רכילות בקטנה: כוכבת הרשת נבחנה ל"אקס פקטור". צילום: לוגו התכנית

רכילות בקטנה: כוכבת הרשת נבחנה ל"אקס פקטור"

השבוע ברכילות בקטנה: אורטל עמר בתגובה ראשונה, כוכבת "גאליס" יוצאת למתקפה נגד תגובות, עומר דרור במעשה גבורה ואיפה תבלה הזמרת קמילה קביו את הקיץ?

הייתם עסוקים בלתכנן לוח פעילויות לחופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם? קבלו את כל מה שקרה השבוע בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קרנבל של מעריצים

ביום ראשון האחרון התקיים מפגש מעריצים ענק של הצמד קטריקס ודורון ביטון בסינמה סיטי בגלילות, המפגש כלל כ-500 מעריצים נלהבים ונרגשים שלא הפסיקו לצרוח, ואת הצמד שביצע כמה מלהיטיו הטובים והבולטים שלהם. אך מה שבלט באירוע הזה היה דווקא הכניסה הגדולה שלהם לבמה דרך מעלית מיוחדת, ממש כמו הכוכבים הגדולים.

© רפי דלויה

מכוערת? זה לא קללה!

לכוכבת "גאליס" ו"כמעט מפורסמת" נמאס מהיד הקלה של ילדים על המקלדת והיא החליטה לשים סוף לתגובות בחשבון האינסטגרם שלה שכינו אותה "מכוערת". מור פולנוהר פרסמה אמש פוסט ארוך ובו הביע הביקורת ומוסר על מה שעושים בעצם אותם ילדים: "אני רוצה לנצל איזשהו דיון שנפתח על אחת התמונות שלי כדי לשתף במחשבות שעלו לי כרגע, הדיון היה בנושא כיעור. וזה מה שזה גרם לי לחשוב -המילה מכוערת נחשבת קללה נכון? עלבון. למה? מה זה מכוער בעצם - כשמשהו לא מתאים לנו ולא מסונכרן איתנו או עם התפיסה שלנו הוא יראה לנו מכוער, זה עניין של טעם",  כך פותחת את דבריה ומוסיפה: "אני מפחדת להיות מכוערת כי אני חוששת שאנשים שחשובים לי ידחו אותי או יאבדו בי עניין. אז המילה מכוער הפכה להיות מילה נרדפת לדחוי. אבל האם זה נכון ב100%? אני מכירה אנשים מכוערים שדחו אותם ואני מכירה אנשים יפים שדחו אותם, אני מכירה אנשים יפים שתמיד קיבלו אותם ומכירה אנשים שלי נראו מכוערים אבל תמיד היו להם מחזרים וחברים בשפע. בכולנו יש יופי וכיעור, חוכמה וטיפשות, הכל מהכל... יש לי הצעה נוספת - מה לגבי להכיר בכך שיש בנו גם כיעור וזה ממש ממש בסדר?". את הפוסט החליטה לחתום בהאשטאג שאומר הכל: "#אניגםמכוערת ואתם?"

הפוסט של מור
הפוסט של מור © אינסטגרם

עדכון זוגיות - הכל היה סתם?

כולכם קראתם אתמול שבן אל תבורי ואורטל עמר נפרדו, אך הופתענו לגלות שאתמול בערב עמר הגיבה לראשונה על הפרסומים וטענה שבסך הכל מדובר במשבר קטן ביניהם שכבר הספיק להסתדר. אנחנו מחכים לעדכון של בן-בוי.

© אינסטגרם

הכל קורה ברשת

אנה זק, גיא טי.וי, נועה קירל, שגיא ברייטנר והסוואגרז (אנג'ל, עלמה, ליה, עילי ואורי) נפגשו אתמול בתל אביב לצלם קמפיין דיגיטלי סביב החיים שלהם - הרשתות החברתיות. כותרת הקמפיין היא "להיות מי שאני" והוא עולה לאוויר לרגל תחילתה של דרמת הדוקו "סוואגרז" שתשודר ביס קידז החל מיום ראשון הקרוב. המסר החשוב העומד מאחורי הקמפיין הוא: אל תפחד להיות מי שאתה. ובעיקר: שהרשת מאפשרת להם לבטא את הקול הייחודי שלהם. בלי מסכות, בלי הצגות. 
 
© באדיבות יחסי ציבור

הסלבס נפצעים ונתמכים

לא רק דניאל מורשת ואימרי זיו: השבוע הזה כלל לא מעט פציעות של כוכבים. השחקן רועי ניק נתקף כאבי בטן עזים בערב שישי שעבר ולכן פונה לבית החולים הקרוב. כמובן ששירה נאור, בת הזוג, הפגינה תמיכה והייתה לצדו בזמן השהות שלו בבית החולים. ובביצה העולמית, מסתבר שבלאק צ'ינה (שכבר הייתה מעורבת בפרשיית דרכים בעבר), הייתה חלק מתאונה מסוכנת ופונתה באמבולנס מהזירה. אנחנו ממש מקווים שהכל יהיה טוב יותר עם השניים!

