רכילות בקטנה: נועה קירל ורן דנקר במגעים לפסטיגל. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: נועה קירל ורן דנקר במגעים לפסטיגל

השבוע ב"רכילות בקטנה": האמהות של הסלבס בקמפיין, הזוג הוותיק שנחשף לראשונה והתפנית המפתיעה של כוכבת "13 סיבות"

הייתם שקועים בלמידה למבחנים או בסדר ונקיון לקראת חג הפסח הקרב ובא ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם? גם השבוע עשינו לכם סדר במה שקרה בעולם הבידור.

לתת את הנשמה ואת הלב

כמו בכל שנה, גם הפסח הזה ארגון "לתת" יוצא בקמפיין תרומות למשפחות נזקקות לארוחות החג. השנה האימהות של הסלבס נרתמו ליוזמה המבורכת והצטלמו לסרטון קצר שבו הן פונות לילדיהם הסלבס, ומבקשות שבמקום שיקנו להן מתנה לחג, שיתרמו את הכסף למשפחות נזקקות. בין ההורים המשתתפים ניתן למצוא את האמהות של טל ועידו מוסרי, שי מיקה ומור סילבר, ואת אבא של רותם כהן. גם אתם יכולים להצטרף לכוכבים האהובים ולתרום. רוכשים ארוחה ותורמים דרך האתר www.latet.org.il או בטלפון 6833* (כל רכישת ארוחה 60 ש"ח). חג שמח!

 

חגיגה של כוכבים

השבוע, עמוס לוזון ועידן רדושינסקי קיבצו את מיטב כוכבי הביצה ב"רידינג 3" לאירוע השקה נוצץ במיוחד של רונסון נדלן מפולין. מבין הסלבס שהראו נוכחות והתעניינו ברכישת דירה ניתן היה למצוא את עדן בן זקן, לירון רביבו, מירי מסיקה, טילטיל, אירית רחמים, עברי לידר, סקאזי ועוד רבים. מירי מסיקה ושמעון בוסקילה ניצלו את הבמה ועלו להופיע אל מול כל אורחי ההשקה והשף משה אביב דאג שהסלבס יחזרו הביתה על בטן מלאה.
© ענת מוסברג

נחשפים לראשונה

כבר למעלה משנה שהשחקנית האהובה מגי אזרזר ויוצא ריאליטי "האח הגדול" קותי סבג מנהלים זוגיות ואף איחדו כוחות ועברו לגור ביחד. השניים דאגו לאורך כל הזוגיות לשמור את מערכת היחסים ביניהם מתחת לראדר, ונמנעו מלהגיע יחד לאירועים מתוקשרים, עד יום שישי האחרון בו השניים הגיעו יחד לטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה בו קטפה אזרזר את פרס השחקנית הטובה ביותר, שלא שכחה את בן הזוג התומך שצפה בה מהקהל, והודתה לו.

© איציק בירן

זמן לפסטיגל?

לאחר שנודע כי כוכבת הנוער האהובה, השחקנית הזמרת והמגישה, נועה קירל נמצאת במגעים להשתתפותה בהפקת החנוכה השנה (שכן נמצאת סוף סוף בגיל בו מותר לה להשתתף במופע), מפיקי הפסטיגל לא נחים לרגע ועומלים על הליהוקים למופע המדובר של החג. הקומיקאי והשחקן אדיר מילר מצטרף השנה למופע לאחר שבשנה שעברה המשא ומתן שנוהל איתו נכשל, וגם השחקן והזמר רן דנקר שמככב בימים אלו בסרט "מוטלים בספק" עתיד לחזור לבימת הפסטיגל אחרי 12 שנים. מלבד הכוכבים שמצטרפים, יש מי שהספיקו לסרב להשתתף בפסטיגל: אחרי שבשנה שעברה הופיעו עומר אדם וסטטיק ובן אל המפיקים פנו אליו שוב כדי לשחזר את ההצלחה, אלא שהפעם זכו לתשובה שלילית מהטאלנטים.

© רפי דלויה

כובשים את העולם

כוכב הנוער האהוב ושחקן השנה של גולשי פרוגי, דניאל ליטמן, ששיחק בסדרות הנוער "החולמים", "החממה", "שכונה", "נעלמים", בדרמה "המדרשה 2" ובימים אלו גם ב"כדברא 2" שחוזרת, כובש יעד נוסף ונחשק. ליטמן מצטרף לקאסט של סדרה הבינלאומית החדשה התשודר ב-BBC בשנת 2019, ויככב לצד שהשחקן והזמר הישראלי מיכאל מושונוב, והשחקן ההוולוודי מייקל שאנון. ללא ספק גאווה ישראלית!
 
© אחינועם בר רצון

סופרקליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס

כוכבת "ארץ נהדרת", השחקנית והקומיקאית שני כהן ממשיכה לטפח גם את קריירת התאטרון שלה וזוכה לליהוק מעניין ביותר. השבוע פורסם כי כהן לוהקה לתפקיד הראשי במחזמר "מרי פופינס" שעתיד לעלות בתאטרון "הבימה" שבתל אביב. המחזמר המבוסס על הסרט הקלאסי שיצא אי שם בשנות ה-60, עתיד לעלות כבר בחודש יוני הקרוב בין המועמדות שהתחרו על התפקיד: רוני דלומי ואניה בוקשטיין.

