רכילות בקטנה: דורון וקטריקס מסרבים לריאליטי. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: דורון וקטריקס מסרבים לריאליטי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסדרה החדשה של לירון רביבו, האיחוד של קמילה קביו, גל גדות צוברת עוד הישגים, עדכונים חדשים על מופע "כפולה" והפרס של נטע ברזילי

הייתם עסוקים בלהתלונן על הבגרות במתמטיקה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור? גם הפעם עשינו לכם סדר, כמיטב המסורת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עדכוני פסטיגל

בחנוכה 2018 צפוי לעלות מופע הפסטיגל השנתי האהוב, והשבוע הצטברו לא מעט דיווחים על ליהוקים ועזיבות של כוכבי הפסטיגל. אולי עומר אדם סירב לפסטיגל, אך השבוע פורסם כי הוא במגעים למופע אחר עם זמרים נוספים, אחרי מגעים ארוכים עם אסי עזר ורותם סלע להנחיית הפסטיגל השנה, הם נאלצו לסרב עקב אילוצי לו"ז (בין היתר גם העונה השישית של הכוכב הבא שעתידה להיות משודרת בחורף). לעומת זאת, אליאנה תדהר שומרת אמונים לפסטיגל ותככב בו גם השנה, בפעם השמינית ברציפות. 

המשיכה הלאה

אחרי  שנודע על הפרידה המפתיעה של הזוג הצעיר, יהונתן מרגי וחן פינצ'וק שלא הפסיקו להראת זוגיות צמודה במהלך "הכוכב הבא", כעת מתברר שלא יהיה קאמבק. לפי עדכוני האינסטגרם האחרונים, זו מתחזקת זוגיות חדשה עם שחקן צעיר וכוכב רשת עולה בשם מתן פילו. השניים מראים זוגיות צמודה במיוחד בתמונות ובסטוריז בעוד מרגי עדיין רווק.

© אינסטגרם

קרנבל באי

גישושי הליהוקים לעונות החדשות של תכניות הריאליטי ממשיכות, לפרוגי נודע כי מי שקיבלו הצעה מפתה לעונת ה-VIP ההולכת ומתגבשת של "הישרדות" הם לא אחר מהצמד המוזיקלי האהוב דורון וקטריקס, אותם רצתה ההפקה בפנים כחלק ממשבצת כוכבי הנוער (כמו שגיא ברייטנר בעונה הקודמת), אך אל תמהרו לשמוח כיוון שלמרות ההצעה המגניבה והמיוחדת, השניים העדיפו לסרב ולהמשיך בהופעות הצפויות להם במהלך חודש אוגוסט, בה צפויה להצטלם העונה. 

© שוקה כהן

מיני איחוד

הזמרת קמילה קביו שזינקה בשנה האחרונה כזמרת עצמאית בזכות הלהיט שלה "Havana", נפגשה השבוע עם שותפתה לעבר כחלק מההרכב פיפת' הרמוני. זו הייתה לא אחרת מאשר נורמניי קורדיי, אשר התאחדו השבוע בטקס הבילבורד המפורסם. כזכור, קמילה עזבה את הלהקה בסוף 2016 בריב מתוקשר עם חברות הלהקה, וזו הפעם ראשונה שהיא נצפת עם אחת מהן מאז העזיבה הדרמטית.

אעהעהעה
אעהעהעה © אינסטגרם

מבטלת

עוד בענייני קביו: הזמרת הייתה אמורה להופיע השבוע (ג') בסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט כמופע החימום שלה. אך ברגע האחרון התנצלה קמילה בפני המעריצים וביטלה את הופעתה וצייצה על כך: "אתמול אחרי ההופעה שלי בבילבורד, הרגשתי ממש חולה ובסופו של דבר הלכתי לבית החולים כדי להיבדק. הם עשו הרבה בדיקות והכל בסדר, אבל האבחנה הייתה התייבשות - הרופאים אמרו לי שאני באמת צריכה מנוחה אחרת אני לא ארגיש טוב יותר".

