רכילות בקטנה: שירה לוי יוצאת לדרך חדשה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: שירה לוי יוצאת לדרך חדשה

השבוע ברכילות בקטנה: עדן בן זקן תתחרה בפסטיגל, כוכב "גליי" יורשע בעבירות מין ורוני דלומי אופה בתכנית חדשה

הייתם עסוקים בלבלות עם שלומית בסוכה ולא הספקתם להתעדכן בכל החדשות החמות של עולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ויתור ראוי

לא מזמן נודע לנו על היריון מפתיע ביותר של האחות הצעירה של משפחת קרדשיאן, קיילי ג׳נר. השבוע, נודע כי ג׳נר תצטרך במהלך ההיריון לוותר על סימן ההיכר שלה, השפתיים. למה אתם שואלים? הד"ר המטפל בפרצופיהם של בנות המשפחה המפורסמת התראיין לאתר הרכילות "Page Six" וסיפר כי הוא ממליץ להפסיק לנפח את השפתיים מהרגע בו נודע על ההריון.

© אינסטרגם

עפות על זה 

התאומות עלמה וליה שכזכור כיכבו בסדרה "סוואגרז" חגגו יום הולדת השבוע ב"פלייבוקס" בראשון לציון, כמובן שהחברים מהסדרה באו לחגוג יחד איתן, אך מי שלא הגיעה לחגיגה היא מי שכיכבה לצידן בסדרה: אנג'ל ברנס.

© באדיבות יחסי ציבור

סופה של תקופה

השבוע, כוכבת ״פלאשבק״ ו"המלאך השומר שלי", שירה לוי, סיימה תקופה משמעותית בחייה וגזרה את החוגר לאחר שנתיים של שירות צבאי בלהקה צבאית. לוי כמובן לא ויתרה על התמונה המסורתית של השחרור עם המילה שהביעה את האושר - ״סלמאת״. בהצלחה באזרחות!

 

סלאמת ✋🏻 #theend #bye #army #thereallife

A post shared by Shira Levi (@shiralevi1) on

מלאכיות מחדש

הנה זה קורה. רימייק לסרט הקומדיה משנת 2000, "המלאכיות של צ'רלי" בדרך! ההכנות כבר החלו בימים אלו ומי שצפויות לככב בתפקידים הראשיים הן קריסטן סטיוארט ("דמדומים") ולופיטה ניונגו. הסרט צפוי לצאת בשנת 2019. אנחנו כבר מסוקרנים!

קריסטן סטיוארט
קריסטן סטיוארט © gettyimages

מולטי טאלנט

זוכת "האח גדול" ו"להיות זמרת" המנהלת בימים אלו מערכת יחסים עם ניב קירל, פותחת בקריירה חדשה ומפתיעה במיוחד. שי מיקה יפרח תעצב בקרוב קולקציית קפסולה יחודית למותג הישראלי "Vibe" של המעצב אדם חוסרבי, והיא עתידה להיות שותפה מלאה בכל הפרוייקט כייזמית גם בפן העסקי שלו.

מהבסיס לקיבוץ

השבוע נודע כי השחקן גיל כהן (פרטוק מ"תאג'ד"), לוהק גם הוא לסדרה המצליחה "כדברא" שם הוא יגלם שוטר. כזכור, עוד שחקנית מתאג"ד שהצטרפה אף היא לסדרה היא אינה בקלמן שאף הפכה לג'ינג'ית לצורך התפקיד.

© ורד אדיר, yes

בחזרה למסך

היכונו לעונת הסדרות. אחרי שבשבוע שעבר בישרנו על חזרתה של "המדרשה" ותכניות ריאליטי נוספות למסך, כעת נחשף תאריך עליית העונה השנייה של "פול מון". הסדרה, בכיכובם של תומר קפון, דין מירושניקוב, און רפאלי, דניאל ליטמן, ירדן הראל ונוספים, תחזור למסך ב-12 לנובמבר. 

השקת העונה הראשנה. כתבת: חן אביב | צילום: אלינה רבינוביץ' | עריכה: דין קבלי
 

אוטוסלבס

לאירוע חגיגי שנערך לרגל הקרנת הבכורה של סדרת הטלוויזיה החדשה לפעוטות ולילדים בערוץ הכוכבים ב-YES ופרטנרTV"האוטוגלידה של אסתר", בכיכובה של הזמרת אתי (אסתר) קסטרו הגיעו כמה מהסלבס האהובים האירוע שנערך במוזיאון נחום גוטמן בתל-אביב, עוצב כאוטו גלידה ענקי שם נערך קוקטייל צבעוני וחולקו גביעי גלידת וניליה בטעמים שונים.

הוונדר השבועי

הפעם לא מדובר באייטם על גל גדות, אלא בהשראתה. רתם רבי ואדר גנדלסמו יצאו בקרוב כל אחת לתחרות העולמית שלה (מיס עולם ומיס תבל) וכבר עכשיו נחשפו התלבושות אותן ילבשו באחד משלבי התחרות. הפעם הלכו על עיצוב בהשראת וונדר וומן, שהייתה מעין הסמל הישראלי של השנה בזכות השחקנית גל גדות. לתלבושות הוספו אלמנטים ישראלים (כמו צבע ומגן דוד), אנחנו רק נזכיר שגם גל גדות התמודדה על תואר מיס עולם.

