רכילות בקטנה: תכנית הריאליטי של דניאל מורשת. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: תכנית הריאליטי של דניאל מורשת

השבוע ברכילות בקטנה: זנדאיה מגשימה חלום, דה וויקנד עושה סטוקינג, סטטיק חולה וממשיך להופיע וכוכבת הרשת חוטפת עוגה לפרצוף

היה כל כך חם שאפילו לא הייתם מסוגלים לפתוח את האייפון ולהתעדכן? גם השבוע ריכזנו לכם את כל הידיעות החמות של עולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חוגגים עם בריטני

בריטני ספירס הרעידה את פארק הירקון השבוע, והיא לא לבד, בהופעה יכולנו למצוא כמה סלבס מקומיים שבאו להרים ולשיר את מיטב להיטיה של בריטני כמו למשל: ירדן הראל, אמרי זיו, שיר מורנו, הילה סעדה, נועם פרוסט, אמיר וינאי פרישר גוטמן, מאיה ורטהיימר, צביקה הדר, תניה גרבר, טל מוסרי ושי מיקה.

© סיוון פרג'

סוואג!

השורד שגיא ברייטנר הרחיב את השתתפותו בערוץ "yes kidz" , לאחר שהנחה את "ליפסטאר" לצד נועה קירל, השבוע החל להנחות תוכנית חדשה שתלווה את הסדרה "סוואגרז" - "שגיא והסוואגרז". עוד קצת סוואג: כוכבת הסדרה, אנג'ל ברנס, חגגה את יום הולדתה ה-16 במסיבה שאליה הגיעו החברים לסדרה, אנה זק ורומי פרנקל שלא היססו לזרוק לה עוגה לפרצוף. בום!

אנג'ל ברנס חוטפת עוגה
 

נתפס על חם

כמו כל אחד, גם דה וויקנד עשה סטוקינג ברשתות החברתיות לגירלפרינד שלו, הלוא היא סלינה גומז. אלא שלזמר קרה הסיוט של כל סטוקר - הוא עשה לייק לתמונות שעליהן הוא הסתכל. הוויקנד לחץ על לייק לכמה תמונות של גומז מ-2015, מה שלא נעלם מעיני המעריצים של השניים שמיהרו לפרסם את מסע הסטוקינג של הכוכב. אז עם חשבתם שאתם היחידים שמחטטים לאנשים שאתם בקטע שלהם באינסטגרם, אז מסתבר שאתם לא היחידים. 

לא קל

הכי כיף לזמרים בקיץ! נכון? יש להם ים הופעות, המעריצים לא בבית הספר ופנויים בשבילם, והם בשיא העומס, רק דבר אחד יכול לקלקל את האווירה והיא דלקת בגרון, וזה מה שקרה לסטטיק השבוע, סטטיק העלה תמונה לסטורי וכתב: "בשיא העומס דלקת בגרון". זה לא מנע מהבחור להמשיך להופיע בעוד שבוע עמוס שכלל שתי הופעות ענק ופגישה עם שגריר ברזיל שלמד עברית במיוחד עבור השניים והודה להם על כך שהביאו קצת מברזיל לארץ הקודש.

© אינסטגרם

בית חם

בשבוע האחרון פירסמה כוכבת "כדברא", גילי איצקוביץ', פוסט באינסטגרם ובפייסבוק על כך שדרסה חתולה (כמובן ללא כוונה) וכעת היא מחפשת לה בית חם. בפוסט כתבה איצקוביץ' שמיד אחרי הדריסה לקחה את החתולה לוטרינר וכעת משלמת עבורה את עלות הטיפולים הנדרשים ומה שנותר זה למצוא לה בית. 

© צילום מסך מפייסבוק

עובדות כפליים

ליידי גאגא וקייטי פרי הן שתיים מכוכבות העל של תעשיית המוזיקה שהוציאו אלבומים מצליחים בשנה האחרונה. לאחר כל אלבום מצליח מגיע סיבוב הופעות, אלא שלשתי הכוכבות עתידה עבודה כפולה. הן לא רק יופיעו מידי ערב במופע מושקע ברחבי העולם, אלא הן גם יכתבו ויקליטו חומרים לאלבומים חדשים במהלך סיבובי ההופעות שלהן. 

