רכילות בקטנה: הצצה ראשונה ללהיט החדש של סטטיק ובן אל . צילום: אורית פניני

רכילות בקטנה: הצצה ראשונה ללהיט החדש של סטטיק ובן אל

השבוע ברכילות בקטנה: לוגו "החממה" החדש נחשף, זנדאיה עוקפת את סלינה גומז, גל גברעם חוטפת בתגובות ומי המפורסם הבינלאומי שהגיב לשגיא ברייטנר?

התחלתם לחשוש מסיומו של החופש הגדול והייתם עסוקים בלבלות? מזל שגם השבוע הבאנו לכם את כל העדכונים החמים של עולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כשאתפרק

השבוע, מלכת השושנים של כולנו התפרקה על הבמה באמצע הופעה באילת. כנראה שהכוכבת שלנו, עדן בן זקן, לא עמדה בעומס של הקיץ והתעלפה באמצע הופעה שהתקיימה באילת. היא כמובן הפסיקה את ההופעה באמצע שלא לסכן את הבריאות שלה, והקהל התעצבן שנהנה מהופעה קצרה במיוחד. אנחנו כמובן, מאחלים רק בריאות!

© צילום מסך

גאווה ישראלית

הדוגמנית שי ברקוביץ' זכתה במקום השלישי בתחרות ״מיס פאשן TV", לאלו שפחות בקיאים בחומר מדובר בערוץ טלוויזיה בינלאומי אירופאי, מה שמביא גאווה ישראלית. את המקום הראשון לקחה נציגת פולין.

אין תגובה

זמן קצר לאחר התקרית בחשבון האינסטגרם של נועה קירל, צצו תגובות מוזרות זהות גם באינסטגרם של גל גברעם. לא ברור מה העניין, אבל מסתבר שצצו למעלה מ-13 אלף תגובות בדיוק באותו הסגנון. גברעם בעצמה לא נשארה אדישה והעלתה על הנושא תמונה בסטורי, אך עניין התגובות כרגע עדיין נשאר בגדר תעלומה - האם מדובר באותו ההאקר?

© אינסטגרם

חימום טוב

מי שנבחרו לחמם את המופע של פיוצ'ר בחודש אוקטובר בישראל (גני התערוכה) הם "ריצ' דה קיד" ומיכאל סוויסה. ריצ דה קיד הוא ראפר מצליח בעל מליוני צפיות, כזה שעומד לטרוף את הקלפים - מה שמשאיר אותנו מלאי ציפייה. לצדו, הראפר הישראלי, מיכאל סוויסה, שכבר קיבל את התואר של אחד הראפרים המשפיעים ביותר בביצה הישראלית. בקיצור אנחנו ממש מתרגשים!

 

אקס פקטור

בראיון שעברה בשבוע האחרון, קייטי פרי פתחה על הוצאת הסינגל החדש שלה, "feels", שעליו עבדה לצדו של קאלווין האריס, האקס המיתולוגי של האויבת הגדולה - טיילור סוויפט. "היו לי ולקאלווין כמה נפילות פה ושם, אבל החלטנו שאנחנו אמורים להסתכל קדימה ולהתקדם", היא מספרת גם איך הכל התחיל: "פשוט נתקלנו אחד בשני ואז הוא אמר לי שיש לו שיר שיכול להתאים לי ומשם הכל היסטוריה".

 

מלכת דיסני הבאה

עד השבוע הנוכחי, כולנו היינו בטוחים שמלכת הבידור "יוצאת דיסני" היא ללא ספק סלינה גומז. אך השבוע, הנתונים עשו את שלהם ודאגו לגרום לנו לחשוב שיש לה יורשת - זנדאיה. השבוע נחשף כי זנדאיה עקפה לגמרי את גומז בכל הנוגע לרשתות החברתיות. מה שלא עשה דה וויקנד - עשה ספיידרמן!

-
- © gettyimages

טודו לטובה

אחרי שהתמכרנו קשות ל"טודו בום" ואף הוא הפך להצלחה מסחררת בדרום אמריקה, סטטיק ובן מראים סימנים של להיט חדש אופק. בכל פעם כשהם עומדים להוציא שיר חדש, השניים מפיצים האשטאגים הנושאים את שמו ברחבי האינסטגרם שלהם, בשבועות האחרונים שמנו לב להאשטאג "הכל לטובה" שחוזר בלא מעט סטוריז של השניים, ואם זה לא מספיק אז בן אל העלה סטורי עם אותו כיתוב היישר מהאולפן של ג'ורדי. אז האם טודו בום החדש זה "הכל לטובה"?