חוזרת לבמה

נכון, אומנם קביו ביטלה את הופעתה בסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט השבוע, אך מי שהייתה בהופעה אחרת שלה שנערכה לפני כשבוע (ש') הייתה סלינה גומז שהופיעה עם טיילור בלוס אנג'לס. כידוע סוויפט נוהגת לארח בהופעותיה זמרים שונים, אלא שהפעם מי שהצטרפה אליה לבמה היא חברתה הטובה סלינה גומז, שעבורה זו הייתה הפעם הראשונה על במה בהופעה מאז 2016. כידוע אז סלינה הדרדרה מבחינה נפשית, ביטלה את סיבוב הופעתה ונכנסה למכון שיקומי. במופע השתיים שרו יחד את הלהיט הגדול של גומז ״Hands To Myself”

 

משאירה חותם

על אף שעברו כבר שבועיים מאז זכייתה ההיסטורית של נטע ברזילי באירוויזיון, הזמרת המגוונת ממשיכה גם השבוע לצבור הישגים משמעותיים ולהשאיר חותם בעולם -  טירוף האירוויזיון הגיע גם לגן החיות התנ"כי שם ג'ירפה חדשה נקראה על שם השיר של נטע,"TOY", בעקבות כך שהיא נולדה בליל הזכייה של נטע באירוויזיון. ובונסף לכך יוצרי השיר של ברזילי, TOY, סתיו בגר ודורון מדלי צפויים במהלך השבוע לקבל את פרס אקו"ם המכובד ובין הנחשבים בעולם המוזיקה ואם זה לא מספיק לכם - נטע מצטרפת לפסטיבל "שאקה" 2018 בו יופיעו גם טייגה וסטפן. אך רק לא דברים טובים: השבוע פורסם מערכון סאטירי בהולנד המאופיין בצורה אנטי ישראלית בעקבות האירועים האחרונים בעזה, במערכון נעשה חיקוי של נטע והרקדניות לשיר המפורסם, אך מילותיו שונו והפכו למסר פוליטי.

הוונדר השבועי

בסוף השבוע תיפתח התערוכה "קריאה לגיבורים" במוזיאון מאדם טוסו באורלנדו, הכוללת את שלושת הדמויות המובילות בסדרת הסרטים "ליגת הצדק", סופרמן, באטמן, וכמובן וונדרוומן - גל גדות. השחקנית האהובה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון של בובת השעווה לדמותה, וכתבה: "אם תסתכלו לי בעיניים מספיק זמן אני עלולה למצמץ". עוד הישג רשמה השבוע הוונדרוומן האהובה כשנודע שגדות תפיק יחד עם בעלה ירון ורסנו והמפיקה של "וונדר וומן" סרט על הקשר החשאי בין פידל קסטרו לבין עיתונאית אמריקנית בשנות ה-60. 

 

מעוררים סערה

כבר בשבוע שעבר פורסם כי כוכבת הפופ המצליחה אריאנה גרנדה, ופיט דווידסון שידוע כחבר הקאסט הצעיר ביותר בתוכנית הבידור האמריקאית ה- SNL, ביחד. אך אם חשבתם שהמעריצים מקבלים את השניים, נפלה טעות. מאז הפרסומים על הזוגיות החדשה, הרשת גועשת. תגובות זועמות ולא מכבדות של מעריצים נרשמו כמו: "אם פיט דיווידסון יכול להשיג את אריאנה גרנדה אז הכל אפשרי, חברים" ו-"זה הרס לי את הלילה". כנראה שהחדשות הלא נעימות מצידה של אריאנה לא נגמרו רק כאן. מסתבר שאריאנה אף איבדה שרשרת בשווי של 169 אלף דולר במהלך הופעתה בטקס פרסי המוזיקה- הבילבורד. 

© gettyimages.il/Ethan Miller

שינויים ברשת

אחרי שנודע השבוע כי העורכת של האח הגדול פרשה מהתוכנית זמן קצר לאחר שהתחילה את שידוריה, כעת נודע שבתכניות ריאליטי נוספות של הזכיינית מתחוללים שינויים גדולים. המנחה שלומית מלכה שהנחתה את העונה האחרונה של "דה וויס" לד מיכאל אלוני - לא תמשיך להנחות עונה נוספת, ההחלטה הגיעה מטעמם של שני הצדדים שכנראה הבינו שזה לא הולך והשאירו את אלוני להנחות לבד כמו בעבר. כמו כן, תכנית הכישרונות "גוט טאלנט ישראל" תיאלץ להיפרד מהשופטת מיה דגן, לאחר שזאת פרשה מכס השיפוט של העונה שנייה עקב אילוצי לו"ז, כעת בהפקה בוחנים מחליפים על כס השיפוט.

© אינסטגרם

לא דובים ולא יער

כוכבת הנוער הגדולה בישראל, נועה קירל, נבחרה לייצג את ישראל בפרימיירה העולמית של הסרט "פארק היורה" שנערך השבוע במדריד, ואם חשבתם שהדובים החמודים מטקס פרסי הMTV היו מוגזמים אתם טועים. קירל הגיעה לפרמיירה בלבוש בובתי במיוחד, כאשר הז'קט המפואר שלה כלל אינספור כדורי פרווה.
מי שהיה לה מה לומר בעניין, היא אמא של הוונדר וומן שלנו - גל גדות, שכתבה כי קירל "משתדלת יותר מידי-חבל".

