רכילות בקטנה: לי בירן חושף את הקשר המשפחתי לכוכבת הבינלאומית. צילום: מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: לי בירן חושף את הקשר המשפחתי לכוכבת הבינלאומית

השבוע ברכילות בקטנה: התחפשות השנתית המטורפת של טום באום, הלסבס עולים על רכבת החיוכים, הזוג ההוליוודי עושה קאמבק והתפקיד החדש של אסי ורותם

הייתם עסוקים בלהכין את התחפושתהכי מושלמת או סתם לזלול משלוח מנות ופספסתם את העדכונים החמים? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תמיד שמיניה

צמד השחקנים דון לני גבאי וידידה ויטל הם חברים טובים מאז ששיחקו זוג בסדרת הנוער הנוסטלגית 'השמיניה'. המפגש הנוכחי ביניהם קרה הפעם בזכות פרימיירה של תיאטרון בית ליסין להצגה 'הים הכחול העמוק' בה מככב בן זוגה של דון, השחקן עופר רוטנברג.

© רפי דלויה

היידי קלום מקומי

אחרי שמתח את הסלבס והחנויות באולפן פרוגי לכבוד פורים, טום באום ניגש למשימה החשובה באמת - התחפושת הגדולה שלו השנה בדיוק כמו שבחו"ל יש את היידי קלום, לנו יש את באום שאחראי על מסיבה עמוסת כוכבים שבראשה התחפושת השנתית המפוארת שלו. אז אחרי שהפציץ בעבר עם קים קרדשיאן וביונסה, השנה בחר באום את מעצבת האופנה - דונטלה וראסצ'ה ואף שחזר את הסגירה של התצוגה הבולטת שלה השנה. אהבנו!

לא כמעט מפורסמת

מחגיגות פורים של סלב מקומי אחד לסלב ישראלי אחר, או יותר נכון כוכבת. את הפורים הזה נועה קירל לא תשכח, מעבר לעובדה שהיו לה לא מעט הופעות בחג הנוכחי, הכוכבת הייתה צריכה לתזז בין מקומות שונים ורחוקים אחד מהשני כדי להגיע להופעות, כשראו שהיא לא בדיוק תספיק לכולן, הוחלט על פתרון ספונטני, מיוחד ונוצץ במינו - טרמפ קצר במסוק. שמישהו יכניס את זה לעלילה של "כפולה"!

קירל מוביל - אאוט
קירל מוביל - אאוט © אינסטגרם

הכנות ליום ההולדת

בעוד כ-חודש וחצי, מדינת ישראל תחגוג שבעים שנות קיום. לשם כך יצולם קליפ רשמי לחגיגות שבעים השנה בשיתוף פעולה עם צה"ל. מי שיפיק את השיר הוא ה-DJ המצליח והאהוב, גל מלכה ומי שיככבו בקליפ הם משתתפי "הכוכב הבא" לשעבר  שמשרתים יחד בלהקה צבאית - נופר סלמאן ונדב גדג'. מחכים לזה!

קאמבק מלכותי

האם להקת הבנות המצליחה "ספייס גירלס" צפויה להתאחד שוב? יש סיכויים מאוד גדולים שכן, וכל הטוב הזה צפוי אולי לקרות בחתונה המלכותית של הנסיך הארי והשחקנית מייגן מרקל. הכל התחיל כאשר מלאני בראון, אחת מחברות הלהקה, אמרה בראיון כי היא וכל שאר חמשת חברות הלהקה לשעבר קיבלו הזמנה לחתונה. זה לא נעצר פה ואז היא רמזה באופן עבה כי הן גם יופיעו שם. עם זאת נציין כי לא אושרה ההגעה שלהן וכך גם ההופעה. בנוסף, קיימים דיווחים בכלי התקשורת כי גם ישנה אפשרות כי אד שירן, ואלטון ג'ון יופיעו במסיבה שאחרי החתונה.

 

נעלמת ל-LA

טקס נבחרי הילדים של ניקלודיאון, או בקיצור טקס פרסי ה-KCA הפופולארי, נחשב לאחד האירועים המעניינים בקרב ילדים ונוער ברחבי העולם. כמובן שהישראלים גם שם, ואחרי שבשנה שעברה טסה דר זוזובסקי לייצג אותנו, יחד עם "פרוגי", השנה מי שנבחרה לטוסהיא כוכבת "נעלמים", ספיר בן רובי שעתידה לפגוש שם את גל גדות שמועמדת כשחקנית האקשן הטובה ביותר.