למה, כל הדרמה?
למה, כל הדרמה? © אינסטגרם

שדרת הכוכבים מתרחבת

אז נכון, רוב הכוכבים בשדרת הכוכבים שייכים לכאלו שאנחנו בדורנו כבר לא ממש מכירים לעומק. אז בדיוק בשביל זה מוסיפים בשנה הבאה לשדרה סלבס נוספים שגם כוכביהם כמובן יופיעו בשדרה. בין הסלבס שיקבלו את תואר הכבוד נמצא את ג'ניפר לורנס, סיימון קאוול, ג'ק בלאק וגם את סנופ דוג!

© צילום: Fotolia

יש פקטור?

כוכבת הרשת הצעירה, דניאל ווינריב, הידועה בעיקר בשל כישרון השירה שלה והסרטונים הקבועים שהיא מעלה לסטורי, ניסתה את מזלה בתכנית הכשרונות שתעלה בקרוב "אקס פקטור" ועלתה להיבחן עם השיר "יש בי אהבה" של נועה קירל. האם היא עברה?

באסוש
גולשים

התבגרה מהסדרה

השבוע, קתרין לנגפורד, כוכבת הסדרה ''13 סיבות'' שמשחקת את האנה בייקר, הדמות שהתאבדה, דיברה לראשונה על התפקיד ועל ההשפעה שלו עליה: "אני חושבת שגדלתי כשחקנית כי היו כל כך הרבה דברים ללמוד, וכמה חלקים קשים בחיים לשחק במסע של האנה" היא מספרת ומוסיפה: "אחד האתגרים שהתגברתי עליהם בסדרה הוא לדעת את הטכניקות של איך זה להיות שחקן".

זמן פסטיגל

החלו העבודות על שירי הפסטיגל החדשים. לי בירן העלה תיעוד לסטורי מחדר ההקלטות יחד עם המפיק טל פורר. כמו כן, נודע שעומר אדם ככל הנראה ישלשל לכיסו סכום של כמיליון וחצי שקלים על השתתפותו בפסטיגל - על אף שהוא לא יופיע בשבתות.

© אינסטגרם

דיווה

הזמרת הבינלאומית והמצליחה, מריה קארי, הגיעה השבוע לישראל לרגל הצטרפותה כפרזנטורית החדשה של "פרמייר ים המלח"  וזאת לציון 25 שנים למותג. הכוכבת קיימה מפגש עיתונאים שכלל גם שערוריה כשהחלה להשאל על נושאים פוליטיים בהקשר של האקס העשיר שלה, ביקרה בים המלח ובילתה בבית המלון. "יש כל כך הרבה דברים שאני מצפה לעשות בביקורי בישראל, כמו לחוות בפעם הראשונה בחיי את ים המלח, אני מצפה כבר לראות את ילדיי התאומים בני השש נחשפים לפלא הזה בפעם הראשונה". סיפרה הכוכבת לאנשיה.

© שוקה כהן

ג'ורדי על הביט כן חם, כן חם

המפיק המוזיקלי של מכונת הלהיטים בן אל וסטטיק, ג'ורדי ג'ורדליש-גו'רדלאצ'ה, מגיע לקדמת הבמה. מלבד העובדה שבתקופה האחרונה עבד עם שמות גדולים נוספים כמו שרית חדד ועברי לידר, ג'ורדי יככב בקמפיין חדש למבצע הקיץ של מנה חמה שיעלה ממש בתחילת יולי!

© אורית פניני

נותנים מהלב

דין מירושניקוב ודון לני גבאי ההריונית השתתפו בשבוע שעבר בצילומים לסרטון לארגון "לתת". מטרת הסרטון מקודשת- העלת המודעות לחדר המתנות בבית חולים סורוקה על מנת לעשות את כל המאמצים האפשריים להעלות ולא מעט את החיוך על פניהם של הילדים המאושפזים. אנחנו גאים בהם, ואתם?

© יחסי ציבור

סוליסטית חזקה

השבוע, התפרסמה באופן רשמי העובדה שיוצאת הלהקה "פיפת' הרמוני", קמילה קביו, תחמם את ברונו מארס בסיבוב ההופעות שלו באמריקה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לדעתינו קביו לגמרי יודעת להרים את עצמה ואת הקריירה שלה גם כסוליסטית.

© gettyimages

צעירה מדי?

עדי ביטי כבר רגילה לקבל תגובות על אורח החיים שלה, אך בשבוע האחרון קיבלה ביקורות קצת יותר קשות , כאשר העלתה תמונה שלה לאינסטגרם מקליפ חדש שהיא מצלמת בימים אלו ושם ניראתה בלבוש חשוף מידי לגילה. מהתגובות הקשות ניתן לראות שהקהל של ביטי זועם על התמונה ובין התגובות הקשות היו: "את ניראת כמו חשפנית בושה, פשוט בושה!", אך בין שלל התגובות הרעות היו גם כאלה שתמכו בביטי למשל בין התגובות נכתב גם:"תעזבו אותה בשקט היא יודעת מה היא עושה". ביטי עצמה לא הגיבה לדברים ואף השאירה את התמונה בפרופיל.

