רכילות בקטנה: וואן דיירקשן נתבעים וספיר בן רובי נפרדת. צילום מסך מיוטיוב ואינסטגרם

רכילות בקטנה: וואן דיירקשן נתבעים וספיר בן רובי נפרדת

השבוע ברכילות בקטנה - קנדל ג'נר מסתכסכת עם הבלרינות, וואן דיירקשן בבית המשפט וגם: מדוע בחרה בר רפאלי את השם ליב?

גם השבוע, אנחנו מביאים לכם את הסיכום מיוחד של כל מה שהתרחש בעולם הבידור ואולי פיספסתם. אז סקרנים לדעת מה קרה בעולם הסלבס ועבר מתחת לראדר שלכם?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אדל מקדישה

פירוק הפאוור קאפל של הביצה ההוליוודית "בראנג'לינה" תפס את כולנו בהפתעה, ואפילו את הזמרת הבריטית אדל. ביום שלישי בלילה באמצע הופעתה במדיסון סקוור גרדן, אדל פלטה "בראנג'לינה נפרדו!". הזמרת הודתה כי הפרידה של הזוג הטרידה אותה כל היום והקדישה להם את ההופעה.

 

טקס האמי 2016

ביום ראשון האחרון התקיים בלוס אנג'לס טקס האמי, בו מוענקים פרסים בתחום הטלוויזיה. הזוכות הגדולות היו הסדרות "משחקי הכס" זכתה בתואר הנחשק של סדרת הדרמה הטובה ביותר ו"אמריקה נגד או ג'יי סימפסון".מיני דרמה קטנה התעוררה ברשתות החברתיות לאחר שסרט האלבום של ביונסה "Lemonade" לא זכה בפרס סרט הטלוויזיה המוזיקלי הטוב ביותר. מי שגנבו את ההצגה היו כוכבי הסדרה " Stranger Things" החמודה עם הלהיט   "Uptown Funk" בהופעה סופר מתוקה.

 

אמאל'ה!

אילנית לוי הגיעה לסט הצילומים על מנת לצלם תמונות לקראת ההצגה "סינדרלה" בה היא תשתתף בחנוכה, ויום הצילומים עבר חלק עד לרגע בו הגיע עכביש אל הסט. אילנית ראתה את העכביש ונתקפה בפחד, מה שהניב כמה תמונות משעשעות. פייר, אפשר להבין אותה.

© באדיבות יחסי ציבור

נשאר ידידים

אם חשבתם שאחרי הפרידה של טיילור סוויפט וטום הידלסטון יש ביניהם "bad blood" אז תחשבו שוב. כשטום נשאל בראיון למגזין "People" אם הוא וטיילור עדיין ידידים הוא השיב בחיוך "כן כן, אנחנו כן". יש מצב לקאמבק?

נחלצת לעזרתו

העובדה שזאין מאליק סובל מהתקפי חרדה היא דבר ידוע, אך כעת בת הזוג שלו הדוגמנית ג'יג'י חדיד החליטה לעזור לזאין עם התקפי החרדה, שגורמים לו לבטל הופעות על בסיס קבוע, "ג'יג'י נחושה לעמוד לצידו, והיא שיכנעה את עצמה שהיא היחידה שמבינה אותו. היא חושבת שהיא יכולה להציל אותו" סיפר מקרוב לשניים והוסיף כי ג'יג'י "רוצה לתמוך בזאין, כך היא תעזוב את הכל אם הוא ייאמר שהוא נאבק בחרדות".

© צילום מסך מאינסטגרם

כבר לא

במהלך השבוע, לא פחות מארבע פרידות התרחשו בעולם הבידור.זוג נוסף שפירק את החבילה הם ג'סטין ביבר וסופיה ריצ'י, שלאחר חודש וקצת של זוגיות מתוקשרת ודרמת אינסטגרם עם סלינה גומז, החליטו שטוב להם יותר בנפרד. גם טום קשתי ועומר קינן הפרידו כוחות לאחר מערכת יחסים קצרה. גל הפרידות הגיע גם אל ספיר בן רובי ויואב וולף שחזרו לעולם הרווקות השבוע אך באווירה טובה.

© צילום מסך מאינסטגרם

קצוץ

הזמר "דה וויקנד" הסתפר! "דה וויקנד", שהיה ידוע בזכות התספורת הלא כל כך שגרתית שלו עם הראסטות שהפכו לסמל המסחרי שלו, החליט להתרענן לקראת הסתיו בתספורת קצרה חדשה.

 

כוכבי דיסני חוזרים למסך?