© צילום מסך מאינסטגרם

חולות על כדורגל!

אחד מסמלי הכדורגל הגדולים בכל העולם, ליאו מסי, יככב בקמפיין חדש לצד שתי הדוגמניות ישראליות: עדן פינס ויעל שלביה. מדובר בקמפיין לסמארטפון בעל אבטחה גבוהה של העברת כספים שהומצא על ידי הישראלי משה חוגג. נציין שהקמפיין אף יפורסם ברשתות החברתיות של ליאו מסי, שאחריו עוקבים מיליוני אנשים ברחבי העולם מה שיכול להביא ללא מעט פרסום עבור הישראליות. עוד נציין כי בקיץ הקרוב מסי אף צפוי ככל הנראה לנחות בישראל, זאת בעקבות משחק כדורגל בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה - בה מסי משחק.

זה רשמי

עכשיו אפשר להגיד באופן רשמי כי הזמרת קייטי פרי והשחקן אורלנדו בלום, עשו קאמבק והם שוב ביחד! הזוג שהיה ביחד למשך שנה שלמה ואז החליט להיפרד למשך שנה שלמה, החליט כי הגיע הזמן לחזור. נציין כי צצו שמועות על חזרה, כמו באוגוסט האחרון, שם נצפו השניים בהופעה של אד שירן. מכאן היישר לחתונה שלכם?

© gettyimages

הכי כוכבים

בתחילת השבוע נערכה בבר ה"קאנטה" שבלב תל אביב מסיבת הסיום של ריאליטי השירה "הכוכב הבא לארוויזיון", בסופה ניצחה המתמודדת נטע ברזילי והלופר. מבין החוגגים באירוע המדובר: הזוכה הגדולה, יהונתן מרגי, צמד המנחים האהובים אסי עזר ורותם סלע והשופטים. אך מי שבלטו בהעדרותם הם סטטיק ובן אל. בנוסף, מדובר בשבוע משמח במיוחד עבור מנחי השנה, אסי ורותם. לאחר שהצטלמו לאינספור פרסומות ביחד, שהאחרונה שבהן לקמפיין אופנתי, ולאחר הנחייה בשתי תכניות הריאליטי "רק רוצים לרקוד" ו"הכוכב הבא לארוויזיון", מסתמן כי אסי ורותם ישובו בקרוב למסך בתפקיד חדש ומשותף. בימים אלו עובדים בקשת על שעשועון האקסטרים החדש "נינג'ה ישראל 2018" ומסתמן שהשניים ינחו גם אותה.

 

I CALL IT #NiceNight ✌🏼

A post shared by Mergui / מרגי (@jonathanmergui) on

מרבין בשמחה

השבוע, לרגל חג הפורים, ילדים וילדות חולי סרטן ובני משפחותיהם השתתפו בהפנינג מיוחד שערכה עמותת גדולים מהחיים, "רכבת החיוכים". האירוע המיוחד שהתקיים זו השנה ה-18 בשיתוף רכבת ישראל ועיריית חיפה, כלל מגוון פעילויות, והופעה בהתנדבות של כוכבים רבים, ביניהם: שירן סנדל, שירה לוי, לירון רביבו, אנה זק.  מי שהגיעו לפגוש את הילדים ולחלק סלפי: נטע אלחמיסטר, קים אור אזולאי, אנג'ל ברנס, מאור בוזגלו, קטריקס ודורון ביטון, שחקני מכבי תל אביב בכדורסל, כוכבי המירוץ למירוץ למיליון ובנוסף גם: כוכבי ערוץ ZOOM - יואב מאיר וליאון שיינדרובסקי שהובילו סדנאות DIY.

השנה שלה

לאחר שסיפרנו לכם כי כוכבת הנוער האהובה, נועם לוגסי, שמככבת בימים אלו על המסך ב"נעלמים" ו"הרמון" לוהקה לסדרה "פאנץ'" לצד דר זוזובסקי ומאור שוויצר, השבוע נודע כי זו קוטפת תפקיד נוסף על המסך. לוגסי החלה להצטלם לסדרה החדשה של קשת, "תיק נעדר", בה תגלם את דנית ותשחק לצד עוז זהבי ומלי לוי.

© רפי דלויה

אהבה חוצת יבשות

השחקן והדוגמן עומר דרור, ובת זוגו בחודשים האחרונים הדוגמנית מיכל פרס, המריאו לחופשה זוגית ראשונה מעבר לים. השניים שנמצאים כעת בדולומיטים שבאיטליה בחופשת סקי מהאגדות דואגים לשתף תמונות פוטוגניות שגורמות לכולנו לקנא.

