רכילות בקטנה: ג'ורדי יתחרה בסטטיק ובן אל. צילום: אורית פניני

רכילות בקטנה: ג'ורדי יתחרה בסטטיק ובן אל

השבוע ברכילות בקטנה: גל גדות מגיבה לציוצים מרושעים, שלומית מלכה מגיבה לשמועות על ההריון, סיה בחשיפה נדירה וג'ורדי הולך בעקבות סטטיק ובן אל

כדי שגם השבוע תשארו מעודכנים בכל מה שקרה בעולם הבידור, החלטנו להקדים באופן חד פעמי את המדור ליום חמישי.

עוד בערוץ הבידור:

משיבה אש 

השבוע שוחרר סרטון חדש בסדרת הסרטונים של מנחה הלייט נייט ג׳ימי קימל בו מפורסמים מקריאים ציוצים מרשועים שכתבו עליהם בטוויטר, אך הפעם הייתה רק כוכבת אחת שעניינה אותנו במיוחד, והיא כמובן גל גדות. הוונדר וומן פתחה את הסרטון כשקראה ציוץ מרושע על גופה, והיא כמובן התמודדה עם ההערה בהומור והוכיחה לכותב הממורמר שהוא טועה. מלכה, כבר אמרנו?

 

אישה יפה על הבמה

חדשות טובות לחובבי "אישה יפה": הסרט האייקוני מגיע לברודווי! השבוע הוכרז כי הקומדיה הרומנטית המיתולוגית, בכיכובם של ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר, תזכה לעיבוד בימתי שיעלה ב-2019 בברודווי. אמנם רוברטס וגיר לא ישובו לתפקידים שהפכו אותם לכוכבים ומי שיכנסו לנעליהם הם שחקנים אנונימיים יחסית, אך ההתרגשות עדיין קיימת. בכל זאת, לא כל יום אחד הסרטים האהובים עלינו הופך למחזמר.

סדר ברשת

חודש לפני המעבר לערוץ החדש (13), "רשת" חשפה היום את תאריכי עלייתם של העונות החדשות של התכניות והסדרות האהובות. "אקס פקטור 3" תעלה לאוויר ב-18 באוקטובר, "המירוץ למיליון" יוזנק בפעם השישית ב-21 באוקטובר והעונה השנייה של המדרשה (יהודה לוי, דניאל ליטמן) תגיע למרקע ב-26 באוקטובר.

בר חוזרת
בר חוזרת © צילום מסך מהתכנית

כפרה עליו

אתמול (ד') בדרך להופעה, קטריקס ודורון עשו עצירה בשינקין למדידות ודורון עשה עצירה ברחוב להניח תפילין. עוברים ושבים התחילו להפריע לו וביקשו תמונות ואפילו באופן מפתיע ביקשו שיניח להם תפילין גם. ביטון עמד ברחוב העמוס והחל להניח תפילין לעוברים ושבים לבקשתם ויצר עניין רב והתקהלות ברחוב והמון צילומי סלפי.

עוד סיבה לאהוב אותו

אחרי אין ספור ספקולציות, כוכב "13 סיבות" החליט לצאת מהארון. ברנדון פלין, או הבריון ג׳סטין פולי בשבילכם, הביע דרך חשבון האינסטגרם שלו תמיכה במאבקם של הזוגות החד מיניים להינשא כחוק באוסטרליה ועל הדרך גם הזכיר את השתייכותו לקהילה הגאה. גאים בך.

 

Just saw the "vote no" message in the sky, looming over Sydney. Thank you for raising money and hiring on a plane to write your lack of support amongst the clouds. I hope your hate and lack of understanding fades, just like those words will. Too many of my friends have been kicked out of their homes, kept in the closet, beat up, killed, ridiculed by church and state, institutionalized... and you are scared that if we vote YES, you won't be able to show your hate for Us. Fuck that. We've been scared shitless our whole lives thanks to all the stigmas that surround Us, stigmas that were set in place by the same kind of people who flew that plane over Sydney. We've fought, we've come out bravely even in our fear, and you wrote a message in the sky because you're scared. Equality takes courage, it worries me that too many people in this world lack the balls to stand up for what is right. #fuckhate

A post shared by Brandon Flynn (@flynnagin11) on

הולך בעקבות סטטיק ובן אל 

אחת מהתוכניות העתידיות ש"רשת" מתכננת לנו היא"ישראל גאט טאלנט" והפקה עובדת בימים אלו על ליהוק השופטים. אז מי שכבר בטוח בפנים הם מאיה דגן וג'ורדי. מי שעוד נבחנו לתפקיד אך עדיין לא יודע אם הם יהיו חלק מנבחרת השופטים- דנה פרידר, מלוי לוי, ישראל קטורזה  ואגם רודברג.

© אורית פניני

ריח ויראלי

אחרי שהשתתפה בתכנית "להיות זמרת", כוכבת המיוזיקלי והאחראית על להיט הקיץ ,"money honey", אנה זק, מרחיבה את עיסוקיה. כוכבת הרשת החליטה לעשות נועה קירל והכריזה על בושם חדש שייצא תחת המותג שלה. שיהיה בהצלחה!

ליהוקים, רבותי, ליהוקים

אינה בקלמן ממשיכה לקטוף תפקידים והפעם היא נודע כי הכוכבת האהובה לוהקה לסיטקום החדש של ערוץ ג'וניור "אדוני המאמנת" שמבוסס על מחזה חנוכה אותו ביים קובי מחט (שגם יביים את הסדרה!). בקלמן תגלם את דמותה של קפטן נבחרת המעודדות ותככב לצד מיכל גבריאלוב, עמי אנידג'ר ולירן דוד ("החממה", "כבודו"). ליהוק נוסף מפתיע הוא לסדרה "כדברא". מי שלוהקה לסדרת הנוער המצליחה שבקורב תחזור עם עונה שנייה היא שני קליין המוכרת מ"מטומטמת" ו"אפס ביחסי אנוש", שם היא תפגוש על הסט את בקלמן. 
 