© צילום: Getty Images

הכלום הגדול

לאחר שפירסמנו שדניאל מורשת יקח חלק בסדרה "הכלום הגדול" של יס קידז, כעת נודע על השמות הנוספים שסוגרים את הקאסט: עופר שכטר שיגלם את כוכב האינסטגרם הגדול בישראל, יניב ביטון (הקלמרים)יגלם רופא שהוא טכנאי והפסיכולוג של כולם וגאיה באר גורביץ' שתגלם מסעדנית כושלת. התכנית היא מעין פרודיה על תוכניות ריאליטי כמו "האח הגדול" ו החבובות". כך שמורשת ימצא את עצמו בטייטל המנחה-דוגמן שנחטף על ידי חללית חייזרים ויוכל לשוב לאדמה רק אם יקבל אחוז רייטינג מסויים. התוכנית צפויה לעלות כבר בספטמבר 2017.

הכי דוגמן!
הכי דוגמן! © צילום מסך

רואים שמש

ביום חמישי שעבר נערכה השקת המותג האיטלקי למשקפיים "Eyepetizer eyewear" בשנקין תל אביב, אל ההשקה הלוהטת הגיעו גם כמה מכוכבי הביצה החמים כדי למדוד משקפיים וגם אפילו לקנות כמה חדשים ביניהם: אינה בקלמן ואור אדרי שהפגינו אהבה יחד עם הכלב שלהם, לירון רביבו, טיטי איינאו, בל אגם ונסרין קדרי שיככבו ב"גולסטאר נשים".

© אור גפן

חפיף

השבוע התקיימה השקת השמפו החדש של המותג:"הד אנד שולדרס" מי שהגיעו לפרגן היו: דנה פרידר, שירן סנדל, יובל שרף הילה סעדה ונוספות, שזכו גם להיפגש עם ילדות שהיו מעין הגרסה הצעירה והמאוד דומה שלהן.

© אביב חופי

חתונה גדולה

ביום ראשון האחרון עמדה תהילה אסודרי ("האח הגדול 8") תחת החופה עם בחיר ליבה - משה חדיף. החתונה המושקעת התקיימה באולמי "נסיה" בצומת ראם, על חליפתו של החתן הופקדה יוצאת "האח הגדול 5", דורין סגול ועל החלק האומנותי הופקד הזמר איתי לוי שהרקיד את האורחים לשלל שיריו. אל החתונה הגיעו לפרגן החברים הטובים מבית האח ואחרים ביניהם: שמוליק ספן וכוכב פרי, שני גולדשטיין ועומר גורדון, חזי חיים, שי חי ותניה גרבר, שם ברדוגו, עדן סבן ואנדל קבדה, דורון מירן ועוד.

© לירון בר און ואור גפן

משנה כיוון

בלה חדיד, מוכרת בתור "אחות של", או פשוט בתור דוגמנית על ממש מצליחה בעולם. בכל מקרה, חדיד קיבלה על עצמה החלטה שהיא מעוניינת לשנות כיוון גם למשחק. לדבריה: "עם משחק אתה יכול להראות יותר מעצמך", טוב חדיד, האמת שאנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות אותך על המסך הגדול!

בלה חדיד
בלה חדיד © gettyimages

הקיץ חם

לקראת הקיץ, והחופש הגדול שלפנינו,HOT VOD Young החליטו לאגד גם השנה את כוכבי כל הסדרות שלהם - מקלטות הילדים ועד סדרות הנוער היומיות - תותי ניניו, טום יפת, ליאנה עיון, עידן שקרוקה, עדי אלון, גאיה גור אריה, שירה לוי, עמית רהב, אביב פינקס שתתחלק בתפקיד עם יעל אלקנה (לסרוגין) ואודי ואביעד. בשנה שעברה ההופעות נחלו הצלחה גדולה, נקווה שגם השנה.

