדובר בבר רפאלי ואמא שלה שמשמשת גם כשבוכנת שלה. השתיים נחקרו בחשד להכנסות שלא דיווחו, דיווח שווא על היותה של בר רפאלי מתגורת בחו"ל וגם על מתנות שקיבלה רפאלי בשווי גבוה ולא דיווחה. אנחנו לא יודעים איך הפרשה הזאת תגמר, אבל אנחנו בטוחים שעוד יזכרו אותה.

© אינסטגרם

 

הראל סקעת ואסי עזר מסתבכים עם הקהילה הגאה

עוד פרשה די טרייה שלא מפסיקים לדבר עליה היא ההסתבכות של הראל ואסי ב"הכוכב הבא". מתחילת העונה נשמעות טענות כי בתכנית הם מאפשרים לגלוג על הקהילה הגאה בעוד הם עצמם משתייכים אליה ומייצגים אותה. השיא היה בפרק בו שודר האודישן של מאור גמליאל ובו הוא ביצע שיר על יציאה מהארון שהציג סטיגמות על הקהילה הגאה, אסי והראל התלהבו מהשיר ועודדו אותו והתגובות לא אחרו לבוא ולכעוס על כך שהשיר יכול לגרור בריונות כלפי ילדים בארון או מחוץ לו בבית הספר ובשאר המקומות.

 

 

 

ניקול ראידמן פותחת לילדים אינסטגרם

אם חשבנו שניקול ראידמן הגיעה לשיא שלה, השנה ראינו כמה עוד שפנים מהכוכבע היא יכולה לשלוף. בעוד יום שגרתי שלנו, גילינו שניקול פתחה אינסטגרם לבת שלה, מישל ובין רגע הפכה אותה לאינסטגרם הכי מדובר, הכי חם והכי צעיר שראינו. מספר העוקבים רק עלו והאמא ניקול שראתה את ההצלחה, החליטה לפתוח חשבון אינסטגרם גם לבן הקטן של משפחת צ'רנוי. לייק?

 

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 

 

תגובות