רכילות בקטנה: הסודות של אריאנה גרנדה וירדן הראל. צילום: gettyimages

רכילות בקטנה: הסודות של אריאנה גרנדה וירדן הראל

השבוע ברכילות בקטנה: האח של נועה קירל הולך בעקבותיה, ימית סול פותחת את הסופ"ש בבשורה משמחת, דניאל גד בפסטיגל וגם: אחות של בן אל מתחתנת

הייתם עסוקים בבגרות בספרות ופספסתם את הסיפורים החמים? לא נורא! רכזנו לכם את כל הידיעות המעניינות של השבוע למקום אחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מזל טוב!

השחקנית האהובה, זו שגידלה אותנו ב"הפיג'מות", ימית סול, פתחה את סוף השבוע בבשורה משמחת במיוחד. סול ובעלה ישראל נוטס הביאו אמש (ה') את בנם השני לעולם בבית החולים איכלוב בתל אביב. הבן החדש יצטרף לאחיו אריאל בן ה-3 למשפחה. שיהיה המון במזל!

© אינסטגרם

שכונה מהסיפור

עומר גולדמן, כוכבת "שכונה", העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מחופשת לדמות מהסדרה שמצליחה לצבור תאוצה בימים אלו הלוא היא:"סיפורה של שפחה" מה שהיא לא ציפתה לו הוא שהסופרת שעל הסדרה מבוססת הספר שכתבה, כתבה לה תגובה שכללה שתי אימוג'ים ועומר בחזרה הגיבה לה :"רק האהבה וכבוד". ללא ספק כיף גדול.

 

#סיפורהשלשפחה #גרסאישראלית #דלתקציב

A post shared by @omergoldman on

הכי וונדר

זואי בת השבע וחצי כתבה מכתב לוונדר וומן על כך שהיא מעריצה שלה (גם אנחנו!) ואם היא יכולה לעשות פיג'מות וגלשנים של וונדר וומן. מה שזואי לא ציפתה הוא לקבל זה תגובה מוונדר וומן עצמה שכתבה לה בחזרה:"זואי המתוקה. שמחתי מאוד לקרוא את מכתבך. יש לך כתב יד מאוד יפה. כל הכבוד! אני לא אחראית על נושא הפיג'מות והגלשנים, אבל אני חושבת שזה רעיון ממש טוב וצריך בהחלט למצוא את מי שאחראי על זה ולומר לו לייצר...בינתיים אני שולחת לך חיבוק גדול".

© צילום מסך

הראשון שלו

אל בימת הפסטיגל הקרובה צפוי להצטרף כוכב נוער אהוב שהתפלאנו שזה לא קרה איתו עד עכשיו. אנחנו מדברים על כוכב "או בוי" ו"גאליס", דניאל גד שצפוי להצטרף לבימת המופע הגדול בחנוכה יחד עם סטטיק ובן אל, עדן בן זקן, ליביאנה, ניקי גולדשטיין, מיקי קם, שגיא ברייטנר ונוספים. בהצלחוש!

מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "הפסטיגל מקפיד בכל שנה להביא את האומנים המעניינים והמצליחים ולהעלות את המופע הגדול ביותר בישראל. אנחנו שמחים ששי התעניינות והתרגשות גדולה לגבי ליהוק המשתתפים והמופע שיעלה השנה, ברגע שהכל ייסגר נעדכן". 

© צילום: אור גפן

מעל הים

תחזיקו חזק, אנחנו חושבים שחלום הילדות הנצחי של כולנו מתגשם - המחזמר של בובספוג, הדמות המצוירת האהובה בעולם, רשמית מגיעה לברודווי! המחזה הופיע בפעם הראשונה בשיקגו בשנה שעברה, ועכשיו הוא עולה מדרגה! אנחנו לא יכולים לחכות לאירוע ההשקה הגדול.