 

💙

A post shared by Isaac Omer Dror (@omerdror) on

בשעה טובה

אתמול (ה') השחקנית והזמרת, אניה בוקשטיין, הכריזה על הריון ראשון עם בעלה ירון ויינר. בפוסט ההכרזה שהעלתה לאינסטגרם כתבה ההריונית הטרייה: "מילה הולכת להיות אחות גדולה", וצירפה לכך תמונה שלה אוחזת בכלבה אותה מגדלת, ואמוג'י היוצר לב על בטנה.

 

מילה הולכת להיות אחות גדולה

A post shared by Ania Bukstein (@aniabukstein) on

 
עץ שורשים

אמש (ה'), לכבוד החג, החליט לי בירן לקיים שידור לייב בחשבון האינסטגרם שלו יחד עם בת הזוג אליאנה תדהר. במהלך השידור האינטימי, בירן חשף סוד משפחתי שהעלה בנו חיוך. הכוכב סיפר שבזמן ארוחה משפחתית, סבתא שלו סיפרה שיש לה אח שגר באנגליה ויש לו בת שקוראים לה לורה, ובעלה הקודם של לורה הוא בן דוד של 'הזמרת ההיא'. כשלי ניסה לברר איתה במי מדובר הוא הבין שמדובר בזמרת המנוחה - איימי ווינהאוס. בירן סיפר כי הוא שאל את סבתו - 'איך לא סיפרת לנו את זה קודם?' סיפר שזו ענתה כי "לא חשבתי שזה יעניין אבל פתאום נזכרתי". אנחנו חושבים שאם זה היה נחשף בזמן הנכון- היינו שמחים לאיזה דואט משפחתי! 

 מפרגן לכחול לבן

הזמר זאין מאליק העלה השבוע לחשבון האינסטגרם שלו ציור שלו שהגיע אליו. אלא שלא מדובר בסתם ציור, והתעמקות קלה בפוסט מגלה כי מי שאמון על היצירה המרשימה הוא האמן הישראלי לירן ורדיאל. מאליק תייג את ורדיאל וכתב לו: "תודה, אני אוהב את זה! האמנות שלך היא כשרון שאתה צריך להוקיר".

 הבייביז נחשפות

שבוע עמוס עבר על האחיות קרדשיאן. מלבד העובדה כי היא צבעה את שיער לוורוד, קים התחדשה גם בסלפי ראשון עם בתה התינוקת שיקאגו, שנולדה בינואר האחרון מאם פונדקאית. אלא שקימי היא לא האחות היחידה במשפחה המפורסמת ששיתפה השבוע תמונה עם בתה הטרייה, וגם קיילי ג'נר שילדה לפני כחודש שיתפה תמונה עם בתה סטורמי וכתבה: "המלאכית התינוקת שלי בת חודש היום".

© אינסטגרם

 קאמבק?

דמי לובאטו ו-ווילמר ולדרמה, בן זוגה ומי אף היה ארוסה אמנם נפרדו ב-2016. אך זה לא מונע מהם להיות חברים, והשניים נשארו בקשר טוב במהלך השתיים האחרונות. השבוע השניים תועדו מבלים יחדיו בארחות ערב במסעדה מקסיקנית ונראו  ידידותיים זה לזה. בסרט הדוקומנטרי של לובאטו "פשוט מסובכת" שיצא בשנה שעברה, היא דיברה בגילוי לב על הפרידה מולדרמה ואף לא שללה אפשרות לקאמבק בהמשך, אך שארוחה משותפת יכולה בהחלט להעיד על התחממות היחסים אך רק הזמן יגיד עם השניים רק חברים או חזרו להיות יחד.

מלאכית נופלת

בתחילת השבוע נרשמה התרגשות בביצת הבידור המקומית ובתעשיית האופנה לאחר שדוגמנית העל סטלה מקסוול, שגם משמשת כמלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט, הגיעה לביקור בארץ הקודש לרגל השקת מותג האיפור החדש של סופר פארם "Milucca". אלא שלא הכל זוהר, ובמהלך הצילומים לקמפיין של מותג האיפור מקסוול התעלפה וקיבלה עירוי נוזלים, אוכל, מים מצוות רפואי שנקרא למקום. לאחר שעה של של התאוששות הדוגמנית שבה להצטלם על הסט כאלו לא קרה דבר. לא סתם היא טופמודל.

העיקר שאת בסדר
העיקר שאת בסדר. סטלה מקסוול © לנס הפקות

 

 

תגובות