© אינסטגרם

עוד סלינה

סלינה גומז החליטה להיות אמיצה מספיק כדי לשתף את המצב המנטלי שלה בפני אנשים זרים. כל זה קרה במפגש ״שאלות תשובות״ עם יוצר הסרט ״גוד טיים״. ״לפני כמה זמן נחתי במיטה וצפיתי בסדרה של מכורי סמים שסיימו בבית חולים. זה ממש לא היה טוב בשבילי לצפות בזה עם המצב הנפשי שהיה לי.״ משתפת גומז. אמיצה לגמרי!

מה שביקשנו

אחרי קצת שקט מצידו, הראל מויאל חוזר ובגדול ללב ולפלייליסט. ביום ראשון האחרון השיק הזמר את אלבומו החדש "כל מה שביקשתי" בזאפה בהרצליה. המופע עצמו היה "סולד אאוט", מה שרק מוכיח שהקהל עדיין צמא למי שזכה אי שם ב"כוכב נולד 2". בהצלחה עם האלבום החדש!

ערב טוב קיסריה

השבוע נערכה ההופעה של שלומי שבת בקיסריה. בהופעה שהייתה סלוד אאוט הגיעה זוכת "דה וויס" מהנבחרת של שלומי -  ספיר סבן, שגם שרה על הבמה, ולקינוח גם אליעד נחום. אחד הדברים שהדהימו אותנו היה LIVE LAD שחולקו לצופי המופע, מי שלא יודע, מדובר בצמידים המיוחדים שלהקת "קולדפליי" מחלקת אותם בהופעותיהם.

© אבי נישניבר

האוהבים הצעירים

כוכבת הנוער האהובה, אליאנה תדהר, טסה לפריז לצילומי סרט הקולנוע החדש אותו מצלמת בימים אלו, "זכות השתיקה". לצילומים בעיר האהבה הצטרף לשחקנית המוערכת בן זוגה בשנה האחרונה, השחקן והזמר לי בירן, שם חגגו השניים את יום הולדתה של תדהר. כמו כן, בני הזוג העלו לחשבון האינסטגרם שלהם תמונה משותפת, והקדישו את פוסט מרגש זה לזה: בירן כתב "מזל טוב אהובתי, תודה לאלוהים ששלח לי אותך", ותדהר כתבה "תודה על מתנת היומולדת הכי טובה שיכולתי לקבל", ותייגה את בן זוגה. הכי רומנטיים.

אווווווווווו
אווווווווווו © אינסטגרם

את מי צילמת?!?

נכון, שי חי אומנם היה באח הגדול וצולם במשך 24/7, אבל כנראה שהימים בהם שי חי והמצלמה מסתדרים חלפו, מסתבר שבמהלך ריקוד הסלואו בחתונה של שי חי ותניה, אורח אחד החליט שהוא רוצה לצלם את הזוג המאושר, שי חי התעצבן מהעניין לקח לאותו האורח את הטלפון ושבר אותו, העניינים התחממו ועד מהרה האורחים נאלצו להפריד בין השניים ולהוציא את אותו האורח מהאולם, בדרך החוצה האורח אף העיף אגרטל! לעבר שי חי, בהחלט את החתונה הזו שי חי לא ישכח לעולם!

ביי לחופש

רגע לפני שחוזרים ללימודים, התלמידה הכי עסוקה בארץ-נועה קירל לוקחת פסק זמן מההופעות ומצילומים לסדרה החדשה בכיכובה "כפולה" וקונה ציוד חזרה לבית הספר, כל זה קרה כמובן באחד מסניפי "קרביץ", הרשת בה מככבת קירל כפרזנטורית לחזרה ללימודים. בנוסף, השבוע פורסם הפוסטר הרשמי למחזמר החדש בכיכובה "שלושת המוסקטרים" שיעלה בחנוכה הקרוב לצד עומר דרור עוז זהבי ועוד.