גאווה ישראלית

קיילי ג'נר, הידועה בתור אושייה לכל דבר, צולמה בהפקת אופנה המעניינת למגזין V. מה שמשך דווקא לנו את העין, הוא העובדה שג'נר ענדה תכשיטים מיוחדים של לא אחרת מאשר מעצבת התכשיטים הישראלית המוכרת, קרן וולף. ללא ספק גאווה ישראלית!

אקונה מטטה?

האיט גירל, דנה זרמון ביטלה את השתתפותה במחזמר חנוכה בו הייתה צריכה להשתתף, החלטתה הגיעה בפתאומיות, מכיוון שכבר היה ברור כי היא תככב במחזמר ואפילו תפרו לה כבר את השמלה בה הייתה צריכה לחרוש את במות הארץ בחנוכה הקרוב, מה שלא יקרה. היא מצידה מסרה לתקשורת ששום חוזה מעולם לא נחתם. באסוש.

© רפי דלויה

זוגיות חדשה בביצה

אין כמו לשמוע על זוגיות חדשה בביצה, אז השבוע נודע לנו כי היוצרת והשחקנית: בת חן סבג (היוצרת והכוכבת הראשית של הסדרה "מטומטמת") והקומיקאית אורנה בנאי, מנהלות זוגיות פורחת. מדובר בסוג של יציאה מהארון מצד סבג שכן בת הזוג כבר יצאה לפני כמה שנים טובות.

ממעריצה לשותפה

בימים אלו יצאה הצצה ראשונה לסרט החדש והמדובר של הסרט "The Greatest Showman" בכיכובם של זנדאיה וזאק אפרון. אלא שבשביל כוכבת דיסני זהו לא רק תפקיד של סרט, אלא מדובר בהגשמת חלום של ממש. השחקנית סיפרה בראיון לקידום הסרט כי בילדותה היא הייתה מעריצה ענקית של "הייסקול מיוזיקל", סרט הקלאט בו כיכב אפרון, וכי מדובר עבורה בהגשמת חלום של ממש. הכי סיפור מהאגדות.

© צילום מסך

WTF

מדיסון ביר, זמרת וכוכבת יוטיוב שהתגלתה על ידי ג'סטין ביבר, נקלעה לשערורייה לאחר שדלפה הקלטה של מריבה סוערת בינה לבין בן זוגה לשעבר, הראפר ג'ק גילינסקי מהצמד "Jack & Jack". בהקלטה נשמע גילינסקי מקלל את ביר ומכנה אותה במילים שלא נחזור עליהן כאן, והשניים אך אמרו אחד לשנייה "אני לא החבר\ה שלך יותר". המריבה המדוברת אירעה בשנה שעברה ואף דווח כי בהמשך היו תקריות סוערות נוספות.

למרות זאת, השניים המשיכו להיות יחד לאחריה ונפרדו מוקדם יותר השנה. בהצהרה לתקשורת אמר הראפר: "הייתי במקום חשוך מאוד באותה התקופה, וברור שלא היתה לי שליטה על הרגשות שלי". בהצהרה משלה כתבה ביר בתגובה לסערה: "רבים מכם שואלים אותי, 'למה היית נשארת איתו אם זה קרה בשנה שעברה?' התיאוריה שלי הייתה,עם כל הצער שבדבר, שאם אעזוב אותו הוא יעשה את זה לבחורה הבאה. ניסיתי לתקן אותו". הזמרת סיימה את הפוסט שלה במסר למעריציה: "אם מישהו מתעלל בך בכל דרך שהיא, זה אף פעם לא בסדר. הייתי מסונוורת מאהבה ופחדתי מאוד לצאת ולהגיד משהו. תספרו. אל תעשו את אותן הטעויות שעשיתי, הבטיחות שלכם אף פעם לא שווה את זה".

תגובות