קרדשיאנס כחול לבן

דוגמנית העל בר רפאלי ואחיה השחקן והדוגמן העולה, און רפאלי, יוצאים בקמפיין חדש למותג הבינלאומי "קלווין קליין", בדיוק כמו האחיות קארדשיאנס שהצטלמו לקמפיין משפחתי דומה לחברה זו בעבר. זוהי קפיצת מדרגה מכובדת לאחים לבית משפחת רפאלי לאחר שאלו הצטלמו בעבר לקמפיין משותף לחברת ההלבשה הודיס. הרפאליס והקארדשינס הם לא היחידים שהצטלמו למותג האופנה הענק והם מצטרפים גם לקאיה ופרסלי גרבר, מילי בובי בראון, פריס גקסון וכוכבים נוספים שהצטלמו למותג האופנה הענק.

 

Our journey. Our spirit. Our family. #mycalvins @calvinklein

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

גאווה ישראלית

חברת הכבלים הישראלית HOT רשמה השבוע שני הישגים משמעותיים מעבר לים, הראשון היה כשסדרת הדרמה שלה המצליחה שלה, "מיגל" בכיכובו של רן דנקר, שנבחרה לייצג את ישראל על השטיח האדום בפסטיבל קאן היוקרתי. בנוסף, רשת הטלוויזיה האמריקאית HBO נתנה אור ירוק לפיילוט לסדרת הדרמה המוצלחת "אופוריה" של HOT, וכן עשוייה לעלות להפצה כלל עולמית. כבוד!

 

קאמבק

ארבעה חודשים לאחר שפירקו את החבילה ומאז התגלגלו אין ספור שמועות על קאמבק אפשרי, עכשיו זה רשמי: מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה חזרו להיות ביחד. יוצאי "האח הגדול" החליטו לעדכן את עוקביהם ברשתות החברתיות בקאמבק הנוצץ שלהם ובכך לאשש את השמועות, כשאלו צילמו את עצמם בסטורי מעבירים בוקר רומנטי יחד בדירתו של אביחי.

© לנס הפקות

הוונדר השבועי

גל גדות ממשיכה לכבוש את העולם, וכמו בכל שבוע, גם השבוע היא עולה לכותרות. השבוע נודע כי היא הכוכבת הבינלאומית נבחרה להיות הפרזנטורית העולמית של מותג הספורט "ריבוק". גדות מצטרפת לטופמודל והפרודה הטרייה ג'יג'י חדיד, ולזמרת המצליחה אריאנה גרנדה, שכבר מאיישות את התפקיד.

אהיה שלום לכם ונמסטה

נדמה שזה לגמרי השבוע של הצמד המוזיקלי סטטיק ובן אל. מלבד החתימה על חוזה ענק שלהם עם חברת תקליטים בינלאומית להוצאת שבעה אלבומים באנגלית, הפעם נודע שבפעם הראשונה סטטיק ובן אל "עושים עומר אדם" ויופיעו בהיכל מנורה מבטחים - אך לא מופע רגיל אלא מופע עטופה בעלילה, וההישג המרגש ביותר הוא שהקליפ שלהם לשיר "נמסטה" מועמד לארבעה פרסים בינלאומיים בפסטיבלים נחשבים במיוחד ברחבי העולם. לנו רק נותר לאחל בהצלחה!

© משה נחומוביץ'

לוק חדש לשבוע חדש

זה היה שבוע של שינויים עבור הזמר זאין מאליק, שמלבד שינוי הסטטוס הזוגי שלו והפרידה מג'יג'י חדיד, שינה גם את צבע השיער שלו לבלונד. זאין הוא לא היחידי שהתחדש לו בלוק חדש, גם קים קרדשיאן חוזרת לצבע שיער ברונטי, אחרי חצי שנה בו היה לה שיער פלטינה ושבוע לאחר שהייתה עם שיער בצבע ורוד.

13 סיבות לקריירה אחרת

קתרין לנגפורד (האנה בייקר), הכוכבת הראשית של הסדרה "13 סיבות" שזכתה להצלחה רבה, עומדת לפני צעד מפתיע בקריירה שלה. במהלך ראיון ספרה השחקנית כי: "אני רוצה לקחת רק שנייה כדי לחדד את הכישורים שלי ולכתוב מוזיקה כי בבסיס שלי זה המקום שממנו אני באה." בהצלחה!

© צילום מסך מיוטיוב

הצצה מיוחדת

לאחר ציפייה ממושכת ותקופה ארוכה של חזרות, ביום חמישי הבא עתיד לעלות לבמה לראשונה המחזמר "שורת המקהלה". במחזמר החדש, שיוצג בתאטרון הקאמרי, יככבו: השחקנית והדוגמנית האהובה דנה פרידר, הקומיקאית השחקנית ושופטת ריאליטי הכשרונות מאיה דגן, יחזקאל לזגוב (שמש, תאג"ד), גלעד שמואלי, מתן און ימי, שחר פרץ, תום אפלבאום, רוני שיינדורף, ליאור גלרון, שני שאולי ועוד. המחזמר יעלה בבימויו של צדי צרפתי ("סיפור הפרברים", "מצחיקונת", "קזבלן").

 
תגובות