 

רגע לפני שחוזרים ללימודים... קפצתי לקרביץ לבחור קולקציה חדשה לקיץ שווה, תבואו גם #kravitz_israel

A post shared by נועה קירל- האינסטגרם הרשמי שלי (@noakirel_) on

השורד והשורדת

השבוע הצטלמו השורדת לשעבר רוסלנה רודינה והשורד הנוכחי שגיא ברייטנר לקמפיין של רשת הנעליים scoop, רוסלנה רודינה אף חשפה מעט על מערכת היחסים העכשווית שלה עם הזמר אייל גולן, כידוע השניים נפרדו ויש להם ילד משותף, רוסלנה הצהירה: "אני ואייל מדברים רק על העתיד של הילד, אני לא צריכה יותר מזה". גם הפרטנר, ברייטנר סיפק לנו כותרת מפתיעה, כשלא ברור למה או איך, הרכילאי הבינלאומי המפורסם והמצליח פרז הילטון, הגיב לו על תמונה באינסטגרם. האם הוא מכתיר את הכוכב הבא?

© אינסטגרם

הקסם חוזר

יוצאת "האח הגדול", עדן סבן, כובשת תפקיד נוסף. לאחר שנבחרה לככב לצידו של דניאל מורשת במחזמר "אקונה מטטה" בחנוכה הקרוב, נודע כי סבן ממשיכה את קו המשחק ולפי הפרסומים תככב בעונה השנייה של "כדברא".

עדן סבן
עדן סבן © אורית פניני

חדשות החמיצר

את ההיסטריה מכך שמצלמים עונה נוספת לשכונה כמעט והחלפנו בצרחות אימה לאחר שנודע כי אוריה חורש המככב בסדרה עבר תאונת דרכים בדרך לצילומים, הופנה לבית חולים והתעקש לחזור לסט ולהמשיך את היום כרגיל. וזה עוד לא הכל - לפרוגי נודע כי בעונה הזאת יתקיים חודש צילומים באילת לטובת צילום סצינות רבות וחדשות מהסדרה. וכמו שהבטחנו - "חדשות חמיצר" - מעבר לכך שהוא הכריז על חיפוש "שגריר החממה האמריקאית" שיצפה בהקרנת בכורה עולמית בפרקים נבחרים, ממש אמש (ה') נחשף לוגו הסדרה בנטפליקס. התרגשות!!! 

דומה?
דומה? © צילום מסך

יו יו יו

בחודש אוקטובר ינחת הראפר המצליח, פיוצ'ר, להופעה אחת בארץ, ומי שזכו לחמם אותם הם ראפר נוסף בינלאומי - "ריץ' דה קיד", אבל זו לא גולת הכותרת (על אף ההתרגשות), הכוכב הישראלי שנבחר לחמם את פיוצ'ר הוא הראפר מיכאל סוויסה, בנו של השחקן מאיר סוויסה, ולמרות שהוא רק בן 21 הוא נחשב לראפר משמעותי בסצינה הישראלית. 

 

עושה שוק

עד כה נהגה הביוטרית אשלי וקסמן בקשי לבצע שיתופי פעולה שונים עם חברות הנוגעות, מן הסתם, בתחומה של בקשי כמו איפור, אופנה וכדומה. אך השבוע נודע לנו כי בקשי סדרה שיתוף פעולה יוצא דופן במיוחד, עם חברת שופרסל. אז למה הם בחרו בביוטרית כפרזנטורית? זאת משום, שבם פותחים בחנויותיהם מתחמי איפור עם מוצרי תוצרת שופרסל, ולשם כך קראו למומחית בתחום.

WTF?

קלואי קרדשיאן העלתה כהרגלה מספר תמונות לאינסטגרם, רק שאם תשימו לב, תגלו שהפנים של קלואי הרבה יותר חלקות, ללא קמטים, ובעלות עור מבריק במיוחד, הגולשים שכבר הבחינו שמדובר כאן לכאורה בטיפולים קוסמטיים למיניהם לא היססו ותקפו את קלואי עקב המראה המאוד מרוטש: "כולם יודעים ששייפת את הלסת, שקרנית פתולוגית!". או תגובה כמו:"של מי הפנים האלה?"

 

In my Good Goods aka Good American

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

תגובות