סיבה לאהבה

אחרי שהחליט במפתיע לחשוף את זהותו המינית, כוכב "13 סיבות", ברנדון פלין, נצפה השבוע כשהוא מתנשק עם הזמר הבריטי המצליח, סאם סמית' במסעדה בניו יורק. זו הפעם הראשונה שהם נראו יחד בציבור, לכן לא ברור אם מדובר בזוגיות מתמשכת. מבטיחים להמשיך לעדכן!

לשיר ולאפות

זה לא סוד שהשחקנית והזמרת, רוני דלומי, היא חובבת אפייה וקונדטוריה, אך ממש בקרוב היא תשלב זאת לראשונה בקריירה שלה באופן מקצועי כעבודה מן המניין. בחודש הבא הכוכבת האהובה תחל את צילומי התכנית חדשה "מיקי שמו אופה את ישראל", שתשודר בערוץ "עשר" (14 החדש) לצד הקונדיטור המוכר, בה השניים יחגגו 70 שנות קונדטוריה בישראל ויסקרו שלל קינוחים מתוקים וטעימים.

זגורי אימפריה - החתונה

זה קרה! השבוע התקיימה החתונה בין יוצר הסדרה ״זגורי אימפריה״, מאור זגורי, ובין שחקנית ראשית בה חן אמסלם. השניים הפכו את הזוגיות לרשמית כשעמדו מתחת לחופה ב״כוכב הים״ ביום שלישי. בין המוזמנים שגיעו לחגוג: מור חממי כוכבת ״רק רוצים לרקוד״, נועה קירל וברק שמיר, אורי לייזרוביץ׳ ועוד רבים נוספים. 

EMA #התחלנו

טקס המוזיקה האירופאית של MTV (ה- EMA) מתקרב וכבר החלו הכנות ראשונות: השנה הטקס יתקיים בלונדון, על תפקיד ההנחייה הופקדה הזמרת ריטה אורה, ונציין שסטטיק ובן אל, נצ'י נצ', אניה בוקשטיין, סטפן ונועה קירל הם המועמדים הישראלים לייצג אותנו בטקס האירופאי.

© ניר פקין

ניקי מגיבה

סביר להניח שהשם דמקה ווליאמס לא אומר לכם כלום, אך מסתבר שניקי מינאז' צריכה להכיר. דמקה הגיבה לציוץ בטוויטר של ניקי מינאג' מ-2012 בו היא טוענת שניקי דקרה אותה עם מזלג. הדבר יצר באז מטורף, הציוץ כמובן נמחק אבל זה לא מנע מניקי להגיב אף היא בטוויטר: "לא מאמינה שמקורות 'ניוז' אמינים מדווחים על כך, אנשים שבאמת יאמינו לזה הם הכי דבילים".

קפצה כיתה

הזמרת השחקנית והמגישה, נועה קירל, הצטלמה השבוע לתפקיד אורח בסיטקום החדש "אחותי קפצה כיתה", בו משתתפים לצד עומר חזן, בר מיניאלי נואל ברקוביץ' ועמית מורשת. קירל תשחק את עצמה, ממש כמו בסדרה "כפולה" המבוססת על חייה של הזמרת, בה הכוכבת הצעירה משחקת בתפקיד ראשי וכפול לצד כוכבי הנוער עומר דרור ותובל שפיר. "אחותי קפצה כיתה" הסדרה המדוברת תשודר בערוץ "Yes kidZ", בו בקרוב תעלה גם "כפולה".

© אינסטגרם

חבורה מוזיקלית

לראשונה בחנוכה, הזמרים המצליחים אייל גולן, עדן בן זקן, אגם בוחבוט וטליסמאן, מתאחדים למופע LIVE חדש וייחודי על במת 360 מעלות בליווי להקה חיה. המופע המוזיקלי המתאים לכל המשפחה יתקיים בהיכל קבוצת שלמה (דרייב אין) במהלך חופשת החג (18-19/12/17), ויכלול ארבע הופעות בלבד. כזכור, בן זקן הייתה אמורה לככב בפסטיגל הקרוב אך ברגע האחרון החליטה לפרוש ובמקומה בחרו בעומר אדם.

עדן בן זקן
עדן בן זקן © דביר כחלון

WTF?

כוכב הסדרה ״גלי״, מארק סלינג, הורשע כעבריין מין. כידוע, לפני שנים רצו שמועות שלו על כך שמחזיק בחומרי פדופיליה, אבל השמועות, כמו שמועות, התנדפו כלא היו. הפעם, סלינג החליט להודות בעצמו שהוא אכן החזיק בביתו חומרים פדופילים ויכול להגיע לעונש מאסר בין ארבע לשבע שנים.

תגובות