© אינסטגרם

גיבור על

אם חשבתם ששום דבר לא יכול להפתיע אתכם בכוכב עומר דרור, אתם יכולים להוסיף לרזומה את התואר גיבור, כי ממש השבוע הציל דרור אישה משוד. לפי הדיווחים דרור הלך לים במטרה להירגע מהעבודה העמוסה, אך במקום זאת עשה הרבה יותר מלנוח, כשקלט בזווית העין שודד מנסה לגנוב מתיקה של אישה זקנה. דרור, בלי לחשוב פעמיים, רץ לעבר המתרחש ועצר את השודד, ואם זה לא מספיק גם התקשר למשטרה על מנת לתפוס אותו. לגמרי הגיבור שלנו!

© אורית פניני

גאווה ישראלית

הסופרמודל הבינלאומית, קרלי קלוס, נבחרה לככב בפרסומת אונליין חדשה לחברה הישראלית –WIX, הפרסומת מציגה את קלוס בונה אתר אינטרנט באמצעות הפלטפורמה של WIX - בשיטת עשה זאת בעצמך, ובנוסף משלבת בו סרטונים מערוץ יוטיוב המוביל שלה KLOSSY. ואם כבר הזכרנו את המילה בינלאומית אז רק נזכיר שממש לאחרונה, כמו קרלי קלוס, גם גל גדות לקחה חלק מהפרסומת של החברה בסופרבול האחרון. 

 

משהו חדש בדרך

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, דניאל מורשת לוהק לתוכנית חדשה מבית ערוץ "יס קידס" שאתה שמה חשף בחשבון האינסטגרם שלו - "הכלום הגדול". התכנית משלבת גם בובות וגם שחקנים אמיתיים והשבוע נערכה להם הקראה ראשונה של התוכנית שניראתה קצת שונה מהקראות רגילות, מורשת העלה לסטורי שלו באינסטגרם תמונה מההקראה הראשונה וציטט: "קריאה הגיונית". בנוסף, השבוע שירה מרגלית צילמה קליפ חדש לסינגל אותו היא עתידה לשחרר - "עוד לא", לאחר שהצליחה בגדול עם הסינגל הראשון שלה "אמא צודקת תמיד". אגב, אם מחפשים נקודת קשר בין השניים נספר שאחותו של דניאל, ליאת, הייתה אחראית על הסטיילינג בקליפ הבכורה של מרגלית.

© אינסטגרם

הכל בסדר טודו טום

התגעגעתם לתוכנית "הכל טום"? מעולה! השבוע, נודע כי תכנית הקיץ של ערוץ הילדים תשוב ביום ראשון למסך עם שדרוג קטן שיוסיף המון. לתוכנית תצטרף כוכבת הרשת והריאליטי 'האיטגירלז', אדל בספלוב, שבהחלט הולכת להוסיף לתוכנית את הצד המיוחד שלה לתכנית. אנחנו בכל מקרה, בטוחים שהיא הולכת להקפיץ את כל האולפן. מחכה לכם קיץ צבעוני במיוחד!

© אינסטגרם

זה רק ספורט?

אחרי חודשים של שיפוצים של הפינה הכי תל אביבית, אדידס פותחת את חנות הדגל שלה בדיזנגוף. יום לפני הפתיחה, באירוע סגור למוזמנים, נחשפו הקולקציות המרהיבות בפני שלל ידוענים מכורי מותג שלושת הפסים.
באו לשזוף עיניים ולהכיר את המקום החדש להיות בו: רותם סלע, אנה ארונוב, מור סילבר, דנה פרידר, ירדן הראל, גפן ברקאי, עומר דרור, קווין רובין, עומר חזן ובת הזוג נאיה פדרמן, גל גברעם, עומרי מזרחי וקים אור אזולאי.

© אינסטגרם

WTF

לא משנה כמה הוא יתאמץ, כריס בראון לא מצליח להתרחק מצרות. הפעם הוא מעורב בקרב מכות שהתרחש בטקס פרסי ה-BET (טקס פרסי התרבות השחורה) עם הרכב ההיפ הופ "מיגוס". אפשר לראות שכבר בשלב המקדים של הראיונות ההרכב לא היה נינוח וחיפש עם מי לריב, רק חבל שהם בחרו דווקא בכריס בראון. במהלך האפטר פארטי בלוס אנג'לס חבר צוות של בראון דחף את קואבו, אחד מחברי מיגוס והתחיל קרב מכות. בראון בחר להתרחק מהמכות, אבל חבריו לא בחרו לקחת חלק בקטטה. כוחות משטרה הוזעקו למקום והפרידו בין הכוכבים. הסיבה לריב לא ברורה, אבל המעריצים טוענים שהסיבה לרחב היא בת הזוג של קואבו, שהיא גם האקסית של בראון ובחודשים האחרונים היא אף ביקשה להוציא נגדו צו הרחקה אחרי שדיווחה למשטרה על כך שפגע בה ואף איים על חייה. 

 

 

תגובות