 

סודות הנשף

ירדן הראל, אושיית האינסטגרם שמשמשת כהשראה אופנתית ללא מעט נשים ברשת, חשפה שבעבר לא היה רצוי כל כך שיקחו ממנה טיפים - היא שיתפה בסטורי של חשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה מנשף סיום י"ב, לובשת שמלה שכפי הנראה מתחרטת שהיא לבשה. אם תהיתם את מי היא לקחה כדייט לנשף, נספר שמדובר בבעל עומרי. 
 
לא השתנתה
לא השתנתה © אינסטגרם

חיוך בדרך?

אז מלבד הדמעות, החברים הטובים, השירים המרגשים וההופעה המרשימה שיכלנט להבחין בהם בהופעה שאריאנה גרנדה אירגנה במנצ'סטר לאחר הפיגוע הנוראי, יכולנו להבחין בדבר נוסף שדי תפס את עיננו. הזמרת ענדה טבעת שהייתה נראית ממש כמו טבעת אירוסין, מה שנראה לנו אפילו די הגיוני לאור הזוגיות המטופחת באופן מופלא עם מאק מילר. מה אתם אומרים?
הטבעת המדוברת. מאורסת?
הטבעת המדוברת. מאורסת? © צילום מסך מיוטיוב

כאב של לוחמים

לאחת מהסדרות המצליחות בישראל, "פאודה", שתחל את צילומה ממש בקרוב ותעלה בסוף השנה, יצטרף שחקן חדש ומסקרן - הזמר המוכשר עידן עמדי. הכוכב המזמר ישחק מתגייס חדש ליחידת המסתערבים המפורסמת במדינה, כסוג של מחליף לדמות של בועז (שאותו שיחק תומר קפון) לאחר שבעונה הקודמת מת. זהו כמובן תפקיד המשחק הראשון של עמדי. בהצלחה!

© ליאור פינקסון

עוד סיבה

על פי יוצר הסדרה "13 סיבות", בריאן יורקי, אמחנו שמחים לבשר לכם כי יש אישור סופי לעונה שנייה לסדרה המעולה. העונה תמשיך לחקור את סיפורה של האנה בייקר, ותמשיך לדון באירועים שעמדו במוקד העונה הראשונה. יורקי רמז כי ישנן עוד 12 גרסאות שונות לסיפור של האנה בייקר ושיש למה לצפות - אנחנו בטוחים בזה!

 

בשעה טובה

הזוג שהכיר על סט הצילומים של זגורי אימפריה (כמובן שאנו מדברים על חן אמסלם ומאור זגורי) שניפצו לנו לרגע את הלב ואחר כך גם חזרו אלינו חזקים ומאורסים מתמיד, מתחילים לארגן את החתונה המלכותית. אז מה הם הפרטים? בשביל זה אנחנו כאן! ה-3 באוקטובר הוא התאריך המיוחל בו הם יעמדו תחת חופה וקידושין האולם "כוכב הים" שנמצא בקיסריה, אליו יגיעו (חוץ מהחתן והכלה) גם עוד 600 מוזמנים, שיהיה במזל

זגורי אימפריה
זגורי אימפריה © אינסטגרם

בשבילכן, המירוץ הסתיים.

מור סילבר היא אחת מהמתמודדות שיככבו בעונה החדשה של "המרוץ למיליון", אך לצערן (ולצערנו) החברה של מור נפצעה במהלך הצילומים ומור נאלצה, בעקבות פציעת חברת, לפרוש מהתוכנית ולחזור חזרה לארץ. באסוש!

© צילום: ניר סלקמן

בחזרה למקורות

השחקן טל מוסרי סוגר מעגל וחוזר לנקודה ממנה התחיל את הקריירה - התיאטרון. מוסרי יצטרף לתיאטרון "הבימה" ויככב שם בהצגות: "הרפתקאות הדוד אריה" וככל הנראה גם בהצגה המבוססת על חייה של נעמי שמר: "סימני דרך". אך אל דאגה, המנחה האגדי לא זונח את הקריירה וימשיך במקביל לככב בניקלודיאון.