 

A post shared by lirandavid (@lirandavid) on

 

מעוררת תיאבון

נכון, עדיין מזג האוויר חמים אבל זה לא מנע משלומית מלכה להצטלם לקמפיין החורף של FOX לה היא משמשת כפרזנטורית. בין כל הצילומים עדכנה מלכה שלמרות השמועות היא לבהריון ואף סיפרה על ערב ראש השנה אותו חגגה אצל אמו של יהודה בנתניה, וכמובן לא שכחה להזכיר גם את האוכל הטעים שהוגש על השולחן. נו באמת שלומית רגע לפני הצום את עושה לנו תיאבון - זה לא עובד ככה!

© אקליפטוס

wedding is coming

שני הכוכבים של משחקי הכס שניהלו רומן מחוץ לכותלי הסדרה: קיט הרינגטון ורוז לזלי הלוא הם: ג'ון סנואו וייגריט, שאף שיחקו זוג בסדרה, התארסו השבוע לאחר חמש שנות זוגיות און אנד אוף. מקור מקורב לזוג סיפר כי "הם עוד לא קבעו תאריך, אבל סיפרו לחברים ולמשפחה בשבוע שעבר שהם התארסו. קיט ידע כבר תקופה ארוכה שהוא רוצה להתחתן עם רוז, אבל רצה שהם יקנו בית וישתקעו קצת לפני כן. אחרי שעברו לגור יחד בחודש ינואר, הוא הרגיש שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא". מעניין אם הם יזמינו את סרסיי לחתונה...

 

Jon Snow and Ygritte

A post shared by Kit Harington (@kitharington_official) on


הסוואגרז על הבמה

אחרי שכבשו את מסך הטלוויזיה שלנו בקיץ האחרון, הסוואגרז יכבשו גם את הבמה בחג החנוכה הקרוב. הכוכבים הצעירים יצטרפו לקאסט המופע ״שוברים את הרשת״ ויפזזו יחד עם עדי ביטי, שגיא ברייטנר, קטריקס ודורון, נועה פילטר, אשלי וקסמן בקשי וקים אור אזולאי על הבמה למספר הופעות.

© צילום: רונן פדידה

בא לשכונה בחור חדש

רגע לפני שעולה העונה החדשה של "שכונה", החליט טום יפת על שינוי משמעותי בקריירה שלו. השחקן שהיה עד כה מיוצג בסוכנות של פרי כפרי החליט לעזוב ולהצטרף למשרד הניהול האישי של רונן אור צרפתי שמייצג בין השאר את ספיר בן רובי, גל גברעם, קווין רובין ועוד. 

חשיפה נדירה

רק בפעמים נדירות ובודדות אנחנו זוכים לראות את פניה האמתיות של סיה. הזמרת שנוהגת להסתיר באופן כמעט תמידי את פניה עם פאה, החליטה השבוע להיחשף בפני המעריצים. בשבוע האחרון פניה של הזמרת נחשפו בחשבון האינסטגרם של לא אחרת מחברתה הטובה, קייטי פרי. מי יודע, אולי בקרוב נזכה לראות את סיה כפי שהיא באמת ולא מוסתרת בקליפ רשמי או על הבמה? 
 
© צילום מסך מאינסטגרם

יש חגיגה

לא יכלנו לפספס את ההודעה על כך ששרית חדד ילדה את בתה הבכורה בשבוע שעבר. ימים ספורים לאחר הלידה חשפה הזמרת בחשבון האינסטגרם שלה את שמה של בתה הטריה. הכוכבת העלתה תמונה מרגשת בה רואים את כף ידה אוחזת בידה הקטנה של בתה. לתמונה היא הוסיפה את הכיתוב "נויה של אמא" ובכך הכריזה על השם הנבחר. אנחנו נמסים פה מרוב מתיקות.
 
 

נויה של אמא ❤️

A post shared by שרית חדד (@sarithadadofficial) on  

הכוכבות מתגייסות

חודש אוקטובר הוא חודש העלאת המודעות לסרטן השד, וכוכבת הביצה המקומית התגייסו לקידום הקמפיין להעלת המודעות. במסגרת הקמפיין החדש, ימכרו פסים ורודים לשיער שעלות כל אחד מהם היא חמישה שקלים וההכנסות ילכו כמובן לאגודה למלחמה בסרטן. מפורסמות כגון עדי הימלבלוי, דנה גרוצקי, אנה אהרונוב ונוספות יוסיפו לשיערן גם הן פס ורוד לאות הזדהות. כל הכבוד!

ההשקה הכפולה 

השבוע השיקה ER ספורט את הסדרה החדשה של פיפא 18 בישראל, באירוע גברי במיוחד, שנערך בחנות הדגל החדשה של adidas בדיזינגוף סנטר. לאירוע הגיעו הגיעו כוכבי הביצה וכמובן גם שחקני גדורגל שניסו את מזלם והתחרו ראש בראש, בניהם: עומר דרור, דין מירושניקוב, אסי ישראלוף שגיא ברייטנר והחבר הטוב תומר לוי ונוספםי. בין ערימות הטסטוסטרון הסתובבה וזרחה - הסופר-מודל סופיה מצ'טנר, שרק נחתה משבוע האופנה של ניו יורק. לאירוע היא הגיעה צמודה לחבר החדש-ישן הכדורגלן תומר טליאס ובכך השיקה את הקאמבק הנוצץ. 
 
משיקים ומתקאמבקים
משיקים ומתקאמבקים © ראובן שניידר

 

תגובות