קייל מאסי, שהיה בעבר אחד מכוכבי דיסני והשתתף בתוכנית "כל כך רייבן", העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו יחד עם קול ודילן ספראוס שידועים כתאומים זאק וקודי. קייל צירף לתמונה המשותפת את הכיתוב "תייגו מישהו שיצפה בסדרה הזו". התמונה והטקסט המצורף לה ישר יצרו גל שמועות על סדרה חדשה בכיכובם של קייל עם קול ודילן, אך נכון לרגע אין כל אישור לסדרה כזו, אך היינו שמחים לצפות אם הייתה כזו סדרה.                           

 

Tag someone who would watch this show 👇👇😂

A photo posted by Kyle Massey (@kylemassey) on

חוק וסדר

להקת וואן דיירקשן עתידה להגיע בהרכב מלא (כולל הזמר הפורש, זאין מאליק) לבית המשפט, בעקבות תביעה שמתנהלת נגדם. אדם בשם דייב לואיס טוען כי הלהקה גנבה ממנו את הלהיט " Story Of My Life" ולכן הוא תובע את וואן דיירקשן ואת היוצרים מאחורי השיר.

 

קנדל ג'נר נתקפת

כשאת קנדל ג'נר זה הגיוני שאחת לכמה חודשים את תופיעי על שער של "ווג", הפעם  קנדל התארחה ב"ווג" הספרדי. כידוע לפני כל שער נהוג לצלם סרטון קצר שעולה לרשתות החברתיות בו מי שעל השער מדבר עם הקהל על משהו, כך גם עשתה קנדל בו היא צולמה עם בגדי ריקוד בלט, רוקדת ומדברת על מה שהיא אוהבת, מה שהתחיל כמשהו דיי חמוד ואמיתי, עצבן לא מעט רקדנים שאמרו  שלהציג מישהי שלעולם לא למדה ריקוד, בבגדי ריקוד זה משהו שמזלזל בהם ובהשקעה שלהם למקצוע. פייר טיפה הגזמתם.

 

Spanish Vogue by @miguelreveriego

A photo posted by Kendall Jenner (@kendalljenner) on

מיסטר בייבי חן מזרחי ג'וניור

חן מזרחי, אחד הקומיקאים המצליחים בישראל (שבימים אלו מככב בסדרה "שותפים"), ואשתו מצפים לילד ראשון, עם התמונה הכי ברורה שיכולה להיות באינסטגרם הוא סיפר על הבשורה ואמר "זהו אני כבר לא יכול לשמור את זה יותר בסוד, אני הולך להיות אבא".

 

זהו אני לא יכול לשמור את זה כבר יותר בסוד . אני עומד להיות אבא

A photo posted by חן מזרחי (@hen.mizrahi) on

בר רפאלי חוזרת למשרה מלאה

עברו חמישה שבועות בלבד מאז שנודע לנו שאמא "בר-בור" הפכה לאמא וכבר חזרה לעבוד. זה התחיל בתחילת השבוע עם צעדה על המסלול והמשיך לצילומים, אם זה לא מספיק אז במהלך השבוע נודע לנו איך נבחר השם "ליב" ליורשת העצר - לפני כ-20 שנה האמא, ציפי רפאלי, הייתה בהריון והבטיחה כי אם יהיה לה בן אז היא תקרא לו און ואם תהיה לה בת אז היא תקרה לה ליב, כמו שכבר הבנתם היה מדובר בבן ושמו און, אך השם נשמר במשפחה לבת הבאה שהגיעה לפני חמישה שבועות.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

אריאנה מותקפת

אריאנה גרנדה, מי שידועה כאחת כזאת שהפה הגדול שלה סיבך אותה לא פעם ולא פעמיים, מסתבכת שוב. כחלק מקידום אלבומה אריאנה קיימה ראיון ברדיו עם ריאן סיקרסט, שלא התעלם ממה שמעניין באמת ושאל אותה על היחסים (עליהם שיתפה באינסטגרם) עם מאק מילר, כנראה שאת אריאנה זה מאוד הרגיז והיא ענתה: "אם אני מעלה משהו כזה, זה אומר שזה מה שאני מוכנה לחלוק ולשתף הרגע. זה לא אומר שאתה, ריאן סיקרסט, ומיליוני המאזינים שלך זכאים ליותר מידע", דבר זה סיבך אותה מאוד כיוון שלא מעט מאזינים התעצבנו על צורת הדיבור שלה והזלזול שלה כלפיהם, הרשת געשה, הטוקבקיסטים זעמו, ואנחנו יודעים שהסליחה כבר בדרך, כמו תמיד.

 
תגובות