מצ'מפיונס לבימת הבימה
מצ'מפיונס לבימת הבימה © צילום מסך

טודו בום!

שמענו לא מעט דרמות מבית משפחת תבורי, אבל כנראה שדברים מתחילים להירגע. השבוע התחתנה בת אל תבורי, אחותו של בן אל, שאף השתתפה בעברה ב"הרווק" עם דודו אהרון. לכל הדואגים - כולם הגיעו לחתונה, כולל האבא שימי תבורי שבא ביחד עם יהודית באומן, ובן אל המפורסם שמבניהם יחד עם בת זוגתו אורטל עמר. מעניין כמה פעמים הושמעו השירים של הילד על הרחבה.

משפחה של קירלים

השבוע נודע שמלבד האחות המפורסמת במשפחה, נועה קירל, אנחנו נזכה בקרוב לעוד צד מוזיקלי מהמשפחה כיוון שהאח עופרי עומד להוציא בקרוב את סינגל הבכורה שלו. אנחנו כבר מעכשיו מחכים לדואט משפחתי משותף.

הרבה יותר מסינדרלה

את דוגמנית העל בת ה-15, סופיה מצטנר, כולנו מכירים בתור "סינדרלה", אשר העלתה את רמת החיים שלה ושל משפחתה בזכות קמפיין לחברת אופנה מובילה בעולם. אנחנו כבר מזמן לא מכתירים אותה כסינדרלה, אלא כהרבה יותר מכך, והשבוע היא שוב מוכיחה לנו זאת באמצעות קמפיין לחברת אופנה נוספת, אורבן אאוטפיטרס.

 

New campaign is coming 🔜

A post shared by SOFIA MECHETNER (@sofia__mechetner) on

תרבותיים

נחדש לכם גם בעולם התיאטרון. השבוע, תיאטרון בית לסין חגג פרמיירה להצגה "הקומה השלישית", בכיכובם של אור בן מלך (גאליס), אביב פנקס ועוד. מי שהגיע לפרגן וכיבד את התיאטרון בנוכחתו הינם עמית פרקש, שני אטיאס שנמצאת בארץ, רעות אלוש (תאגד), שירה האס, גאיה גור אריה, בן אדם, ועוד. בהחלט מכובד!

© רפי דלויה

קמפיין כפול

השבוע צולם לו קמפיין לחברת אמצעי המניעה "R3" ומי שנבחרו להוביל אותו בארץ הן לא אחרות מהתאומות מלול (מפתיע), בסט צילומים צבעוני ומרהיב עם הפגת יכולות שירה (נגיד) השתיים צילמו קליפ למוצר באווירה הומוריסטית.

© יחסי ציבור

קמפיין חינוכי

השבוע, הושק הקליפ של ערוץ הילדים עבור קמפיין נגד עישון - "מעשנים? לי זה לא מתאים!". אם יש לכם דה ז'ה וו והשם נשמע לכם מוכר, נחסוך לכם ונספר שהקמפיין כבר נעשה בשנת 2014, על ידי מתמודדי התוכנית "פרויקט הלהקה 2". אנחנו בהחלט שמחנו לקבל את הגרסא המחודשת של הקמפיין הזה ואם תשימו לב טוב, הפעם מעבר לכך ששהקמפיין חוזק בכמה בני נוער שמאוד חזקים ברשתות החברתיות, הקמפיין נעשה בהראשת אפליקציית ה"מיוזיקלי".

 

WTF?

ג'רי סיינפלד שידוע כאייקון מצחיק בטירוף, מצחיק אותנו הפעם רק לא בדיוק בדרך שבה ציפינו. בזמן שהתראיין על השטיח האדום, הזמרת (המפורסמת!) קאשה הבחינה בו ורצתה לתת לו חיבוק, סיינפלד לא ידע במי מדובר והיה בטח כי מדובר באיזה מעריצה נלהבת, הוא סירב לחיבוק שלה (מביך!!!)  ובנוסף לזה אמר בקול רם! "אין לי מושג מי זאת הייתה".

 

 

 

תגובות