רכילות בקטנה: כוכב "כפולה" בתכנית האירוח האמריקאית. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: כוכב "כפולה" בתכנית האירוח האמריקאית

השבוע ברכילות בקטנה: הכוכב שהתגייס והכוכב שהשתחרר מצה"ל, טיילור ובן זיני בקולקציה עם מסר חשוב ו"קפטן אמריקה" עושה "סופרמן"

הייתם עסוקים בלזלול חמץ עד הרגע האחרון? מזל שאפשר לנוח קצת לפני ערב החג ולהתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא התאפקו

רגע לפני שסדרת הנוער האהובה של ערוץ טין ניק "שכונה" חוזרת לעונתה השלישית, נפגשו כוכבי הסדרה לכבוד אירוע מיוחד במינו. טום יפת, עידן שקרוקה, עומר גולדמן ושאר חברי הקאסט, נפגשו בערב שישי להקרנה ביתית מיחדת של פרק הבכורה של העונה השלישית. העונה השלישית צפויה לעלות לשידור ב-8 באפריל.

ציירי לך שפם

כריס אוונס, הלא הוא - "קפטן אמריקה", הציג לאחרונה שפם חדש ובולט שאי אפשר שלא לשים לב אליו. לאלו מכם שלא מעריצים את השחקן, קשה להבין את המעריצים ההדוקים שלו שהיו רגילים במהלך כל הסרטים האחרונים שלו לראות אותו מגולח. הסיבה בגללה אוונס גידל שפם היא בגלל השתתפותו בהצגה הנקראת "גיבור הלובי" בה אוונס מגלם דמותו של שוטר. נראה כי השפם החדש שלו חילק את האינטרנט לשני צדדים- "בעד" ו-"נגד" השפם. מעריצה אחת כתבה בטוויטר "הרגע ראיתי את השפם החדש של כריס אוונס ואני פשוט מאוכזבת", בעוד מעריצים רבים תומכים בהחלטה שלו לגדל שפם- ואף מעריצה אחת פתחה עמוד טוויטר במיוחד עבר השפם שלו. רק נזכיר שאותה הסיטואציה קרתה גם לגיבור העל המתחרה, סופרמן, שהצלם אף הוא לסרט עם שפם ובעריכה פשוט הסירו אותו.

פרימיירה חייתית

בצהרי סוף השבוע שעבר, התארגנו כמה כוכבים לכבוד צפייה בשני פרקי הבכורה של הסדרה "להציל את חיות הבר" שעלתה השבוע בערוץ החינוכית 23. הסדרה, מספרת את סיפורו של בית החולים לחיות בר בספארי בשיתוף רשות הטבע והגנים, היחיד בארץ שמטפל מידי שנה בכ-4000 חיות בר במטרה להצילם, לשקמן ולהשיבן לטבע. בין המוזמנים היה ניתן למצוא את אדם רודברג, יובל שרף, קובי פרג' (קריין הסדרה) ועוד רבים אחרים.

הכי נמכר

אבן דרך ענקית ל"פנתר השחור" שעלה החודש לאקרנים ברחבי העולם. השבוע דווח כי זה הפך לסרט גיבורי העל הכי רווחי בכל הזמנים בצפון אמריקה (קנדה, ארה"ב ומקסיקו). לפי נתונים, הסרט הכניס ברחבי העולם למעלה מ1.237 מליארד דולרים (5 מיליארד שקלים בקירוב), ובכך שבר את שיא ההכנסות הקודם שנקבע על ידי "איירון-מן 3", אי שם בשנת 2013, שהכניס 1.214 מליארד דולר.

מאחורי הקלעים . באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם
 

פייט לאלימות

הצמד המוזיקלי וכוכבי הרשת, טיילור מלכוב ובן זיני, הצטלמו לקמפיין חברתי חדש שעיקרו - "מילים לא יורדות במים" במטרה למגר את תופעת התגובות הפוגעניות ברשתות החברתיות. מדובר בפרוייקט שיזמו ארבעה סטודנטים לעיצוב מבצלאל, שעיצבו כיתובים שונים (כקעקועים זמניים וחולצות שימכרו ב-TNT) המתבססים על התגובות פוגעניות ברשתות. קמפיין זה מצטרף לקמפיינים נוספים שרצים לאחרונה נגד אלימות וביניהם גם קמפיין פרוגי, "עצור_תחשוב" בו לקחו חלק שלל אמני הארץ.