© איתי בצלאלי

כוכבת

ביום רביעי האחרון התקיים מפגש מעריצים עם הכוכבת הצעירה והאהובה, קים אור אזולאי, בחסות רשת אביזרי האופנה TOPTEN, לה היא משמשת כפרזנטורית. באירוע שהתקיים בסניף הרשת בסינמה סיטי בראשון לציון, השיקה כוכבת הרשת את קולקציית הקפסולה שלה, הנקראת Kim's TOPTEN. לאירוע המיוחד הגיעו המוני מעריצים אשר חיכו בקוצר רוח לפגוש את הכוכבת שפיזרה עליהם מעט מאבק הכוכבים שלה. עוד אורח שהפציע: ה-BFF עומר חזן!

© רפי דלויה

ניצחון אמיתי

טל מוסרי ועדי ביטי צילמו השבוע את הגמר הגדול של תכנית הכיתות של ניקלודיאון - הצ'מפיונסניק, אבל באירועים כאלה לא הכל זוהר, רגע לפני שהגיעו לאולפנים לצלם את הגמר הגדול, מוסרי וביטי נקלעו לתאונת דרכים קלה, כאשר המונית שחלקו השניים נקלעה לתאונת שרשרת ארוכה, ואם זה לא מספיק השניים נתקעו במעלית למשך דקות ארוכות עד שהגיעו לחלצם, אבל אל דאגה, כפיצוי על כל מה שקרה הם יצטרפו לנבחרת שזכתה בגמר, ויטוסו למונדיאל שייערך ברוסיה.

© צילום מסך

כבוד השופטת מרימה

אחרי שכבשה בשנה האחרונה את הבמות הגדולות בעולם, הזמרת לינה מחול טסה לדרום אפריקה, שם תשפוט בתחרות "מיסטר גיי" העולמית, לינה ידועה כתומכת של קהילת הלהט"בים בעולם והופיעה בעבר במצעדי גאווה בישראל, ספרד ואנגליה, לינה מסרה בתגובה: "אני מאוד מתרגשת לקחת חלק באירוע בינלאומי כזה גדול, אני גאה לתמוך ולייצג את הקהילה הגאה, זהו עוד רגע מתוק בתוך שנה מדהימה בה אני חווה ולומדת המון דברים גם ברמה האישית וגם המקצועית".

בין כפולה לתחנה

פרסום ראשון: לאחר שחשפנו כי מסתמן מופע ראשון לסדרת הנוער "כפולה" באוגוסט הקרוב בו יככבו נועה קירל ועומר דרור, נודע למערכת "פרוגי" כי גם כוכבות הסדרה דין הפנר ואיאן יואל פינקוביץ' ישתתפו במופע המדובר. מי שדווקא לא בטוח שישתתף הוא תובל שפיר בעקבות התחייבות קודמות, אך צפו לעדכונים.

 

עוד בענייני KidZ: לאחר שחשפנו לראשונה ב"פרוגי" כי כוכב הרשת בן זיני ישחק בסדרה החדשה "התחנה" של KidZ, השבוע נודע כי גם לירון רביבו, שבשנים האחרונות שחקה והגישה בערוץ הילדים, עוברת למתחרים ומצטרפת לסדרה המדוברת. השניים ימצאו בקאסט את השחקנים שירן סנדל ודין מירושניקוב, שנפרדו לפני כחצי שנה לאחר מספר חודשים של זוגיות מתוקשרת.

לירון רביבו
לירון רביבו © אינסטגרם

קיילי עקרת בית?

עכשיו, לאחר מספר חודשים מלידת סטרומי, מתקיימת התחושה שהגיע הזמן שקיילי תחזור לעבודתה ולמיתוג שלה, אך כנראה שאב ביתה, הראפר טרוויס סקוט, פחות בעניין, לפי מקור טרוויס מעדיף שקיילי תהיה אמא במשרה מלאה ולא תתעסק בעסקיה ובקריירה שלה: "טרוויס אוהב את קיילי והם הורים מאושרים לגמרי, אבל הוא מודאג מכך שקילי תחזור למסלול החברתי שלה ולא תשים את סטורמי במקום הראשון. טרוויס רוצה שהיא תשנה את עבודתה והחיים החברתיים שלה ותהיה אם במשרה מלאה בינתיים". המקור התייחס גם לפתרון המודרני לאם הקרייריסטית - מטפלות:"הוא לא רוצה שקילי תסתמך על מטפלות או על קריס ויעדיף אם קיילי תפנה זמן רב כדי לגדל את הבת שלה".

 

 

תגובות