© צילום: תומר בן אבי

עיכוב לטובה

הזמר, ים רפאלי, שהשתתף בעונה האחרונה של תוכנית ריאליטי השירה "אקס פקטור" ואף הגיע לגמר התוכנית, התגייס לצה"ל. רפאלי מתגייס לצבא באיחור וזאת בשל השתתפותו בתכנית הריאליטי. המוזיקאי היה צריך להתגייס בשלב מחנה האימונים של התוכנית אך הצליח לדחות את גיוסו ברגע האחרון.

ביקור הוליוודי

השבוע הגיע לארץ המנחה, הדוגמן, המנחה והשחקן מריו לופז (הנחה את "אקס פקטור" אמריקה לצד קלואי קרדשיאן) מריו פגש בארץ את גיא פינס שמשמש כסוג של המקביל שלו בארצות הברית שכן, מריו מנחה את התוכנית "אקסטרה", שדומה בחלקה לתכניתו של גיא. לופז כמובן לא פסח על הפרסום ברשתות החברתיות מביקורו בישראל והעלה לא מעט תמונות וסרטונים כמו בחוף הים בתל אביב, בים המלח ובכותל.

יש לי גוצ'י ופראדה

השבוע צולמו סרטונים בכיכובם של נטלי דדון, דנה זרמון ונטלי לוי (ארוסתו של דודו אהרון) לטובת מותג האופנה MINE. הצילומים נערכו בווילה מפוארת ביפו, ומי שנפקד על הלבוש היה גילי אלגבי. MINE הוא אתר לקניית מותגי על כמו דולצ'ה וגבנה, גוצ'י ופראדה במחירים זולים יותר מהמחיר המקורי.

DONE

ביום ראשון נערכה מסיבת סיום הצילומים לסדרה המבטיחה של HOT - "נחמה". הסדרה מגוללת את סיפורו של אב לחמישה ילדים שמתאלמן ומאבד את אשתו בתאונה טרגית. לאחר האובדן הוא זה שצריך לדאוג לכל חמשת ילדיו ולפרנס אותם. באירוע נכחו: רשף לוי ובתו תמוז שאף משחקת בסדרה, שלום מיכאשווילי, לירון וייסמן, יובל שרף, שלומי קוריאט (שכבר שיתף פעולה עם רשף בסדרה הצליחה הבורר) ונוספים.

חזרו לעבוד יחד
חזרו לעבוד יחד © רפי דלויה

בינינו זו אהבה

אחרי שבחודשים האחרונים הן נצפו צמודות במיוחד ועוררו גל של שמועות, במהלך השבוע האחרון תועדו קארה דלווין ופריס, בתו של הזמר המנוח מייקל ג’קסון, מתנשקות במהלך ארוחת ערב. דלווין ניהלה בעבר מערכות יחסים עם כוכבת "מהיר ועצבני" מישל רודריגז, בעוד עבור ג’קסון זו מערכת היחסים הראשונה שלה עם אישה בעין הציבור.

הדור הבא

השבוע נודע כי ספיר, אחותה הצעירה של הדוגמנית נטע אלחמיסטר, שהיא בעצמה אושיית אינסטגרם ואף צעדה על המסלול בתצוגת בגדי הים של אחותה, נמצאת בימים אלו בזוגיות עם אחיו הצעיר של כוכב אחר, והיא יוצאת עם הכדורגלן תומר אלוף, אחיו של רון אלוף. השניים הגיעו יחד לאירוע ההשקה של Adidas. שיהיה בהצלחה חמודים!

© רפי דלויה

אופסי

קים קרדשיאן סיפקה השבוע רגע אייקוני נוסף לפנתיאון, לאחר שהעלתה תמונה שנראת רגילה במבט ראשון, אך במבט שני ניתן לראות מכונית ברקע, אם אפשר לקרוא לה כך אחרי הכיווץ. פשלת הפוטושופ עשתה כותרות בכל העולם, וכצפוי קרדשיאן חטפה אש מהגולשים על התמונה, כך שהיא ביטלה את האפשרות להגיב עליה. בהמשך פרסמה קימי פוסט באפליקציה שלה, בה היא טוענת כי היא צחקה מכל הסיפור, שכן מדובר בתמונה שמעריץ בה הוא עשה ׳אפקט מראה׳ לתמונה, וזו הסיבה שהמכונית נראית כך.

-

זאק חשוב מאוד

העבודה על הגרסה האמריקאית של "איש חשוב מאוד", שתשודר ברשת FX (מבית היוצר של רשת Fox הידועה) בעיצומה והשבוע פורסם כי הכוכב שעתיד להיכנס לנעליו של יהודה לוי ונמצא במגעים מתקדמים לככב בתכנית הוא לא אחר מזאק אפרון, שמאז ימיו ב"הי סקול מיוזקל" בוחר דווקא בתפקידים בוגרים ורציניים יותר.

עושה פה מסיבה

קים אור אזולאי צילמה השבוע ספיישל עצמאות 70 עבור ערוץ "טין ניק". הספיישל המדובר ייקרא "מסיבת עצמאות עם קים אור אזולאי", ובתכנית המיוחדת, אשר תהיה מסיבה אחת גדולה, אזולאי תפנה לקליפים מוזיקליים אהובים. יאללה חגיגה!

© באדיבות TEENNICK

פעמיים כי טוב

יום שלישי האחרון היה בסימן התחלות חדשות עבור התכניות האהובות לנוער, כשהחלו הצילומים לעונה השנייה של הסיטקום המצליח של ערוץ זום, "צפוף", בכיכובם של בר מיניאלי, שירה נאור, דניאל ליטמן, אלי פיניש ויעל שרוני. אם זה לא מספיק, באותו היום החלו הצילומים לעונה השישית של תכנית הקיץ האהובה של ערוץ הילדים, "הבנים והבנות", אותה ינחו לירון רביבו, טום באום, עודד פז, והרכש החדש של הערוץ, הזמרת הצעירה אגם בוחבוט. בתכנית, שתשודר השנה בפרטנר tv, תשתתף אחותו הקטנה של הזמר בן אל תבורי, זואי טלקר.

מעבדות לחירות

אין ספק שהשבוע האחרון היה בסימן יציאה לחירות עבור כוכב הנוער האהוב, עידן שקרוקה, שביום רביעי האחרון השתחרר מצה"ל וסיים את שירותו הצבאי. השחקן שיתף את המאורע המרגש בחשבון האינסטגרם שלו, ולא שכח להודות לכל מי שהיה חלק מהשירות שלו. בהצלחה באזרחות!

אבק כוכבים

רגע לפני פסח, מיטב כוכבי הרשת הצעירים והאהובים לקחו פסק זמן מהשגרה העמוסה, וחגגו בהרמת כוסית חגיגית, סטייל PROM, שערך הביוטי בוי וכוכב העונה הראשונה של "נו פילטר" / עמרי מזרחי יחד עם כל החברים בהקרנת בכורה מיוחדת לסרט "מאבדים את זה". באו לחגוג ולפזר אבק כוכבים: אלין כהן שהגיעה באיחור אופנתי, יוצאות המירוץ למליון ירדן ויזל ועדי כרמלי שחרגו מקוד הלבוש והגיעו ספורטיביות, כוכבת הרשת ו/#nofilter2 גל גברעם שפגשה במקום גם את ליאון רביץ מהעונה הראשונה, הצמד טיילור מלכוב ובן זיני בלוק תואם וחגיגי במיוחד, יוצאות הבנים רומי אברג'יל, יוליה בוגוסלבסקי, לירז טורק וליאל ויינשטיין, ויוצאת "פושרז" - הדוגמנית ג'וי עמיאל.

© אור גפן

משחק הכסאות

השבוע היו לגמרי חלופות מהירות בין כוכבים מ"קשת" שעוברים ל"רשת" ולהיפך. חוץ מהמעבר המפתיע של לירון ויצמן לטובת "האח הגדול", שתי בנות נוספות (ככל הנראה) יחליפו את המקומות שלהן גם הן. הראשונה היא אחווה סיטבון מ"חתונה ממבט ראשון" שלפי הפרסומים נמצאת במגעים לעונת ה/VIP הבאה של "הישרדות" בערוץ 13 ואילו כוכבת העונה האחרונה של "הישרדות", מעיין אדם (חביבת הקהל), נמצאת באודישנים מתקדמים ואחרונים לטובת הנחיה עם ארז טל בתכנית השירה החדשה של אביב גפן ואייל גולן. נמשיך לעדכן!

מעיין
מעיין © צילום: ענת מוסברג

הכי ישראלי

השחקן, המאפר וכוכב הרשת, ניסו שליו מ"כפולה", נמצא בחופשה מלאת פאן בארצות הברית. כחלק מהסיורים שחובה לעשות כשמבקרים שם, שליו החליט להיות קהל בתכנית האירוח של קונאן אוברייאן. במונולוג הפתיחה של התכנית, הכוכב הישראלי החליט להיות ישראלי ופשוט לנופף בדגל המדינה - מה שזכה להתייחסותו של המנחה שהתשעשע מהסיטואציה.

 

תגובות